www.sudzibas.lv Edan Ļoti slikta interneta kvalitāte un apkalpošana

EDAN IT - Ļoti slikta interneta kvalitāte un apkalpošana

Labdien!
Nu jau kā gads riņķī, kā esmu EDAN IT kliente. Jāatzīst, ka no sākuma, šo kompāniju ieteicu visiem savām paziņām, jo viss likās patiešām kvalitatīvi un pie tam tikai 6Ls mēnesī.
Mazi traucējumi sākās pagājušā gada nogalē, kad interneta ātrums būtiski palēlinājās. Zvanot uz klientu apkalpošanas centru, sacīja, ka viss esot kārtībā, un nekādi traucējumi internetam neesot. Pēc sarunas ar zvana centra operatori ātrums acu mirklī paātrinājās. Pievēru acis, ar domu, ka visādi var gadīties.

Nepatīkamāks atgadījums bija šī gada sākumā, kad uz nedēļu pēkšņi pazuda internets. Zvanot uz klientu apkalpošanas centru, lieliskā krievu akcentā, operatore atbildēja, ka tā neesot viņu vaina. Vaina esot manā rūterī. Pagāja 5 dienas un bez panākumiem. Iedomājos, ka ir jāizsauc IT speciālists. Biju patiesi sašutusi, ka speciālists man pateica, ka man ir mainīta IP adrese. Neticēju savām ausīm, bet fakts bija acīm redzams. Zvanot uz apkalpošanas centru, operatore roku liekot uz sirds apgalvoja, ka tā neesot uzņēmuma vaina, ka meistars, kurš pieslēdzis internetu līgumā nepareizi ierakstījis IP adresi. Kļūdīties esot cilvēcīgi.

Pēc šī atgadījuma līgumu ar šo interneta provaideri vēlējos lauzt, bet man nebija tādu pierādījumu, lai to izdarītu bez līgumsoda.

Pagāja laiks un biju savas dusmas un negācijas palaidusi prom. Nolēmu, ka vēlos pieslēgt televīzijju. Izskatīju visus piedāvājumus. Un atradu lielisku piedāvājumu - televīzija bez līgumsaistībām pa 15Ls. Nodomāju, ka nav nemaz tik traki. Sazvanījos ar operatori, un viņa apgalvoja, ka jā, tas ir iespējams. Teicu, ka pārzvanīšu pēc brītiņa, jo jāapspriežas ar draugu. Nolēmām, ka jā, ļoti labs piedāvājums. Un tagad zvanu uz EDAN IT klientu apkalpošanas centru, priekšā īsts latviešu bāleliņš (pirmais cilvēks, ko dzirdēju, runājam tīrā latviešu mēlē) apgalvo, ka tādas iespējas nemaz neesot, kur es esmu tādu informāciju dabūjusi. Saku, ka info ir atrodams Jūsu uzņēmuma mājas lapā un šo pašu informāciju pirms 3 minūtēm apstiprināja arī Jūsu kolēģe. Viņš teica, ka tādas iespējas nav (noslēgt beztermiņa līgumu). Un ka man esot laikam kaut kādas īpašas privilēģijas. Atbildēju, ka varbūt, ja jau Jūs tā sakāt. Sarunas beigās puisis atbildēja, ka šobrīd tā operatore ir aizņemta un pārzvanīšot man pēc brīža.

Vēl līdz šai baltai dienai gaidu zvanu, un neesmu sagaidījusi.
Un tagad ar nepacietību gaidu to dienu, kad beigsies man šis nolādētais līgums ar šo tik ļoti drausmīgo provaideri.
Ja Tev kādreiz ienāk prātā izmantot šīs kompānijas pakalpojumus - septiņas reizes nomēri un tad nogriez!

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes