www.sudzibas.lv E kiosks žurnāla abonēšana

e-kiosks.lv - žurnāla abonēšana

Esmu abonējusi žurnālu "Ilustrētā zinātne" 2013. gada 6 mēnešiem (sākot ar janvāri) mājaslapā e-kiosks.lv. Līdz šim brīdim (15.01.2013.) minēto žurnālu neesmu saņēmusi, esmu rakstījusi uz epastu, kas norādīts mājaslapā, bet nekādu atbidi neesmu saņēmusi. Tāpat zvanīju neskaitāmas reizes uz telefona numuriem, kas norādīti mājaslapā, bet arī tur neviens telefonu nepacēla vai arī atteica zvanu. Esmu ļoti neapmierināta ar apkalpošanu, nekad vairs nepasūtīšu...

Vai kāds ir abonējis šeit kādu žurnālu?

E

Komentāri (16)

knausis 16.01.2013

Es nupat, šorīt, to saņēmu.

E ewu4ux 16.01.2013

Es arī tikko saņēmu.

P poco 16.01.2013

Man arī vēl Janvāra žurnāls nāk. Droši vien Latvijas Pastā "iesprūdis" viņiem jau gadās... Bet toties ekiosks.lv šodien rādās jaunā versijā! Glīti!

D Dienas_Zurnali 16.01.2013

No Dienas Žurnāliem:

Mēs ļoti atvainojamies par piegādēm, kas aizkavējušās. Ir izveidojies neliels "sastrēgums", jo janvārī sūtījumu skaits ir vairākkāršojies.

Un mēs ļoti atvainojamies par komunikācijas sarežģījumiem - Lasītāju servisu, diemžēl, skārusi vīrusa epidēmija. Mēs cenšamies atbildēt uz visiem zvaniem un e-pastiem, ko saņemam, bet tas ne vienmēr izdodas operatīvi.

Šobrīd visātrākais saziņas veids ir Twitter @DienasZurnali.lv vai draugiem.lv, Dienas Žurnāli lapā/

Un, poco - paldies, ekiosks.lv tiešām no šodienas ir jaunā un lietotājam daudz draudzīgākā versijā.

1 1nese 18.01.2013

Es atvainojos, bet ko jūs tur murgojiet, lai neteiktu rupjāk ... es e-pastu [slēpt]@dienaszurnali.lv) sūtīju 21.12.2012. un līdz šim brīdim neesmu saņēmusi nekādu atbildi. Ko nozīmē operatīvi atbildēt???
Kā arī protams lieki pieminēt, ka sazvanīt nav iespējams ... un vienu reizi kad sazvanīju, atbilde bija "Es paskatīšos ...". Serviss vienkārši zem katras kritikas ...

D Dienas_Zurnali 18.01.2013

Inese,
mēs ļoti atvainojamies par pārpratumu. Mēs aicinām sazināties ar mums Twitter @DienasZurnali.lv vai draugiem.lv, Dienas Žurnāli lapā, jo tas tiešām ir ātrākais veids, kā sazināties

I irina3 23.01.2013

Labdien!
šodien ir 23.01.2013 un joprojām neesmu saņēmusi abonētos žurnālus. Redakciju nav iespējams sazvanīt, tā ir pilnīga bezkaunība. Kad jāiekasē nauda visur durvis ir atvērtas, bet kad jāpilda saistības vieglāk atslēgt telefonus. Tā bija pēdējā reize kad ar Jums tiek kārtotas lietas, arī draugiem ieteikšu ar Jums nesaistīties. Savus komentārus un atvainošanas rakstus Jus varējāt atsūtīt katram abonentam personīgi, jo dati tika doti.

D Dienas_Zurnali 23.01.2013

Irina, lūdzu, atsūtiet precīzu sūdzību ar to, kuri žurnāli un uz kādu adresi nav saņemti, uz epastu: [slēpt]@dienaszurnali.lv
Paldies

I inese... 28.01.2013

šodien ir 28.01.2013., neesmu saņēmusi žurnālu Mūsmājas, zvanīju 21.01., teica ka tuvākajās dienās būšot, gaidīju visu nedēļu, bet nekā. Zvanu šodien, saka, ka ir nosūtīts uz pastu, lai zvanot viņiem un jautāju kādēļ kavējas un ja ir vēl neskaidrības, lai zvanu viņiem atpakaļ. Pastā man atbild, ka es neesmu sarakstā, tātad izdevniecība Dienas žurnāli neko nav nokārtojuši. Cenšos viņu tagad sazvanīt, bet protams, ka nekā.(manuprāt, to vajadzētu darīt viņiem pašiem, nevis man kā klientam risināt šādas problēmas).
P.s. janvāra sākumā sūtīju arī e-pastu uz kuru man netika atbildēts!!

D Dienas_Zurnali 28.01.2013

Inese,
lūdzu, atsūtiet savu adreses info uz [slēpt]@dienaszurnali.lv. Tūdaļ noskaidrosim, kādēļ neesat pasta sarakstā

L LauraS 20.02.2013

Es neesamu saņēmusi nevienu Dari Pats žurnālu šajā gadā! un ir jau februāra beigas! Uz epastiem neatbild, telefons netiek celts. Kas tā ir par attieksmi??????

D Dienas_Zurnali 20.02.2013

Laura, lūdzu, atsūtiet sūdzību, norādot abonenta adresi un tālruņa numuru, uz [slēpt]@dienaszurnali.lv
Un ļoti atvainojamies par notikušo

I Ilze Zandare 08.03.2013

Labdien!
Cerēju jau, ka nebūs jāsūdzās, bet nupat mērs ir pilns un mani neinteresē, ka nav darbinieku, utt., jo ES MAKSĀJU NAUDU jums, e-kiosk!
Tātad - sāga šāda.
2012.gada 8.novembrī abonēju 2013.gadam "Citāda Pasule" un "Mūsmājas" komplektiņu + no Dienas grāmatām arī vienu grāmatu. Norēķinājos internetbankā. Paiet novembris, decembris jau klāt - no grāmatas ne vēsts. Sāku zvanīt uz visiem pieejamiem telefoniem, protams, neatbild neviens. Arī e-pastus nosūtīju vairākus. Beidzot, pēc vairāku dienu intensīvas zvanīšanas, viens numurs atbidēja, izstāstīju savu sāpi, arī to teicu, ka e-pastus sūtīju, tad man arī paskaidroja, ka trūkstot darbinieku, un e- pasti esot TIK DAUDZ ik dienu, ka tos pat neviens neskatoties(!), bet nu jau viss ir kārtībā, noprasīja visas ziņas par mani, izrādījās - mans pasūtījums kaut kā nebija reģistrējies (!) (bet nauda ta tika uz jūsu kontu pārskaitīta), pārbaudīja arī manu žurnālu abonementu - TAGAD VISS esot kārtībā (!), dikti atvainojās un tā šķīrāmies. Pēc pāris dienām grāmatiņa bija klāt.
Pienāk janvāris. Trešdiena, kad vakarā no darba pārnākot, varēšu lasīt savu mīļo žurnālīti. PRIEKS! BET - pārnākot vakarā - pastkaste tukša. Arī otrā dienā - nekā. Sāku zvanīt atkal. Atkal cits cilvēks otrā galā, atkal noprasa man visus datus, ATKAL mans pasūtījums kaut kā nav reģistrējies, BET TAGAD NU GAN VISS BŪŠOT KĀRTĪBĀ. Pēc pāris dienām saņemu žurnālus.
Paiet divas nedēļas un atkal - no žurnāliem noteiktā datumā - ne vēsts. Atkal zvani, ņemšanās, pēc pāris dienām (25.janvārī) saņemu IEPRIEKŠĒJO žurnāla numuru, kuram "termiņš beidzies" jau 22.janvārī. (!)
Zvanu, ar ārkārtīgu piepūli cenšoties saglabāt mieru un mazliet humora izjūtas, stāstot atkal visu no gala (jo operators ATKAL jau cits) un jautājot KĀ varētu šo situāciju atrisināt reizi par visām reizēm, uz ko man zvana saņēmēja pajautāja pretī - viss atkarīgs no tā, KO TAD JŪS GRIBAT...!!!???????????? ĀRPRĀTS! Vai tiešām es izklausījos pēc tādas, kas vēlas divas reizes mēnesī, visu gadu tērēt laiku un izmisīgi sazināties ar e-kiosku, lai tiktu pie saviem abonētiem žurnāliem???!!! Vienīgais, ko es vēlos, ir mierīgi saņemt žurnālus LAIKĀ! Lieki teikt, ka ATKAL tika pierakstīti mani dati (jo kaut kā tas pasūtījums NEBIJA SISTĒMĀ) un dots solījums, ka ar februāri viss būs kārtībā!
Jau noformējot abonementu norādīju, ka Mūsmājas, JA IESPĒJAMS (un visās sarunās ar operatoriem tas tika apstiprināts!), sūtīt uz citu adresi. Un šī adrese arī katru reizi tika noprasīta. Februārī, laimīgi, abi žurnāli turpināja pienākt man, un domāju - lai jau tā arī paliek, galvenais, ka vispār ir.
Līdz beidzot, 06.03., manā paskastītē ir TIKAI CP! Nopriecājos, ka BEIDZOT e-kioskā iestājies pavasaris, ziemas sasalums beidzies! Lieki teikt, ka Mūsmājas nebija ne man, ne vēl šobaltdien nav arī mammai! Šobrīd atkal esmu nokausējusi visus iespējamos telefonus, beidzot viens no tiem man nupat (pirms 10 min.) laipni paskaidroja, ka visi operatori ir aizņemti, lai pagaidu, vai piezvanu vēlāk...Esmu ĻOOOTI pacietīga, un tā nu man tas te pīkst blakus jau 10 min...
Un kļūstu par "sūdzambībeli".
Kā CP gada abonements, neesmu saņēmusi arī kalendāru.
Ne uz vienu no e-pastiem man arī nav neviens atbildējis, tā kā, dienas žurnāli, pat nemēģiniet man teikt, lai kaut ko rakstu vai sūtu uz jūsu e-pastu, arī twiter neesmu reģistrējusies! Ja ar jums nav iespējams DIENĀM sazināties telefoniski pa n-tiem norādītiem numuriem, ieskaitot mobilo, tad kam ir vajadzīgs tāds klientu serviss, kam klienti ir pie... Toties, pēc loģikas, jūsu klientu datu bāzē esmu reģistrēta vismaz trīs reizes, visas ziņas (ieskaitot telefona Nr.) tur ir pieejamas. Sliktākais, ka sazināties ar izdevumiem "pa tiešo" nav iespējams. Ļoti žēl, bet e-kioska pakalpojumus otrreiz dzīvē neizmantošu.
Jauku gulēšanu ziemas miegā un nelikšanos ne zinis par klientiem!

