Dina Rozenberga - Nenopietna sadzīves tehnikas tirgotāja
Dalos savā bēdīgajā pieredzē ar sadzīves tehnikas tirgotāju Dinu Rozenbergu, no kuras vairs nekad neko nepirkšu un kuru neiesaku arī citiem.Savas preces šī pārdevēja Dina Rozenberga piedāvā Facebook grupā „Tirgus.Pārdod.Pērk.Maina.” https://www.facebook.com/groups/540121982737615/Tā kā biju jauna ledusskapja meklējumos, ieinteresēja viņas piedāvājums. Mūsu komunikācija sākās 17.02.2015. Pirmais pārsteigums – neatrodoties tomēr Pļavniekos, bet Ventspilī, taču neesot problēmas, jo pati piegādās. Tikai jāpagaida līdz svētdienai, 01.martam. OK, piekrītu pagaidīt. Dienu pirms ledusskapja vešanas, 28.februāra vakarā (!) saņemu ziņu: „2015.02.28 17:59 Dina Rozenberga Čau. Mums šonēļ nesanāks Tev aizvest, jo nav vietas busā. Vai esi gatava gaidīt līdz nākošai nedēļai???”Lai gan biju jau saplānojusi savu dienu un sarunājusi nesējus, piekrītu pagaidīt līdz nākošais svētdienai, 8.martam, ja reiz jau 11 dienas esmu to gaidījusi.Diemžēl atkal Dina Rozenberga nevar pateikt konkrētu laiku, cikos brauks, līdz pat sestdienai par plānoto ierašanās laiku netieku informēta. Tā kā man jāplāno savs laiks un jārēķinās arī ar svešiem cilvēkiem, kurus lūdzu palīdzēt ar nešanu, lūdzu pārdevēju precizēt, cikos plānots vest ledusskapi. Arī sestdien atbildi nesaņemu, lai gan pārdevēja manu jautājumu ir izlasījusi. Un svētdieas, teorētiski ledusskapja vešanas dienā, rītā, kad jau atkārtoti (!) pati „uzbāžos”, pārdevēja Dina Rozenberga beidzot atrod laiku atbildēt savam klientam. Un galvenais, kādā tonī atbildēt. Pilnīga necieņa pret pircēju! Pilnīga nerēķināšanās ar picēja laiku!Iekopēju mūsu pēdējo interesanto saraksti:" 2015.03.8 08:45 Es: Labrit. Ta ari vakar nesagaidiju atbildi. Diemzel nevaru visu dienu sedet majas un gaidit kaut kadu ierici. Laiks laikam man dargaks. Sobrid izskatas,ka tikai es gribu pirkt,bet pardevejs pat nav ieinteresets pardosanai. 2015.03.8 10:02 Dina Rozenberga: Labrīt. Ja ir kaut kādi pārmetumi vari arī nepirkt. Man nav laiks 24-7 sēdēt netām. Man ir dēliņš kurš ir daudz svarīgāks. Hn brīvdienas pieder viņam. 2015.03.8 10:09 Es: Bija uzdots konkrets jautajums-cikos? 2015.03.8 10:10 Dina Rozenberga: Atbilde uz kontrēto jautājumu, nākošo nedēļ. 2015.03.8 10:12 Es: Dina,drusku nenopietna attieksme bija runats 1.marta,parceli uz sodienu,tagad atkal uz nedelu? Atradisu ledusskapi pie nopietnaka pardeveja. Paldies par lieki iztereto laiku. Lai veicas tirgosana! Mani ka pirceju zaudejat. 2015.03.8 10:14 Dina Rozenberga: Kristine zinu, kas bija runās. Dēliņam piektdien bija 38temp. Tu domā man bija prāā kaut ko Tev paskaidrot? Domāju, ka vispār nē. Visu labu 2015.03.8 10:23 Es: Nevienam nekas nav japaskaidro. Tikai,ja grib nodarboties ar biznesu,vispirms ir jaiemacas normali komunicet. 2015.03.8 10:24 Dina Rozenberga: Nopierinies, es Tev tikko paskaidroju. Ja Tev nav bērni, tad nesapratīsi. Jauku dienu."Katrā ziņā interesants komunikācijas stils cilvēkam, kas grib tirgoties un taisīt savu biznesu. Aptuveni tā, ka pircējam vēl jājūtas pateicīgam, ka viņa ir pagodinājusi pircēju ar savu atbildi. Un, ja bērns patiešām saslimis piektdienā, līdz svētdienai pircējs noteikti nav jābrīdina, ka svētdienā piegāde nenotiks. Nē, pircējam pašam tas ir jāiedomājas. Pilnīgi nenopietna attieksme ne tikai pret savu klientu, bet pret svešu cilvēku vispār. Pirmo reizi ko tādu redzu!Man ir ļoti žēl, ka ar šo nemākulīgo pārdevēju zaudēju teju mēnesi un palaidu garām vairākus izdevīgākus piedāvājumus, tā kā biju apsolījusi preci pirkt no viņas. Ceru, mana pieredze pasargās citus no laika zaudēšanas vai kaut pašai pārdevējai turpmāk pret saviem klientiem attiekties nopietnāk un atbildīgāk.
Pievienot komentāru