Nosūtīs uz visām iespējamājām pārbaudēm. It sevišķi, ja Jums ir apdrošināšanas polise. Limitu patukšos kārtīgi. Šeit nav ārstēšana, bet bizness. Uzmanieties!!!
Dažiem cilvēkiem nekad nebūs labi! Ja nebūtu apdrošināšanas polise, par pārbaudēm nāktos maksāt skaidrā naudā un tās nebūtu mazas summas. Tad atkal nevarētu atļauties iziet nevienu pārbaudi. Un atkal vainīgs būtu kāds doktorāts :(, kā šajā gadījumā.
Man arī ir apdrošināšanas polise un paldies Dievam!
Tas jau vairāk izskatās pēc kārtējā konkurenta nomelnošnas...
Esmu ilgstoša ši doktorāta paciente.Mani sagaida laipni un profesionāli speciālisti.Laicīgi man atgādina par nepieciešamām ikgadējām profilaktiskām pārbaudem, vakcināciju. Jūtos droša par savu un savas ģimenes veselību.
Bija ļoti nepatīkama situācija, no šī doktorāta man sāka zvanīties kaut kāda daktere un piedāvāt man nevajadzīgus medicīnas pakalpojumus. Es biju šokā par tādu uzbāzību. Vai tad medicīna ir kāds tirgus?
Jā, kamēr man nebija apdrošināšanas polises, ārste man nepiedāvāja izmeklēšanu. Pec nedēļas, kad bija jānoslēdz slimības lapa uzņēmums bija man izsniedzis polisi. Daktere sāka piedāvāt dažādus sonogrāfijas izmeklējumus par diezgan dārgu cenu. Māc šaubas par šī doktorāta ārstu godaprātu. Uz šo iestādi vairs neiešu un neiesaku citiem.
Vinjus visus sen jau vajadzeja reorganizet, paniemiet jebkuru gimenes arstu kurs sanem uz rokas pari 1000 latiem! un ta ir normala situacija! kad mus premjers tik pat saniem! un rozentale vel saka ka gimenes arstiem jau ta maz maksa! ABSURRDS!
Arī man reiz sirds ir pilna. Nu ka var apspriest pacientu klātbūtnē citus savus pacientus. Šajā medicīnas doktorātā gaidot dakteri, kura atnāca ar pusstundu nokavēšanos, noklausījos, kā ārsti turpat kopējā pieņemšanas telpā apspriež savus pacientus. Cik tas bija pretīgi.
Neko labu nevaru pateikt par šo doktorātu. Cilvēki šeit negrib ārstēties, jo attieksme ir neprofesionāla un uzbāzīga.
Ārsti šeit bieži mainās, labie aiziet citur, arī mana daktere. Kad meklēju savu daktere, neiespējami bija iegūt informāciju, kur mana daktere palikusi. Skumji, ka tādā veidā šis doktorāts cenšas noturēt vēl nedaudzos pacientus, kuri drīz arī aizies. Jūtams, ka šeit kaut kas nav kārtībā.
Vakar saskāros ar tieši tādu pašu faktu, kad visai uzbāzīgā un manuprāt neētiskā veidā tiku norīkota uz visām iespājamām un neiespējamām procedūrām, analīzēm un izmeklēšanām tikai tapēc, ka dakterei acis iegailējās no azarta, ka manai apdrošināšanas polisei beidzas termiņš! Doktorāts, kurā agrāk jutos komfortabli un patīkami, pa gadu ir pārvērties par vietu, kurā interesējas nevis par pacienta veselības stāvokli, bet gan diezgan atklātā veidā par polisi. Lieki piebilst, ka biju šokā un izgāju no turienes ar ļoti nepatīkāmu sajūtu, ka tiku izmantota...
Dr Zobiņa neatstāja par sevi profesionāla daktera iespaidu.
Vienīgais, kas man tur vēl pagaidām patīk, tā ir masiere Linda.
Šājā doktorātā nevienu vairs neinteresē pacienta veselība, bet gan apdrošināšanas polise, biju dažas dienas atpakaļ. radās iespaids, ka uzņēmums ir uz bankrota robežas un no pacientiem plēš ko tik vien var. Ja internetā pameklēsies informāciju par Dr. Zobiņu, tas viss ko sameklēsiet ir informācija par to, ka savā laikā viņa izplatīja zāles un viņai ir maza profesionālā pieredze. Šeit ir savākti tādi ārsti, kuri citur nekur nevar sameklēt darbu. Labi speciālisti sen jau ir aizgājuši. Nu, piem. Dr. Začesta, kura bija mana ārste. Viņas vietā ir tāda ginekoloģe, ka paklausoties kādus murgus viņa tur stāsta, nekad savu kāju tur nespersiet. Par pareizu diagnozi uzstādīt neprot.Nezinu, kur skatās kontorlējošās iestādes. Kā vispār atļauj tādam doktorātam funkcionēt, kur terapeiti uzdodas par ģimenes ārstiem utt.
Pat viņu mājas lapā - sadaļā darbinieki - ir tukša vieta. skaidrs, ka ir nepārtraukta rotācija. nožēlojami, ka Martinsones kundze ir nolaidusi savu doktorātu līdz tik zemam līmenim. Būtu likvidējusi uzņēmumu, kurš acīmredzami nedara godu tā īpašniecei.
Nu mājas lapā tik tiešām nav ne ārstu uzvārdu ne arī fotogrāfiju. Nav labi, nerodas pārliecība par ārstu profesionalitāti. Labāk šādiem kaktu doktorātiem iet ar līkumu.
Ko ņematies, kā idioti???? Ja paši no medicīnas neko nesaprotat, tad labāk paklusējiet! Man ir tieši pretējs viedoklis pa Dr.Zobiņu - ļoti gudra, atsaucīga un pieredzi bagāta! Nav jau gan tā ka nerūp pacienta veselība - drīzāk jums pašiem tā nerūp! Nu ne viens ar varu uz tām procedūrām nedzen, negribi - neej! Bet ja aizej - nesūdzies! Es gan tur gāju un iešu! Cik cilvēkiem esmu ieteikusi - visi ir stāvā sajūsmā, un pateicīgi man par ieteikumu! Tā lūk!
Nezinu par polisēm, bet apkalpošana reģistratūrā ir zem katras kritikas.
Sarunājoties ar klientu var atlauties ēst un čāpstināt! Bet pats trakākais, ka es jau mēnesi nevaru dabūt savas vēstures kopiju. Esot kaut kur arhīvos, paši nesaprotot kur!!! Un šis pakalpojums man maksās 5 latus. Vai pati īpašniece ir lietas kursā, kas kantorī notiek?
p.s.
visiem iesaku, pirms pametat šo "doktorātu", kopējiet luudzu savu kartiņu.
Tik tiešām mājas lapā neatradu neviena speciālista vārdu un uzvārdu. Tas vedina uz domu, ka šeit ārsti mainās - tātad nav pacientu - un ja nav pacientu, tātad šim doktorātam ir pamatoti slikta reputācija. Un mistiskās cenu atlaides - kā tirgū. Iestādēs ar labu reputāciju neviens netirgojas par katru latu.
Vai tas ir normāli, ka man šajā doktorātā tika izdarīti nepamatoti izmeklējumi tikai tāpēc, ka esmu paciente ar apdrošināšānas polisi?Apdrošināšanas kompānijām iesaku uzcītīgāk sekot Dr. Martinsones darbībām un izvērtēt nozīmēto izmeklējumu pamatojumu. Uzreiz sajutu, ka mani šeit izmanto. Kā tā var rīkoties?
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (30)
Dažu ārstu neprofesionalitāte ir acīmredzama, bet naudu par konsultāciju grib saņemt kā profesori. Turieties tālāk no šīs medicīnas iestādes!!!
Nosūtīs uz visām iespējamājām pārbaudēm. It sevišķi, ja Jums ir apdrošināšanas polise. Limitu patukšos kārtīgi. Šeit nav ārstēšana, bet bizness. Uzmanieties!!!
Dažiem cilvēkiem nekad nebūs labi! Ja nebūtu apdrošināšanas polise, par pārbaudēm nāktos maksāt skaidrā naudā un tās nebūtu mazas summas. Tad atkal nevarētu atļauties iziet nevienu pārbaudi. Un atkal vainīgs būtu kāds doktorāts :(, kā šajā gadījumā.
Man arī ir apdrošināšanas polise un paldies Dievam!
Tas jau vairāk izskatās pēc kārtējā konkurenta nomelnošnas...
Esmu ilgstoša ši doktorāta paciente.Mani sagaida laipni un profesionāli speciālisti.Laicīgi man atgādina par nepieciešamām ikgadējām profilaktiskām pārbaudem, vakcināciju. Jūtos droša par savu un savas ģimenes veselību.
es domaju, ka labak samaksāt lieku latu un būt drošam, ka esmu vesels, neka aiziet pie ārsta, kas izraksta visadas ripas un nezin ko arstē.
Tā ir dr. Janim Martinsonam radiniece vai sieva?
Bija ļoti nepatīkama situācija, no šī doktorāta man sāka zvanīties kaut kāda daktere un piedāvāt man nevajadzīgus medicīnas pakalpojumus. Es biju šokā par tādu uzbāzību. Vai tad medicīna ir kāds tirgus?
Jā, kamēr man nebija apdrošināšanas polises, ārste man nepiedāvāja izmeklēšanu. Pec nedēļas, kad bija jānoslēdz slimības lapa uzņēmums bija man izsniedzis polisi. Daktere sāka piedāvāt dažādus sonogrāfijas izmeklējumus par diezgan dārgu cenu. Māc šaubas par šī doktorāta ārstu godaprātu. Uz šo iestādi vairs neiešu un neiesaku citiem.
Vinjus visus sen jau vajadzeja reorganizet, paniemiet jebkuru gimenes arstu kurs sanem uz rokas pari 1000 latiem! un ta ir normala situacija! kad mus premjers tik pat saniem! un rozentale vel saka ka gimenes arstiem jau ta maz maksa! ABSURRDS!
Arī man reiz sirds ir pilna. Nu ka var apspriest pacientu klātbūtnē citus savus pacientus. Šajā medicīnas doktorātā gaidot dakteri, kura atnāca ar pusstundu nokavēšanos, noklausījos, kā ārsti turpat kopējā pieņemšanas telpā apspriež savus pacientus. Cik tas bija pretīgi.
Dr. Martinsone станла садо-мазохисткой.
Neko labu nevaru pateikt par šo doktorātu. Cilvēki šeit negrib ārstēties, jo attieksme ir neprofesionāla un uzbāzīga.
Ārsti šeit bieži mainās, labie aiziet citur, arī mana daktere. Kad meklēju savu daktere, neiespējami bija iegūt informāciju, kur mana daktere palikusi. Skumji, ka tādā veidā šis doktorāts cenšas noturēt vēl nedaudzos pacientus, kuri drīz arī aizies. Jūtams, ka šeit kaut kas nav kārtībā.
Vakar saskāros ar tieši tādu pašu faktu, kad visai uzbāzīgā un manuprāt neētiskā veidā tiku norīkota uz visām iespājamām un neiespējamām procedūrām, analīzēm un izmeklēšanām tikai tapēc, ka dakterei acis iegailējās no azarta, ka manai apdrošināšanas polisei beidzas termiņš! Doktorāts, kurā agrāk jutos komfortabli un patīkami, pa gadu ir pārvērties par vietu, kurā interesējas nevis par pacienta veselības stāvokli, bet gan diezgan atklātā veidā par polisi. Lieki piebilst, ka biju šokā un izgāju no turienes ar ļoti nepatīkāmu sajūtu, ka tiku izmantota...
Dr Zobiņa neatstāja par sevi profesionāla daktera iespaidu.
Vienīgais, kas man tur vēl pagaidām patīk, tā ir masiere Linda.
Šājā doktorātā nevienu vairs neinteresē pacienta veselība, bet gan apdrošināšanas polise, biju dažas dienas atpakaļ. radās iespaids, ka uzņēmums ir uz bankrota robežas un no pacientiem plēš ko tik vien var. Ja internetā pameklēsies informāciju par Dr. Zobiņu, tas viss ko sameklēsiet ir informācija par to, ka savā laikā viņa izplatīja zāles un viņai ir maza profesionālā pieredze. Šeit ir savākti tādi ārsti, kuri citur nekur nevar sameklēt darbu. Labi speciālisti sen jau ir aizgājuši. Nu, piem. Dr. Začesta, kura bija mana ārste. Viņas vietā ir tāda ginekoloģe, ka paklausoties kādus murgus viņa tur stāsta, nekad savu kāju tur nespersiet. Par pareizu diagnozi uzstādīt neprot.Nezinu, kur skatās kontorlējošās iestādes. Kā vispār atļauj tādam doktorātam funkcionēt, kur terapeiti uzdodas par ģimenes ārstiem utt.
Pat viņu mājas lapā - sadaļā darbinieki - ir tukša vieta. skaidrs, ka ir nepārtraukta rotācija. nožēlojami, ka Martinsones kundze ir nolaidusi savu doktorātu līdz tik zemam līmenim. Būtu likvidējusi uzņēmumu, kurš acīmredzami nedara godu tā īpašniecei.
Nu mājas lapā tik tiešām nav ne ārstu uzvārdu ne arī fotogrāfiju. Nav labi, nerodas pārliecība par ārstu profesionalitāti. Labāk šādiem kaktu doktorātiem iet ar līkumu.
Ko ņematies, kā idioti???? Ja paši no medicīnas neko nesaprotat, tad labāk paklusējiet! Man ir tieši pretējs viedoklis pa Dr.Zobiņu - ļoti gudra, atsaucīga un pieredzi bagāta! Nav jau gan tā ka nerūp pacienta veselība - drīzāk jums pašiem tā nerūp! Nu ne viens ar varu uz tām procedūrām nedzen, negribi - neej! Bet ja aizej - nesūdzies! Es gan tur gāju un iešu! Cik cilvēkiem esmu ieteikusi - visi ir stāvā sajūsmā, un pateicīgi man par ieteikumu! Tā lūk!
Nezinu par polisēm, bet apkalpošana reģistratūrā ir zem katras kritikas.
Sarunājoties ar klientu var atlauties ēst un čāpstināt! Bet pats trakākais, ka es jau mēnesi nevaru dabūt savas vēstures kopiju. Esot kaut kur arhīvos, paši nesaprotot kur!!! Un šis pakalpojums man maksās 5 latus. Vai pati īpašniece ir lietas kursā, kas kantorī notiek?
p.s.
visiem iesaku, pirms pametat šo "doktorātu", kopējiet luudzu savu kartiņu.
Tik tiešām mājas lapā neatradu neviena speciālista vārdu un uzvārdu. Tas vedina uz domu, ka šeit ārsti mainās - tātad nav pacientu - un ja nav pacientu, tātad šim doktorātam ir pamatoti slikta reputācija. Un mistiskās cenu atlaides - kā tirgū. Iestādēs ar labu reputāciju neviens netirgojas par katru latu.
Vai tas ir normāli, ka man šajā doktorātā tika izdarīti nepamatoti izmeklējumi tikai tāpēc, ka esmu paciente ar apdrošināšānas polisi?Apdrošināšanas kompānijām iesaku uzcītīgāk sekot Dr. Martinsones darbībām un izvērtēt nozīmēto izmeklējumu pamatojumu. Uzreiz sajutu, ka mani šeit izmanto. Kā tā var rīkoties?