Dikļu pils - Attieksme
Pārrunās visu izklāsta, cik skaiti būs strādāt un tiek solīti dažu brīdi pat zelta kalni, bet kad nonāc pie reālas situācijas - tad negaidi, ka kaut kas tāds būs! Dikļu pilī oficiālā alga tiek maksā uz kartes un pārējā nauda - APLOKSNĒ!
Attieksme no vadības puses IR VNK ZEM KATRAS KRITIKAS... Direktore sejā var smaidīt un teikt skaistus vārdus, bet pagriežot muguru - būsi ieguvis ienaidniku sev kā darbinieks kā rezultātā tevi vnk palūdz aiziet, jo tu neatbilsti viņu standartiem, respektīvi, neklusēemāj apstiprinoši ar galvu un nedari ko liek vadība!
Direktorei ir slikta iezīme sniegt nekorektas atsauksmes citiem potenciālajiem darba devējiem - rezultāts - potenciālais darba devējs atsakās no turpmākās sadarbības, tā it kā darbinieks būtu slims!
Vadībai ir slikta iezīme arī aprunāt klientus.
Komentāri (5)
Cik labi ka mani tur nepieņēma:)
vo vo:)
Tukuma novadā ari ir viena tāda pils :))))!
Labvakar!
Paldies par viesmīlību!
Februāra sākumā bijām kārtējo reizi pie jums iegriezušies, lai patīkāmi pavadītu laiku. Jūsu viesmīlība mums ļoti patīk, bet..bija dažas detaļas, kuras mums sabojāja vakaru.
Detaļas:
1) ģimenes numurā - vienā istabā nebija iespējams regulēt radiātora karstumu - viņš sildīja uz 100% (mums vēlu vakarā piedāvāja pārvietoties uz citu numuru - ar diviem aizmigušiem bērniem tas ir diezgan grūti...piekrītat?); es kā tēv uzņemos gulēt istabā ar nedaudz atvērtu logu, iespējams saslimst.
2) neskatoties uz to, ka numurā ir divas istabas un viens sanmezgls un tualete - sanmezglā mēs konstatējām ka ir viena dušas želeja, trīs kondicionēri matiem (mazgāšanas kosmētīka) - nav tachu loģiski ģimenei?! ziepes kur?
3) TV...slēdzot TV pirms miega...jo man, vīram pilī vajadzējā gulēt šķirti no sievas, jo bērnu istabā bija ļoti karsts dēļ neregulējamiem radiātoriem-bērnus aizsūtīju sievas 2-jā gultā - TV menu nebija sakārtots un katrā otrā kanālā bija tukshums...nu loti neforshi..
Vakariņas:
Visss bija ok. Tikai viesmīļi bija ļoti uzbāzīgi, lai piekatra ēdiena mēs dzeram viņu piedāvāt. vīnus - mēs viņiem teicām, kā nē!
...Baseinu serviss.
Mūsu programmā ietilpa baseinu apmeklējums(par ko mēs arī maksājām atsevišķi) pēc vakariņām.
ienākot ģērbtuvēs - pamanijām norūsējušo metālu un eņģes skapīšos...likās neforši - pēc neilga laika, sievas kliedzēns no sieviešu ģērbtuvēm - ''uz manis viss krīt''...vieņām dušas nogazās virsu - stiprinājumi izdila...
Dikļu pils ir forša...bija forša...
Mēs samaksājām pāri 70 $...par... iegājām baseinā; ir 4 ralaksācijas - ''udenskritums''. zem ūdens masāža x 2, gaisma..
Par gaismu atsevišķi...baseinā mēs bijam 2 ģimenes - 3 bērni. Pazuda pagrabā (baseinā) apgaismojums...bērni šokā...raud..
atnāca meitene no administrācijas un prasīja - vai lecām...ne vins neleca - bērni taču...bet gaisma pazuda... pēc 20 min viņu atjaunoja - paldies!
Bet viesmēlība bija ok, tikai viņa neattaisnoja sevi..
Secinājums: Dikļu pils palika par ...atvainojiet, Bolderājas pirti..par kuru mēs samaksājām 290 lvs, nevis Bolderājas 3, 50 lvs.
Ļoti žēl, ka īpašnieki cer uz eletēriem apmeklētājiem, bet līmenis ir ļoti zems (restorāns ir līmenī)..
Paldies un ceru atgriezties ''tajā Dikļu pilī, kurš bija pirms 4 gadiem''...
p.s. šo materiālu publicēsim arī portālā sudzības.lv. lai uzlabotu viesnīcas servisu!
--
Igors Suhovilovs, arhitekts
''Arhitektūras vēstniecība'' SIA
+(371)29890196
kur vēl aizsūtītminfo - lai cilvēkiem nezogtu atpūtas iespēju?