Douglas - Krāpšanās, slikts serviss
Vēlos vērst uzmanību jūsu nevērīgai, pat teiktu, paviršai un nekādai attieksmei pret klientu. 28. Decembrī veicu pasūtījumu, kā arī veicu pasūtījuma apmaksu.
Vēljoprojām savu pasūtījumu (pasūtījums nr. 202012280129) neesmu saņēmusi.
Vēlējos noskaidrot, cik tālu ir mans pasūtījums, jo norādīju saņemšanas vietu t/c akropole. Zvanot uz norādītajiem telefona numuriem, tie hroniski aizņemti. Neviens neatbild un neatzvana. Kā arī klusē e-veikala kontaktos norādītais mb. Telefons. Rakstīju e-pastu atbilde apaļa nulle.
Ņemot vērā šā brīža situāciju, kad veikali slēgti, vai tiešām nevar iesaistīt tos darbiniekus, kas palikuši bez darba, e-pakalpojumu kvalitatīvai nodrošināšanai.
Publisks fui tik ļoti izslavētai kompānijai.
Nekad neizvēlēšos jūsu veikalus ne klātienē, ne internetā, savu pirkumu veikšanai.
Komentāri (5)
Kurš no sī e-veikala vēl kaut ko pasūta? labāk jau aiziet uz veikalu nekā mocīt nervus tajā e-veikalā.
Būtu jau labi, ja tie veikali būtu atvērti..
Tak pērc Drogās, es tur vienmēr pērku lētos dezodorantus, jo starp kājām un padusēm stipri ož
Man šobrīd ir tieši tāda pati situācija. Gaidu sūtījumu jau vairāk kā nedēļu. Ne telefoniski, ne e-pastā nav iespējams sazināties!
Protams, patīkami tas nav, ka ilgi jāgaida, bet ir taču skaidri norādīts, ka izvēloties kā piegādes vietu kādu konkrētu veikalu, piegāde ilgst 1-5 darbadienas. Pati sūtīju tieši pāris dienas pirms Ziemassvētkiem uz veikalu un saņēmu pēdējā - 5.darbadienā pēc pasūtījuma veikšanas un apmaksas. Pieļauju, ka ap šo laiku līdz Jaunajam gadam viņiem ir ko ņemties, par cik klātienes veikali ir slēgti.
Ja apmaksu veicāt 28.decembrī, tad šodien vai rīt vajadzētu būt un tas būtu atbilstoši viņu norādītajam laikam. Būsim pacietīgi! :)