Dino Zoo - Pircēji

Visi sūdzas Dino zoo "'polnoe gavno'' utt. Padomāsim- Jūs ienākat veikalā ieraugat dzīvniekus, piemēram, trusi- Jums vajag uzreiz pārdevēja iesaka lielu būri kādu barību labāk izvēlēties, sienu utt. Pircējam iestājas šoks viss tik dārgs, tik liels būris trusītim? Nē nē mēs tik lielu būri nepirksim labāk to maziņo (atvainojiet taaču viņš piemēots vairāk dzīvnieciņa pārvadāšanai). Ar to jau vien pietiek, lai saprastu ka tie tā saucamie pircēji pat tā īsti neapjauš vispār ko pērk, un kad sākas problēmas, ko vainosim, protams, pārdevējas, jo viņas taču neko neteica, ka trusim vajag lielu būri, ka trusis galu galā ir grauzējs!!! AK VAI!!! Ko nu? Tad tik sākas jautrības- pārdevējas neko nezin ne par preci kur nu vēl par dzīvniekiem!!!
Sāksim jau ar to to ka pirms iegādātis jebkuru dzīvnieciņu ir jāpalasa literatūra, vai vienkārši jāpainteresējas pirms tā iegādes. Runājot par zivtiņām- par viņām ir jārūpējas tāpat kā par jebkuru dzīvnieciņu. Zivis mēdz būt slimas tirgošanā arī DEPO (pati redzēju), par akvārijiem un to kopšanu kādas zivis un cik daudz var turēt (pēc akvārija l) jums tāpat izstāsta, TIKAI VAI JŪS KLAUSATIES????? Ļoti bieži ir situācijas ka ar cilvēku norunā vismaz minūtes 30 un vienalga uzdod tos jautājumus ko nupat izstāstijāt. Šādi es varētu turpināt rakstīt un rakstīt, bet tas jau neko nemainīs.
Gribēju lai tu, pircēj, no sākuma padomā pats par savu attieksmi pret pārdevēju un tad sūdzies jo piedodiet mēs arī esam cilvēki ja nepamanījāt.

A

Komentāri (11)

L Leo 13.11.2008

Bla bla bla...Nekas vairs nepalidzes ja veikals ir suds, vari rakstiit te cik gribi...Neattaisnosi

L Lily 14.11.2008

Man patīk šis veikāls.
Jo pāedevējas ir atsaucīgas! Nekad neieteiks neko lieku!
Man pašai ir divi kaķi, suns un zivtiņas.
Ja kads saslimo, pat nav jābrauc uz zooslimnīcu, jo veikala pārdevējas paskaidros un ieteiks kādus vitāminus un tml. lietas!!!
Un ja pircējs tišam neko nesaprot no dzīvniekiem, tad pats ir vainīgs!
Jo pirms kaut ko pirkt ia jāiepazistas par būtību!
Jo pērkot kaut ko nopietnāko neviens nedomās vai kaut ka lētāk vai vienkāršak!
Atbalstu autori!

M Marina 14.11.2008

Baigi nu kompetentās!
Cik reizes gāju pirkt sauso barību saviem lopiņiem, VIENMĒR piedāvā: "a negribat vēl konservītes?" vai "A mums tagad citai sausasi barībai atlaidītes, varbūt paņemsiet to? " Vai tā ir kompetence? Pati esmu vetārste un man šīe izgājieni besī, jo kāds cilvēks nezinot paņems to "ar atlaidīti" un tad ārstēs savu dzīvnieku nez cik ilgi. Nesaku ka visi tādi, bet nu Jelgavas supermarketos - gan!.

A Aleksandra 14.11.2008

Viņiem liek piedāvāt tās preces.

A AGA 15.11.2008

ja pircejs iegadajas veterinaro baribu nekas lieks netiek piedavats. Diemzel ari pasi pirceji atnak un saka- ziniet man vetarsts ieteica tadu un tadu baribu kura no vinam ir labakja? Atvainojiet neesmu specs tapec ir arsti!!!
Runajot par Leo - tavs izteiksmes veids liecina ka pa tevi ari neko labu nevar pateikt.
Runajot par atlaiditem, tie kuri zin ko var dot milulim tie ari apsver iegadaties preci ar atlaidi. Apzinigs saimnieks nekad nepaklausies atlaizu manijai - nopirks tiesi preci ko vajag. Neko lieku.

L LLLL 15.11.2008

Ja kads saslimo, pat nav jābrauc uz zooslimnīcu, jo veikala pārdevējas paskaidros un ieteiks kādus vitāminus un tml. lietas!!!

To Lily... Lai ticētu, kādi vitamīni ir derīgi slimam dzīvniekam, pārdevējam ir jābūt at veterināro izglītību.

N ninja 19.11.2008

taisniba par to, ka cilveki ir bezatbildigi - pirms doma par majdzivnieku un ar vinu saistitam rupem, iepazisties ar pilnigu, profesionalu literaturu, konsultejies ar vetarstiem!!
dzivnieki ir ka mazi berni - viniem var but alergijas, virusi, nikji un stikji. un jebkuram dzivniekam nepieciesama platiba, kopa pavaditais laiks, milestiba!!
vnk loti zel, ka dzivniekiem jacies no "augstas rases" atsevisku individu aprobezotibas!

J jolka 10.04.2009

Es uzskatu ka pircējiem pirms iegādāties dzīvnieciņiem pašiem vajag palasīt specializēto literatūru vai konsultēties ar veterināru. Es mācos par pārdevēju mazā Zoo veikalā, kur preces apjoms ir 2-4 reizes mazāks par Dino Zoo un tāpat, lai es spētu labi apkalpot klientus man vajadzēja nedēļu intensīvi mācīties un vēl joprojām es visu nezinu un ir lietas, kuras jūk. Un es arī pirms pirku zivtiņas akvārijam lasīju daudz specializētās literatūras un apmeklēju zivīm paredzētās mājas lapas. Es uzskatu, ka pārdevējiem ir jācenšas darīt visu iespējamo, lai palīdzētu klientam, bet klientiem vajadzētu ņemt vērā, ka pārdevējs arī ir cilvēks.

K klpo 10.04.2009

manuprāt tev vienkārši šodien bija slikta diena!

N Nezinama 10.07.2009

Ja es esmu Dino pardeveja, mums tiesam liek lai mes burtiski bazamis virsu cilvekiem.Mums suta virsu nezinamos pircejus ja nepiedavajam konzervus, sauso baribu un parejos struntus, mus par to soda 20ls no algas.Man jau ari nepatik kad ienakot kautkada veikala uzreiz plijas virsu.

Mamma 10.07.2009

Man gan patik ja laipni piedava jaunako preci un visu pastasta par to. Dino zoo pirku zurcinju baltu un esmu ljoti apmierinata ar laipnajam un miljajam pardevejam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes