Douglas - Slikts serviss
Vēlos izteikt sūdzību par apkalpošanu Douglas veikalā. Pavadīju veikalā aptuveni 30 minūtes, taču neviens no pārdevējiem/konsultantiem nepienāca pie manis, lai piedāvātu palīdzību. Personāls lielākoties bija aizņemts ar saviem telefoniem, radot paviršu un neieinteresētu attieksmi. Šāda apkalpošana ir nepieņemama, īpaši no veikala, kas pozicionējas kā profesionāls skaistumkopšanas preču tirgotājs.
Ceru, ka šī situācija tiks izvērtēta un uzlabota.
Douglas ir saņēmis Jūsu atgriezenisko saiti par iepirkšanās pieredzi. Jau šobrīd strādājam pie tā, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti atbilstoši klienta vajadzībām.
Lūdzu atsūtīt plašāku situācijas izklāstu Douglas klientu servisam uz e-pastu [email protected], lai situāciju varam pēc iespējas ātrāk atrisināt!
Komentāri (5)
Es parasti pats pieeju un palūdzu vai nevar palīdzēt. Kur problēma?
Kurā veikalā?!
Galerijas centrā
Es būtu ļoti priecīgs, ja šitās veģmas pie manis vispār nenāktu. Vislaik - piesūkušās kā dēles.
Lasu un brīnos. Ja nāk klāt - slikti, uzbāžās utt., nenāk klāt - atkal slikti. Mēles nav palūgt lai palīdz? Galvenais tik pasūdzēties.