AtrisinātaDinotrans - Neizmaksāta depozīta nauda
Katram Dinotrans darbiniekam šoferim iestājoties darbā pirmo gadu atvelk depozīta naudiņu tie sastāda 500eur. Pēc 5 gadu darba firmā to naudiņu atmaksā, vai pārtraucot darba līgumu to atmaksā atpakaļ, pēc mēneša kad uzraksta atlūgumu. Es Māris Meirāns nostrādājot firmā 3,5 gadi, teicami veicis darba uzdevumus, godīgi strādājis nolēmis aiziet prom no darba vietas uzrakstot atlūgumu abpusējās vienošanās.
Uz ko man teica, ka ir jaatstrādā vienu mēnesi, bet es to neizdarīju tā kā man jau nebija vēlmes strādāt šajā uzņēmumā. Vēlmi strādāt atsita attieksme pret darbiniekiem, neskaita tevi par cilvēku, domā ka esi kāda mašīna kam jāstrādā 00-24. Tas bija tikai mans viedoklis pārtraucot darba līgumu šajā kompānijā.
Pagājot vienam mēnesim pēc atlūguma uzrakstīšanas kontā neparādās depozīta summai, piezvanot un apjautājoties kāpēc nav atgriezts depozīts uz ko atbildēja sekojoši- ka pats esmu vainīgs, ka neatstrādājot vienu mēnesi un depozīta tāpēc nebūs ir jānāk un jāturpina strādāt. Ieturot depozītu ar cerību ka darbinieks atgriezīsies uz kompāniju.
Meklēšu palīdzību no ieņēmuma dienesta, patērētāja aizstāvja, bet par savu naudu cīnīšos, galu galā tiesāšos.
Komentāri (6)
Augsti godātais Māri Meirān,
Pirmkārt, jāizsaka nožēlu, ka tā vietā lai pārrunātu situāciju un rast kopēju risinājumu uz mūsu aicinājumiem tikties Tu neatsaucies, bet gan izvēlējies “cīnīties par taisnību” interneta vidē. Tiešām – nebijām gaidījuši ko tādu.
Atgriežoties pie Taviem pārmetumiem vēlamies sniegt arī Dinotrans atbildi, lai publiski pieejamā informācija būtu korekta un abpusēja:
Analizējot Tavu sniegumu pēc “Scania driver support” sistēmas jāatzīst, ka tas ir bijis stipri zem vidējā mūsu autovadītāja līmeņa (ap 53% auto izmantošanas efektivitātes, kamēr vidējais līmenis ir 74%), kas attiecīgi rezultējas salīdzinoši augstā degvielas patēriņā un lielākās degvielas izmaksās salīdzinot ar citiem vadītājiem. Pat pēc mūsu organizētajām apmācībām un vairākkārtējām pārrunām, Tava darba efektivitāte nemainījās. Ceram, ka strādājot pie nākošā darba devēja sapratīsi, ka degvielas ekonomija ir būtiska netikai no finansiālās puses, bet arī ekoloģijas un braukšanas drošības dēļ, par ko iestājas Dinotrans.
Mūsu lūgumu nostrādāt 30 dienas un tad izbeigt darba attiecības Tu nepieņēmi. Diemžēļ, bet tas radīja zaudējumus arī mums, jo Tavam auto viedojās dīkstāve, kamēr sameklējam citu vadītāju.
Tā kā brauci izmantojot digitālo autovadītāja karti, Tavs darba laiks analīzei mums ir pieejams joprojām. Šeit būtiskus pārkāpumus un “pārstrādāšanos” nevaram atrast, kā arī apgalvojums par mūsu pieprasījumu strādāt 24h dienā nevaram uztvert nopietni. Gluži otrādi – šo 3.5 gadu sadarbības laikā ir bijušas reizes, kad esi izvēlējies neatbildēt uz telefona zvaniem un nestrādāt, kaut gan pēc AETR prasībām darba laiks Tev bija pieejams.
Rezumējot visu iepriekš teikto, vēlamies Tevi aicināt izvērtēt savu atbildības pusi, tāpat kā to esam izdarījuši arī mēs. Gribam Tev arī atgādināt, ka SIA “Dinotrans” ir saņēmuši ISO9001 un ISO14001 atbilstības apliecinājumu, izmanto ap 240 vilcēju un strādā ap 350 šoferu, tāpēc ar katru aprunāties var reizēm nepietikt laika, tomēr ja vien pats būsi atvērts un pretīmnākošs – šādas situācijas noteikti neatkārtosies.
Sia " Dinotrans" vadība.
Vienmēr būs vainīgs šoferis visos gadījumos. Gluži otrādi – šo 3.5 gadu sadarbības laikā ir bijušas reizes, kad esi izvēlējies neatbildēt uz telefona zvaniem un nestrādāt, kaut gan pēc AETR prasībām darba laiks Tev bija pieejams.—Tā bija viena reize kad es neaizbraucu talak, tākā nākamdien bija jābrauc mājās tā kā braukšana mājās un braukšana uz darbu pieklibo un rada neuzticību ka tiksi mājās.
Tā arī bija jāsāk, ka esmu slikts darbinieks un neprotu braukt.
Работодатели не создают безопасные условия труда авто-водителям профессионалам, работа которых связана с повышенной опасностью для жизни. Даже, не оформляются им профессиональные страховки гражданской ответственности от ущерба, убытка. Не говоря, что даже не оформляются медицинские страховки (полис).
Кто придумал общее 15 часовое рабочее время для авто-водителя ?
Скорей всего тот, кто ни когда не работал в этой профессии и не управлял грузовое транспортное средство в таком режиме труда и отдыха.
Частые переутомления, он состояния "выжитого лимона" - следствие аварий, дорожно-транспортных происшествий (ДТП).
Авто-транспортные перевозки в основном состоят и рисков, которые бизнесмены страхуют своё имущество (тягачи, полуприцепы и даже грузы) от причинённого вреда. И как правило, ответственность перекладывают со своими страховщиками на самое не защищённое звено - автоводителя (на его зарплату и даже на личное имущество).
Вот так и приходиться работать авто-водителям в таких ужасных условиях.
Придумывают различные нормы расхода топлива, не правомерные вычеты и думают как залезть в карманы к водителям. Позор этим работодателям, которые не обеспечивают безопасными условиями труда.
Nekāda sakara nav tajā kā darbinieks strādā, paaugstināts degvielas patēriņš, vai nav pietiekami labs vertējums braukšanai pa ballēm, jo tā nav Eiropa, bet gan Skandināvija. Fakts ir tāds, ka depozīts ir izdomāts ārpus darba līguma un nauda tiek kasēta, bet mutiski kad ejot prom tā tiek atgriezta, bet ne manā gadījumā.
2 раза уходил- все деньги выплачиваются до копейки, никакой “черной” езды нет, есть мелочи которые не нравятся, но это есть в любой фирме
Здраствуйте а что за негры работают в динотрансе? И почему там обьевления постоянно висят?