Dino Zoo - Slikts serviss
Vienkārši jau nav spēka tāpēc rakstu, jo uzskatu ka tādā sfērā jāstrādā cilvēkam, kam tas ir dots, un kas šo darbu mīl, situācija ir sekojoša, daudzus gadus iepērkos Daugavpils Dino Zoo, viss bija kārtībā līdz brīdim, kamēr neparādījās jaunā stažiere, latviski nerunā, cik jāmaksā nesaka, un galvenais, nekad pie manis nepieiet, jo laikam zina jau, ka esmu latviete, nu protams, priekškam pie manis pienākt. Pie kases pajautāju viņai pret tārpu tabletes, zinu ka ir tādas drontal tabletes aizsardzība uz gadu, uz ko viņa man atbildēja, ka ir tikai pa 1,49 viņas var dot gan kaķiem, gan suņiem, gan velns sazin kam. Kad pateicu, ka nē ka zinu, ka perku citas tabletes, viņa atbildēja, ka nekad nav bijušas un vai es nevarot uzgaidīt, kamēr viņas kolēģe atnāks. Jautājums, tad tāds, kāpēc viņa neko nezinot atrodas veikalā viena? Kāpēc viņa melo? Kāpēc viņa neizzin veikala sortimentu? Un galvenais, kāpēc viņa bez zināšanām pārdod vetmedikamentus? Viņa man varēja pateikt, ka ir tikai pārdevēja vai stažieris, es saprastu, bet diemžēl ne krieviski, ne latviski paskaidrojumus es nedzirdēju.
Komentāri (14)
Suņu un kaķu prettārpu līdzekļi cilvēkiem neder, tāpēc nekautrējies un ej uz aptieku
Kur bija runa, ka cilvēkiem bija vajadzīgi prettārpju līdzekļi?
Ja kautkas nepatīk cilvēkam darbā, lai meklē citu, nevis bojā garasatāvokli pircējam, te vairāk runa par nezināšanu iet. Minimālā ne minimālā alga kāda starpība, nepatīk meklē algotāku darbu, tur citas strādā laipnas un atsaucīgas, bet šeit diemžēl māceklis NEGRIB!
Par ko Jūs vispār runājat?
Pirmkārt,
“Viņa man varēja pateikt, ka ir tikai pārdevēja vai stažieris”
Kāpēc? Viņai ir beižiks, ka viņa ir stažieris! Lai pircēji to redzētu...
Otrkārt,
“viņa atbildēja, ka nekad nav bijušas un vai es nevarot uzgaidīt, kamēr viņas kolēģe atnāks”
Varbūt Jūs gribējat, lai viņa teiktu kaut ko nepareizo, bet neaicinātu kompetentu specialistu?
Treškārt,
Neskatoties uz to, ka Jūs esat klients, Jums jāpaliek cilvekam un jāsaprot, ka tas ir stažieris, nevis pieredzējis darbinieks. Viņa īsā laikā nevar iemācīties absolūti visu veikala sortimentu. Turklāt, ja Jūs nezināt, DinoZoo stažieriem ir vismaz 3 mēneši, lai iemācītos visu nepieciešamo un dotos uz lekcijām, lai varētu labi apkalpot klientus.
Un pēdējais... Kāpēc Jūs domājat, ka viņa nepienāk pie Jums speciāli? Varbūt, ka viņai nav laika veikt absolūti visu darbu, varbūt sākotnēji viņa Jūs neredzēja vispār. Un, protams, Jūs varējat pienākt pati.
''Turklāt, ja Jūs nezināt, DinoZoo stažieriem ir vismaz 3 mēneši, lai iemācītos visu nepieciešamo un dotos uz lekcijām, lai varētu labi apkalpot klientus.''
Kāpēc man tas būtu jāzin? Kur tas rakstīts ieejot veikalā? Ja viņa neko nesaprot un nezina, viņa nevar atrasties veikalā viena! NEVAR! Es ienākot veikalā vēlos, lai mani apkalpo pārdevējs, par visiem gadiem nebija nekādu problēmu, NEKĀDU! Es viņai pateicu, kādas tabletes vajadzīgas( zinādama kas man ir vajadzīgs) cilvēks sāk izdomāt, ka nekā tāda veikalā nekad nav bijis, un tikai vēlāk uz manu es zinu, ka bija viņas atbilde bija uzgaidiet manu kolēģi. Kāpēc man ir jāpieiet pašai, kāpēc? Tur strādā viņas kolēges vairākus gadus, un zina ka esmu patstāvīgā kliente, un meitenes pieiet VIENMĒR!
Tas ir loģiski, ka tu nevari ierasties strādāt ŠĀDĀ veikalā un uzreiz visu zināt, viņai viss ir jāiemācās.
Kāpēc pašam jāiet? Varbūt tāpēc, ka pārdevēja pienākumos ietilpst ne tikai stāvēšana pie kases, bet viņa var mazgāt kastes, izkārtot preces un Jūs vienkārši nepamanīt.
Viņa var atrasties veikalā viena, ja pieredzējušāks pārdevējs pārceļas prom. Varbūt tualetē vai var pieņemt preces. Var būt daudz iemeslu.
Tāpēc tajā pašā dienā strādā 2 cilvēki, tāpēc, ja kādam vajadzētu aiziet, tad otrais darbinieks varētu palikt veikalā.
Ienākot veikalā man ir vienalga stažiere viņa ir vai nē, viņa stāv pie kases veikalā biju tikai es, kastes viņa nemazgāja, neko citu viņa nedarīja. Atnākot uz veikalu, uz jebkuru veikalu es gaidu apkalpošanu! Nepiegāja labi, bet tas ka viņa nerunā ar pircēju, un tas bija vairākkārt! Atrodoties veikalā vienai, jāatrodas pie kases!(tur cilvēks arī atradās) Jāuzmana veikals, nevis jāmazgā kastes, kad veikalā ir klienti visa uzmanība ir uz klientu, nevis uz preces izkārtošanu.
Acīmredzot Jūs nekad neesat strādājis pakalpojumu nozarē. Un nesaprot, kā tas jūtas.
Tagad Jūs neesat apmierināts ar to, un, ja viņa vienmēr stāvētu pie kases, Jūs nebūtu priecīga, ka veikals netiek uzkopts un viss ir nevis kartībā.
Šādi cilvēki vienmēr atradīs par ko sūdzēties.
"Man vienalga stažiere vai nē" . Tā ir jūsu problēma. Bet kā ir ar cilvēcību un izpratni? Tas nesāpēs, ka jūs noliksit sevi šīs personas vietā.
Jūs sākat sajaukt paši savā liecībā. Sākumā Jūs teicāt, ka viņa pie Jums vispār nepienāca. Tagad sakiet, ka viņa stāv pie kases un speciāli ar Jūs nerunā? Tas ir smieklīgi.
Cik cilvēku tik viedokļu! Liecības nejaucu, cilvēks nepiegāja, un pie kases cilvēks nerunā ar pircēju. Dzīvoju Latvijā, veikals atrodas Latvijā, viss sortiments veikalā ir aprakstīts latviešu valodā, nerunāja viņa ar mani, jo latviski nerunā! Ja cilvēks man paskaidrotu, vismaz krievu valodā es pārietu uz krievu valodu bez kādām problēmām, uzklausītu viņu. Jā un man ir vienalga vai viņa ir stažiere vai nē, jo ienākot veikalā es viņu redzu kā pārdevēju.
Par to mēs runājam. Jūs rīkojaties necilvēcīgi, kad nedomājat, ka viņa ir stažieris, un vēl nezināt visu.
Otrkārt, viņai ir aizliegts runāt krieviski ar latviski runājošiem klientiem, tāpēc viņa nevarēja lūgt jūs runāt krieviski.
Kas liek domāt, ka viņa nerunāja ar Jums tieši tāpēc, ka viņa runā slikti latviski? Vai viņa Jums to teica?
Vai jūs joprojām uzstājat, ka viņa stāvēja pie kases tieši Jūsu priekšā un klusēja? Tas nav iespējams.
"Otrkārt, viņai ir aizliegts runāt krieviski ar latviski runājošiem klientiem, tāpēc viņa nevarēja lūgt jūs runāt krieviski." Cienījamais Dino Zoo, darbiniek! Pircējam vienmēr būs taisība, ja viņa mierīgi paskaidrotu, kas un kā nekādas sūdzības nebūtu, es uz turieni eju daudzus gadus un situāciju redzu savām acīm, tāpēc man labāk zināt, kas un kā! Cilvēks tur strādā jau vairākus mēnešus, visu vasaru tiešām jau strādā! Un katru reizi ienākot veikalā viens un tas pats!
Parasti mes uz veikalu dodamies zinadami ko pirkt vai tad ne ta? Nesaprotu sos uzbrukumus pardevejam vai tiesam ir jabut tadiem vismaz reiz iejutaties pardeveja vieta pa dienu jaapkalpo simtiem klientu un katrs ir ar saviem tarakaniem galva.Kada starpiba vispar valodai mes visi esam cilveki es ar reiz iebildu pret krievu valodu bet atvainojiet ari citautieši ir tadi paši cilveki ka mes! Kad reiz beigsies si neciena pret siem cilvekiem !
Necieņa pret cilvēkiem? Atvainojiet, bet kāpēc man pārdevējs nevar elementāri pateikt cik man jāmaksā? Kāpēc, man ir jāpielāgojas viņas valodai, ja es saprotu latviski, runāju latviski, rakstu latviski, un saprotu informāciju labāk latviski. Jāpielāgojas viņas valodai, nē tas man Dace nav jādara. Man arī nav viegls darbs, kā arī daudziem citiem LATVIJĀ! Tarakānus, lai atstāj mājās!
Ak, tās vecmeitas ar savām kaķu problēmām.