www.sudzibas.lv DiaMed Necienīgs serviss

AtrisinātaDiamed - Necienīgs serviss

Pakalpojums: Doplerogrāfija / Ultrasonogrāfija (Usg)
Speciālists: Andrejs Lioznovs (Андрей Лиознов)
Mediciniskā Iestāde: Sia Klīnika "Diamed" (Brīvības Gatve 214, Rīga)

Pieteicos uz doplerogrāfiju klīnikā diamed ar ģimenes ārsta nosūtījumu uz 16.03.2019 17: 00 (diamed piedāvāja pierakstu sestdien) . Dienu pirms vizītes apstiprināju, ka būšu. Nozīmētajā dienā plkst 16: 20 (40 minūtes pirms pieraksta laika) piezvanīja diamed reģistratūras darbiniece diāna, sakot, ka esot dakterim šodien pēdējais pacients, un, ja varu, lai nāku ātrāk (es tieši gāju ārā uz transportu) . Teicu, ka, iespējams, sanāks atnāk nedaudz ātrāk. Darbiniece laipni atbildēja, ka gaidīšot.

Ceļš no pārdaugavas līdz vef'am aizņēma nedaudz vairāk laika, nekā rēķināju un klīnikā ierados plkst. 17: 07. Piegāju pie reģistratūras, kur tā pati darbiniece diāna saka, ka nokļūt pie speciālista vairs nav iespējams — nokavēju (7 minūtes) . Jo viņa taču esot zvanījusi, prasot, lai ierados ātrāk (runājot nepatiesību, jo telefoniski teica pavisam savādāk) . Uz manu jautājumu, vai tā ir nopietna attieksme pret pacientiem, darbiniece smaidīja, demonstrējot savu vienaldzību. Kamēr stāvēju pie reģistratūras neizpratnē par notiekošo, parādījās speciālists Andrejs Lioznovs, pie kura man bija pieraksts. Reģistratūras darbiniecei palika jau pavisam jautri un tā sāka smieties. Lioznovs bija jau saģērbies un grasījās doties prom (pieļauju, ka pieņemt mani nozīmētajā laikā viņš pat neplānoja) . Viņš paskatījās uz pulksteni un ciniski atkārtoja reģistratūras darbinieces vārdus, ka nokavēju, un kamēr vēl veikšu pacienta iemaksu, paies vēl laiks. Steidzoties doties prom, viņš piedāvāja pierakstīt uz citu datumu, bet pieredzēt vēlreiz šādu necienīgu attieksmi vēlmes vairs nebija. Atteicos un devos prom. Baigās — pazaudēts laiks un sabojāts garastāvoklis.

Paldies, diamed, ka atgādinājāt, kas ir cinisms.

17.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta sersh 06.10.2020

Nebiju gaidījis DiaMed reakciju, bet dažas dienas pēc incidenta piezvanījis DiaMed izpilddirektors. Atzina, ka tā bija viņu vaina, kļūda komunikācijā, un ka dakterim vajadzēja sagaidīt pacientu. Atvainojās par notikušo situāciju. Pēc divām nedēļām pie tā paša speciālista (un vēlāk arī pie cita) saņemu nepieciešamo pakalpojumu. Ar kvalitāti esmu apmierināts. Negadījums cienīgi atrisināts.

S

Komentāri (2)

A aramiss 18.03.2019

Kā viņš var būt dakteris, ja viņš strādā par krāvēju Brīvības ielas 78 Maximā?

K Klientamnavtaisnība 18.03.2019

Gan jau ka iesita google vārdu un iemeta foto, a tas cits cilvēks )))))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes