Ecco - Pārdēvēja nepaņēma atpakaļ jaunus apavus, bija čeks, atteicās runāt, risināt problēmu, rupja attieksme
7. Sept. 2018. G plkst. 16.30. Griezos pēc palīdzības pie veikala Ecco pārdevējas Daigas (Lielirbes Ielā-29, veikals Ecco) saistībā ar 5. Septembrī nopirktiem apaviem, kuri bija daļēji nekvalitatīvi, neērti un vēlējos tos atgriezt atpakaļ. Pārdevēja atteicās to darīt, attieksmi izrādīja dusmīgu, uz manu jautājumu: "kā jūs sauc? '' atbildēja: "a kā jūs sauc? " lūdzu, lai pasauc kādu no vadības, pārdevēja atteicās, nenosauca vadības tālruni. Tad pēc kādām 5 min. Nolika manā priekšā prasijuma pieteikumu.
Biju šokā par tādu attieksmi, izgāju ārā no veikala ar saviem apaviem.
Komentāri (4)
Ko jūs vienmēr prasāt vadību? Kas jums tā par aizvēsturisku domāšanu. Mutiski izrunājot nav nekāds solījums. Ņemat pieteikumu aizpildiet, ņemiet rakstiet iesniegumu par darbinieku, nosūtiet pa pastu vai elektroniski un gaidiet atbildi. Ir papīrs ir solījums. Tas ir pamatojums ar ko tālāk pie PTAC.
Šis ieraksts neko nedos, jo aizgājāt prom un neko nedarāt!
aizvesturiskās pārdevējas neprot laipni attiekties pret klientiem
tas 'nekvalitatīvs' būs jāpierāda...
nejūtos ērti, krāsa nepatīk, nopirku nepareizo izmēru - ar to nepietiek (atkarīgs no veikala pretimnākšanas)
ja nebiji tur klāt, tad nerunā