www.sudzibas.lv Dzīvnieku veselības centrs Slikts serviss, neadekvātas cenas

Dzīvnieku Veselības Centrs - Slikts serviss, neadekvātas cenas

Labdien!
Parasti nesūdzos par uzņēmumiem, bet man mērs ir pilns, šī klīnika ir tā izlaidusies, ka laikam vairāk nav iespējams.
Sākšu ar to, ka bijām - uzsvēršu bijām šīs klīnikas klienti ilgu laiku, bet šoreiz droši varu pateikt, ka, ja vien apstākļi nebūs neizbēgami, es savu kāju šajā iestādē vairs nesperšu un nevienam citam arī neiesaku. Mums bija kaķītis, kam bija visai slikta veselība, kā arī daži nagadījumi, kā rezultātāt šajā klīnikā atstājām ļoti daudz naudas, uzreiz jāpiebilst, ka, pie katras mazākās slimošanas apmeklējot šo klīniku atstājām ne mazāk kā 100 eur. Izrēķinājām, ka kopumā esam šajā klīnikā uz kaķi iztērējuši vismaz 2500 eur. Es neko neteiktu par to, ka kaķis tik tiešām bija slimīgs un ārstēšana bija nepieciešama, bet nu cenas par katru nieku, šobrīd salīdzinot ar citām klīnikām ir vienkārši kosmoss, bet nu labi, paši jau vainīgi, ka braucām un maksājām, bet negribējās mētāties no vienas klīnikas uz otru ar visu kaķa slimības vēsturi. Lai gan šobrīd aprunājoties ar citiem speciālistiem, secinām, ka droši vien arī tikai veiktas vairākas bezjēdzīgas manipulācijas, nolūkā nopelnīt, bet, lai nu tas paliek uz candera ielas speciālistu sirdsapziņas. Tas par ko ir šis stāsts ir attieksme no klīnikas personāla - tā ir vienkārši grajujoša.
Pirmā epizode - mums ir arī suņi, kurus arī vedām uz šo klīniku, kas sevi pozicionē, kā klīnika, kas sniedz neatliekamo medicīnisko palīdzību. Mūsu kucīte dzemdēja un pēc 8 kucenu piedzemdēšanas 9. Iesprūda, zvanījām uz candera ielu, kur mums paziņoja, ka varam braukt un sēdēt uzņemšanā un gaidīt ar dzemdējošu kuci un 8 kucēniem. Lieki teikt, ka sieviete, kas pacēlā telefonu bija ārkārtīgi nelaipna un vienaldzīga. Pateicām paldies un meklējām palīdzību citur. Kamēr atradām, kucēns jau piedzima nedzīvs. Ok, var būt tā, ka pieraksts ir pilns utt. , bet tad nevajag sevi pocicionēt kā klīniku, kas sniedz neatliekamo plaīdzību, jo tās tas pilnīgi noteikti nav. Tāpat šādās reizēs cilvēki gaida, ka pret viņu problēmu attieksies iejūtīgi, es saprotu, ka tādas lietas notiek ar daudziem, bet strādājot šajā jomā, ir jābūt empātiskam.
Nākamā epizode - mans vecais kaķītis zaudēja cīņu ar savām veselības problēmām - nācās viņu iemidzināt. Lieki teikt, ka to nedarijām candera ielā. Paņēmām kaķēnu. Viss bija labi, līdz atbraucot no darba secinājām, ka kaķēns ir letarģisks, neēd un jūtās ļoti slikti, tā kā viņš bija ļoti karsts, secinājām, ka viņam ir arī paaugstināta temperetūra, tā kā maziem kaķīšiem tas ir ļoti bīstami, nospriedām, ka jābrauc pie ārsta, tā kā tuvojās darba dienas beigas un klīnika kuaguros uz kuru parasti tagad vedām savus dzīvniekus jau drīz vērās ciet, nospriedām, ka jābrauc uz candera ielu, mēģinājām vispirms sazvanīt - visu laiku aizņemts, braucām uz vietas ar mazo, slimo, ņaudošo nelaimes čupiņu. Nevajadzēja jau uz turieni braukt, bet satraucāmies ļoti. Nu tad ierodoties uz vietas, sieviete, kas sēdēja uzņemšanā bija super-nelaipna un augstprātīga, paziņoja, ka varam 2-3 stundas sēdēt rindā un gaidīt, kad vaicāju, vai nevaram tad pēc tām stundām pierakstīties un atbraukt vēlāk, viņa paziņoja, ka nevarot tā, jo viņa neko negarantē... Sapratu, ka tas ir vienkārši neadekvāti un kaķītim tas stress arī neko labu nedos. Nekādas iejūtības, sirsnības utt. , bet klientiem, kas pirms mums samakšaja 100 eur, novēlēja neslimot un bija laipna kā maija saulīte. Izgājām ārā un sākām domāt ko darīt. Vēl viena klīnika, kur ņem bez pieraksta ir beinerts, sākām meklēt info internetā, jo gribēja vispirms uzzvanīt, atradām, ka arī imantā ir beinerta filiāle, sazvanijām, teica, lai braucam. Gribu ļoti uzslavēt šo klīniku, tik iejūtīga apkalpošana, zinoša un ieinteresēta daktere. Kaķēnam izrādās ir vīruss, ko viņš saķēris starp abām vakcinācijas potēm. Viņam bija ļoti augsta temperetūra un ārste teica, ka ļoti labi, ka nekavējoties atbraucām, jo tas ir ļoti bīstami un kaķēniem situācija ļoti ātri var kļūt pat letāla. Salaida sistēmas un tagad ārstējamies. Par visām 5 špricēm, sistēmu un vēl uz mājām ņemamām zālēm, samaksājām 26 eur, kas ir vienkārši nesalīdzināmi ar candera ielas izcenojumiem. Saņēmām tik jauku attieksmi, ļoti gribu uzslavēt beinerta imantas filiāli, ļoti iesaku arī citiem.
Rezumē visam šim stāstām ir tāds - nevienam neiesaku dzīvnieku veselības centru candera ielā, ja vien negribat ļoti pārmaksāt un saņemt nelapinu apkalpošanu. Tāpat varat necerēt uz neatliekamo palīdzību, jo tur tādu nesniedz, izlaidušies līdz nemaņai! Un mēs nebijām kaut kādi bezatbildīgie dzīvnieku saimnieki, kas vnk nejēdz pierakstīties pie ārsta vai histērķi, kas brauc pie katra sīkuma, mums ir pieredze ar dzīvniekiem un zinām, kad tiešām nav variantu un ir jābrauc. Ņemiet vērā šo informāciju un, lai jums, tāpat kā man, izdodas saņemt atbilstošu un iejūtīgu attieksmi no veterinārārsta. Noteikti vēl brauksim uz beinerta klīniku imantā!