D Dienas_Zurnali 08.03.2013

Ilze,
ļoti atvainojamies par notikušo.
Jums ir visas tiesības uz sašutumu, un mēs to absolūti respektējam.
Diemžēl, Lasītāju servisa darbinieces šodien nav darbā - slimas. Un arī biroja administratore ir saslimusi. Tā, protams, nav Jūsu problēma. Vienkārši, tā, nu ir noticis.
Jūsu ziņa ir nodota Pārdošanas daļas vadītājai. Pirmdien no rīta pirmā lieta, ar ko viņa nodarbosies, būs Jūsu problēmas atrisināšana.
Lūdzu, lai viss notiktu raitāk, atsūtiet informāciju par abonēšanas adresēm uz [slēpt]@dienaszurnali.lv

I Ilze Zandare 11.03.2013

Labdien, Dienas žurnāli!
Paldies - šorīt piezvanīja no "Kurzemes Vārds" abonēšanas centra, atvainojās par nepiegādātām Mūsmājām (sestdien bija), tā esot viņu ķibele.
Tagad vēl tikai sagaidīšu savu CP kalendāru, un tad jau viss būs pavisam labi!
P.S. Abonēšanas adreses (abas) nosūtīju uz e-pastu.
Paldies! Jauku pavasarošanos!
Ilze.

D Dienas_Zurnali 11.03.2013

Ilze,
liels paldies par sapratni.
un jauku nedēļu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes