Dormeo - Ļoti slikts serviss
Novembrī pasūtīju preci no mājaslapas dormeo.lv par kuru samaksāju aptuveni 60€ vērtībā. 11. Decembrī saņēmu sūtījumu par kuru samaksāju preces saņemšanas brīdī un kuru atvēru tās pašas dienas vēlu vakarā, un konstatēju, ka atsūta nepareiza prece (30€ vērtībā: d) . Nākošajā dienā sazinājos ar dormeo operatoru un man izskaidroja, ka lai caur Latvijas pasts sūtu atpakaļ nepareizo preci un atpakaļ sūtījumā norādu tikai to, ka sūtīšana ir bezmaksas, lai man nebūtu jāsedz sūtīšana (pilnībā neko citu nelika atzīmēt) un man atpakaļ atsūtīšot īsto preci. To arī darīju, tūlīt devos un nosūtīju atpakaļ. Solīja, ka nākošajā nedēļā saņemšu atpakaļ savu vēlamo preci. Pagāja 2 nedēļas, kad nekas netika saņemts, zvanu... Man stāsta "pilnas ausis", ka sūtījums ir nosūtīts un man jāgaida, jo tā neesot viņu vaina, pie vainas ir Latvijas pasts, svētku laiks un noteikti būs pēc jaunā gada pirmajā darba nedēļa. Labi... Gaidu.. Paiet jaunā gada pirmā svētku nedēļa, atkal nekā... Zvanu, saka, ka jānosauc atpakaļšūtīšanas pasta kods, nosaucu (pirms zvanīju, jau iegāju Latvijas pasta interneta adresē, izsekoju sūtījumu, sūtījumu saņēmuši 27.12.17) , man atbild, ka ir izsūtīta nauda, kuru samaksāju, bet ne prece, ko gaidīju. Prasu, kā tas var būt, ka cik reizes man solīja, ka varu gaidīt preci, ne naudu. Tā ir pienācis 8.01.18. Un gaidu, nav ne preces, ne naudas. Solīja, ka naudu saņemšu nākošo nedēļu. Cerams, bet nezinu, ko darīt tālāk. Nevēlos to tā atstāt. : (
Komentāri (4)
Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām sakarā ar radušos pārpratumu. Atgriežot preci, Jūs netikāt norādījusi to, ka preci nepieciešams apmainīt, līdz ar to tika noformēta naudas atmaksa 14. dienu atgriešanas tiesību ietvaros. Sūtījumiem tiek pievienota atteikuma veidlapa, kurā klientam, atgriežot preci, jānorāda atgriešanas iemesls un vēlamās darbības. Par cik šī veidlapa no Jums netika saņemta, tad automātiski tika izpildītas klienta tiesības uz naudas atmaksu, atgriežot preci 14. dienu laikā. Naudas pārvedumu saņemsiet savā pasta nodaļā likuma noteiktajā termiņā no preces saņemšanas dienas mūsu noliktavā. Papildus jautājumu gadījumā aicinām Jūs zvanīt uz klientu servisu pa tālruni 67807675.
Vēlreiz atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.
Savā mūžā preci kādam atpakaļ sūtīju pirmo reizi, tāpēc par to, kas man ir jādara pa telefonu ordinēja operatore. Viņa ne brīdi neminēja, ka veidlapā būtu jāpieraksta,kas vēlams, tikai to, ka nav īstā prece. Un pēc tam man tikšot atsūtīta vēlamā.
Un vēl... Speciāli sūtīju caur interneta veikalu, lai nebūtu jāzvana uz paaugstinātas maksas pakalpojumu. Šīs situācijas rezultātā ir audzis arī mans telefona rēķins. Kurš apmaksās to?
Es vēlējos iegādāties tikai preci, nedomājot, ka būs šāds rezultāts- mana laika tērēšana, pacietība un nauda!
Baigā traģēdija, ne? Atteikuma veidlapa bija pievienota, tātad aizpildīšanai, nevis d slaucīšanai?
Tauta, kurš apmaksās manus tel rēķinus? Atsaucieties!
Jā, man traģēdija! Nepelnu tūkstošus mēnesī, tāpēc 60€ karājoties gaisā man tik tiešām ir traģēdija!
Un atteikuma veidlapu aizpildīju, vajag lasīt!