K

Komentāri (7)

Dainis 24.04.2018

Pāris reizes ir sanācis vērsties pie viņiem, pēc savas pieredzes neko sliktu par viņiem teikt nevaru, bet jā tās administratores ir diez gan nelaipnas, bet mani tas īpaši nesatrauc, galvenais lai vetārsts savu darbu dara.

Bomboklak 24.04.2018

Un mēs nebijām kaut kādi bezatbildīgie dzīvnieku saimnieki, kas vnk nejēdz pierakstīties pie ārsta vai histērķi...

Kh, khm..neizklausās pārliecinoši.

č Čupakabra 24.04.2018

Cilvēki, kas mīl savus dzīvnieciņu un par viņiem rūpējas,kaut arī tas nav lēts prieks, vienmēr ir pārliecinoši! Visu cieņu.

Bomboklak 24.04.2018

Es visu saprotu, vienkārši tas teksts neizraisa pārliecību.

Pašam pieder divi Alabaji (Vidusāzijas aitu suns). Tā kā, zinu, ko nozīmē rūpes.

č Čupakabra 24.04.2018

Ja runa iet par kaut ko, kas ļoti ķēries pie sirds , visticamākais, ka rakstot emocijas bija pārāk stipras. Tas ir normāli. Bet Jūsu suņukiem lai laba veselība un ilgs mūžs (hm, mani trīs kaķi gan nebūtu apmierināti ar draudzīgo sveicienu suņiem, bet es to viņiem neteikšu :) )

K Kitija12345 24.04.2018

Kādā ziņā neizraisa pārliecību? Varu personīgi paskaidrot, ja ir kaut kādi jautājumi. Nerakstīju, lai Jūs vai kādu citu par kaut ko pārliecinātu, bet gan izklāstiju savu pieredzi, kas nav tā labākā šajā gadījumā un citiem negadītos tāpat.

donna b 24.04.2018

Daziem dzivnieku saimniekiem pat baribas iegade aiznem 20 min klinikaa. Un viniem ir pofig, kas tur stav, rej, nauj, mirst rindaa. Tas drosi vien nav par to Candera kliniku, bet pirms Jums ari ir pacienti, ka ta administratore var garantet, ka Jums nav jagaida? Visi grib ekskluzivu pieeju, par to neviens negrib maksat un tad vel doma ka arsts var radit brinumus...diemzel.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes