DT Mobile
Dual un Trodeks veikalu tīkli pieder SIA "DT Mobile", kurš kategoriski atsakās mainīt brāķētu preci, uzsākot garus procesus, pārbaudes, ekspertīzes, kuru rezultātā nosaka Jūsu (patērētāja) vainu. Ja esat bojāto telefonu nodevis šīm pārbaudēm, saņemsiet atpakaļ vēl vairāk salauztu (atzinums :pašrocīgi veikts remonts). Bojāto preci neizlaidiet no rokām, rakstiet prasījuma pieteikumu, rakstiet Patērētāju tiesību aizsardzības centram, piesakiet ekspertīzi caur šo centru, bet vislabāk iegādāties telefonu citur.
Komentāri (2)
Tieši to pašu varu pateikt par šo veikalu tīklu neiegādajaties šinī veikalu tīklā telefonus, jo šie telefoni ir brāķi.Ja gadīsies problēmas ar telefonu viņi nerisinās, bet atbildēs viņu pienākums ir tirgot.Garantijas laiku nenem vērā atšuj pasakot mehāniskais bojājums pie kura pats esi vainīgs.:(
Pilnībā piekrītu Mikam. Ja, iegādājoties mobilo Trodeksā, tas izrādās brāķis, sāksies riktīga smadzeņu drātēšana.
Lūk mana pieredze:
Nopirku mobilo Sony ericsson pa Ls 300 trodeks veikalā Galerijā Centrs. Pēc dienas izrādījās, ka mobilajam ir nolietots vai brāķa akumulators (pērkot mobilo, nepievērsu īpašu uzmanību faktam, ka telefonu iedeva no vitrīnas- demonstrācijas eksemplāru- visdrīzāk tāpēc arī akumulators bija nolietots- demo eksemplāram visdrīzāk akumulatoru kā nākas neuzlādē, tāpēc tam ir īss mūžs). Sāku lietot mobilo, bija daudz sarunu, gandrīz 2 stundas pirmajā dienā, akumulators neizturēja pat 1 diennakti. Pa brīvdienām, kad praktiski nelietoju mobilo, izturēja 3 diennaktis. Bet specifikācijā norādīts, ka sarunu režīmā aķim jātur 10 stundas, gaidīšanas režīmā, ja nemaldos 480 stundas.
Loģiski nesu mobilo uz veikalu, kā man teica darīt pārdevēja, ja būšot kādas problēmas. No veikala atkal pasūtīja 3 mājas tālāk- esot jānes uz servisu Brīvības 55 vai Mūkusalas 46- tur pārbaudīšot bateriju un konstatēs, vai ir bojāta vai nav. Brīvības 55 teica, ka viņiem ir tikai pieņemšanas punkts- viņi vedot uz Mūkusalas ielu- ja es telefonu nodotu tur, tad es to dabūtu atpakaļ tikai pēc ~nedēļas.
Tā arī bateriju pārbaudīt nenodevu- ko tad es darīšu nedēļu bez mobilā?!
Uzskatu, ka normāli būtu, ja bojāto bateriju apmainītu veikalā (kā man arī pārdevēja sākotnēji solīja), nevis jāskraida pa n-tajām vietām.
Problēma ir tā, ka Trodeks veikali neuzņemas nekādu atbildību par pārdoto preci. Kādreiz tās lietas tika kārtotas vienkāršāk- ja prece bija brāķis- to veikalā apmainīja- tagad pasūta uz kaut kādu servisu.