Dronkas R. Zobārstniecības prakse - Slikta attieksme
Attieksme drausmīga. Aizbraucu ar sāpošu,sastrutojošu zobu, paskstijās, pateica, ka viņam vienalga, var raut var neraut, tas maksā 40eur, ja nepatīk, lai ciešos līdz rītam un meklēju kur izraus lētāk. Nauda nebija problēma,bet attieksmes dēļ apgriezos un aizgāju projām. Vai tiešām ārsta pienākums nav palīdzēt cilvēkam,pat ja tā ir privātprakse?
Komentāri (10)
Pirmkārt Jūs pats esat vainīgs,ka zobs ir sācis sāpēt un vēļ launāk ir sastrutojis. Vajag iet pie zobārsta uz pārbaudi vismaz reizi gadā, tad tādas problēmas nebūtu.
Un tas ir iemesls lai nepalīdzētu? Un jūs zinat situāciju ka rakstat tādu apgalvojumu?
Īsti neizpratu sūdzības būtību. Ārsts piedāvāja zobu izraut, pacients atteicās. Kur īsti ir problēma? Ārsta nepietiekamajā iejūtībā, jeb pacienta aizvainotajā pašlepnumā?
Jebkurš normāli domājošs cilvēks neuzticēs savu veselību ārstam kurš pasaka, ka viņam ir vienalga. Aizvainots pašlepnums? Varbūt... Ārsta vienaldzība pret pacientu? -vairāk. Ja nebūtu citu, atsaucīgu zobārstu, tad varbūt arī būtu tur pat izrāvis. Taču sūdzība tāpat šeit būtu. Es maksāju par pakalpojumu, es izvēlos, kas to veic. Ja ārstam vienaldzīga pacienta veselība, tad iespējams jāpadomā par darba meklēšanu citā sfērā...
Sūdzības būtība - kas Tu esi par Ārstu, ja Tev vienaldzīgs pacienta veselības stāvoklis?
Tad jau laikam tas zobs tik dikti nemaz nesāpēja,ja jau aizgāji prom.
ņauduli! tava attieksme ir drausmīga. sūdzēties!!!!!
problēmas jārisina uz vietas,nevis klaigāt pa pasauli.
Meklēt kas pažēlos tādus.
Nevis aizgāju prom, bet meklēju palīdzību pie cita, daudz atsaucīgāka zobārsta, kurš zobu nekavējoties izrāva un sakarā ar to ka slimoju ar hronisku slimību, zoba neizraušana būtu dzīvībai bīstama. Novēlu jums, Mudīt, nekad nesaskarties ar kaut ko tādu, jo situācijā kad ārsts uzmet aci, sīkāk pat neizmeklējot un nepiedāvājot ne rentgenu ne ko tamlīdzīgu, pasaka ka viņam vienalga, šaubos ka gribēsiet savu veselību uzticēt tādam ārstam...
Ārsts neatteicās palīdzēt, līdz ar to sūdzība ir pilnīgi nepamatota.
Jūs uzticētu veselību ārstam kurš atklātā tekstā pasaka, ka viņam vienalga? Ja jā, tad jūs, Pēteri, pēc mana subjektīvā skatījuma esat muļķis.
Ilgi domāju, vai ir vērts iesaistīties šādā neproduktīvā diskusijā, taču centīšos viest skaidrību, ja Martins L ir tik ļoti aizvainots.
Ir jāsaprot, ka minētajā zobārstniecībā ārstēšana notiek pēc iepriekšēja pieraksta.
Jūs ierodaties dienas vidū bez iepriekšēja pieraksta un vēlaties, lai ārsts momentā izrāda iniciatīvu raut Jūsu sastrutojušo zobu. Vai tas nav necienīgi pret pārējiem pacientiem, kuri pacietīgi gaidījuši savu pierakstu vairākas nedēļas? Kuram no pierakstā esošajiem pacientiem būtu jāiet prom, lai Jūs pieņemtu?
Sastrutojuša daudzsakņu zoba raušana pirmreizējam pacientam nav ātra procedūra- no sākuma jātaisa pacienta kartiņa, jānoskaidro visa medicīniskā vēsture, jāveic rentgenuzņēmums. Ir jāgaida, kamēr iedarbojas anestēzija. Zobam, iespējams, jāsadala saknes, tās visas jāizņem. Pēc ekstrakcijas ir jāveic rūpīga brūces tīrīšana, jāizraksta zāles, jāinformē par tālāko rīcību. Viss kopā tas var aizņemt ļoti daudz laika.
Turklāt - ārsts pat bija gatavs censties daļēji atbrīvot laiku starp pacientiem, lai tomēr varētu Jums palīdzēt, taču izrādīt īpašu iniciatīvu vai censties pierunāt uz zoba raušanu, tādējādi aizkavējot laiku visiem citiem tajā dienā pierakstītajiem pacientiem, nav pieņemami.
Ar cieņu, dr. Dronka.