Dienas žurnāli e-kiosks - Pasūtito žurnālu nav telefonus neceļ
Tika paūtīts žurnāls ''LEĢENDAS'' kioskos jau var nopirkt sen piegādāts vel joprojam nav. Zvanot pa doto parasto tālruni tikai dzirdi pazvaniet vēlāk pī-pī-pī (67292533) zvanot uz mobīlo neceļ (26669939) nu protams neviens neatzvana. Provēju sazināties caur e-pastu (redakcijas,izdevniecības,un e-kioska) protams nekādu atbildi nesagaidīsi. Pie pirkuma bija teikts ka viņi paši izvēlēsies piegādātāju (pasts vai kādu citu) protams pat to nevar zinat kuram vajadzēja piegādāt to žurnālu vai vispār bija izvēlēts. Kretīniskāku apkalpošanu neesmu redzējis.
Komentāri (6)
Pilnīgi piekrītu. Arī es decembrī pasūtīju Dari pats un Citādā Pasaule visam gadam ar automātisko maksājumu(paldies Dievam, ka tā, jo tagad to varu vienkārši anulēt), bet piegāde 2013.gadā vēl nav bijusi. Ar redakciju sazināties nav iespējams, ne pa e-pastu(jau aizsūtīju 3, atbildes nav), ne pa biroja, ne mobilo tālruni.
Kāds brīnums, vakarā atgriezos no darba un... oppaa! Žurnāli atsūtīti.
Es esmu vairākkārt rakstījusi uz e-pastu, pēc pacietīgas zvanīšanas, runājusi jau ar 7 cilvēkiem, katru reizi stāstot vienu un to pašu no jauna - vārdu, uzvārdu, adresi, abonētos žurnālus, bet saņēmusi tos joprojām neesmu.
Secinājumi - datu bāzē informācijas nav, klienti ir vienaldzīgi, darbinieki melo, jo jau 3 no šiem 7 sazvanītajiem darbieniekiem, ir teikuši, ka tūlīt nosūtīs manu žurnālu, un es to pāris dienu laikā saņemšu, katru reizi tiek imitēts, ka informāciju pieraksta, katru reizi saka, ka atzvanīs, atzvanījis vēl nav neviens!!!
Man arī ir problēmas ar šīs izdevniecības Darza Pasaules piegādi. Februāris jau iet uz beigām, bet februāra numuru neesmu saņēmusi. Divu nedēļu laikā nav nevienas atbildes uz nosūtītiem e-mailiem.
Šogad ir ļoti slikta attieksme pret klientiem...
es ar neesmu Dari Pats sagaidījusi. Visvairāk žēl, ka tā bija dāvana brālim :(
atbildes sniegt - ir pārdabiski šim kantorim. Nekad mūžā vairs nepasūtīšu pie viņiem.
Iepriekš pasūtīju Copes lietas- laikam caur Lillit - piegādes laikā, precīzi.
Esmu no šīs redakcijas pasūtījusi Ilustrēto zinātni un Pasaules vēsturi, ko pasūtīju jau pag, gada decembrī, bet no žurnāliem ne vēsts! Pasūtīšanas laikā jau radās ķibele ar to, ka viņi nebija atsūtījuši apstiprinošu epastu par pasutījuu līdz viņiem uzrakstīju un izrādījās, ka kkas esot nojucis viņiem...Tagad cenšoties viņus sazvanīt par žurnāliem redakcija man atbild, ka esmu sajaukusi adreses un uzrakstījusi veco piegādes adresi, toties viņiem nebija aizpildīšanas anketā adrese, kura ir īstā tāpēc arī aizpildīju ar veco. Un zvanot viņi man nosodoši saka, ka pati vien esmu vainīga, kaut arī labi zinu, ka taja piegādes anketā nebija tādas adreses kāda man nepieciešama!tad kura vaina tā ir?! lūdzu salabojiet savu piegādes anketu, lai ir iespējas ierakstīt korekti pareizas piegādes adreses!!