DHL - Liepājas kurjeram nievājoša attieksme
Pirmkārt jau, lai viss būtu godīgi, vēlos teikt, ka savu darbu DHL Express Liepājas kurjers veic teicami un par tehnisko izpildījumu man nav nekādu pretenziju. Bet man ir pretenzijas par viņa attieksmi tīri cilvēciski un kā pret klientu. Man ir bijusi darīšana arī ar UPS, DPD un Pasta stacijas kurjeriem, ar kuriem nez kāpēc problēmu nav bijis. Mums ar kurjeru bija 2 telefonsarunas. Sākšu ar pirmo sarunu, kura vairāk vai mazāk bija normāla, izņemot to, ka Raitim labpatika mani uzskatīt par neloģisku būtni. Paskaidrošu. Sarunas gaitā viņš minēja, ka arī dzīvo tajā pašā pilsētā, kur es. Noskaidrojām, ka es tajā vakarā nevaru saņemt paciņu, jo man bija jādodas prom no mājām, tāpēc laipni piedāvāju atlikt paciņas saņemšanu uz pirmdienas dienu un pajautāju, kur viņš būs pirmdien darba laikā (domājot to tā - strādās Liepājas robežās vai kaut kur ārpus - es taču to nevaru zināt!), un tajā brīdī kurjers aizkaitinātā un nievājošā balsī man paziņoja: "Es taču jau vienreiz teicu, ka es arī dzīvoju [attiecīgajā pilsētā]!" Vai tad es to neatceroties? Nu labi, es neko nesaku, ka cilvēks pārprata manu jautājumu, bet šī nepamatotā vīzdegunība man JAU nepatika. Bet man nebija prātā neko aizrādīt, biju toleranta. Panācu kurjeram soli pretī un sarunājām, ka pirmdien uz vakarpusi Liepājā viņš man nodos paciņu. Pirmdien jau grasījos viņam zvanīt, bet viņš jau pirmais paspēja man piezvanīt (par to, protams, viņam liels pluss!) un jautāja, kur es atrodos. Pateicu, kur esmu, un jautāju, vai viņš arī ir centrā, lai varētu pa ceļam piebraukt pie manis un atdot paciņu (ievērojiet - es joprojām padomāju arī par viņa ērtībām, apjautājoties, vai viņš ir centrā un nav tālu nekur jābrauc). Kurjers teica, ka esot tuvumā, bet lai es tūlīt pat nākot saņemt paciņu savus 500 metrus tālāk, acīmredzot, lai viņam nav lieki jāiegriežas sānielā, kur es atrados (man jau nebūtu bijis grūti paieties to gabaliņu, bet tajā brīdī jau man likās kaut kā mazliet par daudz mana pretimnākšana un kaut kā par maz viņa pretimnākšana), un es nopūtos klausulē, ka tad jau man tomēr IR kaut kur jāiet, ka nevaru palikt uz vietas. Un tad sākās histērija! Kurjers sāka mani apvainot par kaut kādu napreizu toni, par aizkaitinājumu un vēl nez ko, pie tam es esot pārkāpusi kaut kādu robežu!!! Atvanojos, kādu robežu??? Ziniet, manuprāt, viņam vienkārši vajadzēja pastāvēt vienreiz klusu un atbraukt līdz manīm, nevis bērt apvainojumus klausulē, vēl piedraudot ar to, ka tūlīt pat vedīs manu paciņu atpakaļ uz Rīgu. Īsāk sakot, aizgāja pārāk augstos toņos. Galu galā - viņš ir kurjers un viņa darbs ir piegādāt sūtījumus! Ņemsim vērā, ka es nemitīgi piedomāju arī pie tā, vai viņam būs pa ceļam, nebūs ārpus darba laika utt. (jā, arī pirmajā telefonsarunā pajautāju, vai viņam nebūs nepatikšanu par to, ka nav man to paciņu piegādājis jau tajā vakarā, starp citu...). Un tad man jānoklausās kaut kādos pārmetumos? Ar to jau viss nebeidzās - kad kurjers piebrauca pie manis, jau bija paspējis sākt sūdzēties pa telefonu savam maiņas vadītājam - nu protams, protams, attaisnoties jau vajag. Saprotams, varu iedomāties, kā tas viss tika nostādīts. Un kurjers, ziniet, nevarēja nomierināties par tad, kad izsniedza man paciņu! Starp citu, viņš no mašīnas neizkāpa, attaisīja pasažiera puses logu un visas darīšanas ar mani nokārtoja tiešā tādā veidā - viņš sēž mašīnā, es stāvu pie loga. Nedomāju, ka tas arī ietilpst DHL reglamentā, ko kurjers cītigi man centās citēt. Kādu brīdi centos viņam paskaidrot, cik tizli viņš ir rīkojies, bet tad sapratu, ka nav vērts. Paprasīju, kā viņu sauc, un pateicu, ka iesniegšu oficiālu sūdzību par viņu DHLam (un tā arī izdarīju!). Jā, un kad viņš paziņoja, ar kādiem tik klientiem viņam nenākas noņemties, es sapratu, ka kurjeram vienkārši ir ļoti sakāpis galvā un nekad nekas nav labi. Vīzdegunīga attieksme pret klientu nekur nenovedīs. Ja es arī būtu bijusi vienaldzīga pret viņa darbu un pienākumiem, kā arī tiešām būtu kaut ko nenormāli aizvainojošu pateikusi, es vēl saprastu viņa neapmierinātību, bet tagad??? Nekad vairs neizmantošu DHL pakalpojumus un arī saviem pazīstamajiem neieteikšu. Savā sūdzībā DHLam ieteicu aizsūtīt Liepājas kurjeru uz klientu apkalpošanas kursiem un iemācīt zināmos brīžos vienkārši paklusēt un netaisīt nepamatotu histēriju.
Komentāri (3)
Piemirsu piebilst, ka kurjera vīzdegunība un iedomība izpaudās arī tajā, ka viņš ļoti pārmetoši mani apvainoja tajā, ka es, redz, neesmu varējusi saņemt paciņu pirmajā reizē, kad VIŅŠ to bija gatavs piegādāt un kad VIŅAM tas bija ērtāk. Pajautāju, vai viņš tiešām uzskata, ka man ir obligāti jābūt pieejamai tūlīt pat, tiklīdz viņam - kungam - ir ērti?????? Galu galā, kurš ir klients un kurš ir samaksājis par sūtījumu??? Es viņam vēl paziņoju, ka savu ērtību pēc un pat visas histērijas dēļ es mierīgi varēju atteikties no paciņas saņemšanas Liepājā un pieprasīt to piegādāt vēl vakarā Grobiņā, kas noteikti būtu ārpus viņa darba laika, jo tas MAN noteikti būtu bijis ērtāk... Īsāk sakot, tik drausmīgu kurjeru savā mūžā vēl nebiju satikusi. Sit pušu pat histēriskas tirgus bābas!!!
No pieredzes-ar kurjeriem nav jaielaizas nekadas diskusijas un dialogos, isi un konkreti japasaka ka TEV ir ertak un viss.Atkal latviesu kalpa sindroms.Tak jasaprot ka daudzi no sevim ir iedomajusies toposos miljonarus-Van Dammes kas tikai pagaidam strada sofera darbu.Diemzel tadi vini paliek visu muzu.
ārkārtīgi SLIKTS serviss.
paciņa beidzot ieradusies LV, un darbonis zvana pēc aizbraukšanas no sētas, jo neesot varējis tikt mājā!
un piezvanīt pirms apm. 20 minūtēm nav iespējams? vai vispār piezvanīt (okei, kaut epastu uzrakstīt pirms nogādāšanas), ka sūtījums būs tanī un tanī dienā? vai tas kantoris domā, ka cilvēki caurām dienām sēž mājās un kko mistisku gaida? nezinot, ne kurā dienā būs, ne cikos?
šausmas kkādas, ne serviss. paka ienākusi 4dien agri no rīta. tikai 5dien (!!!) pusdienlaikā tiek vizināta pa Rīgu.
tā kā neesmu tu'pējusi mājās nonstopā, gaidot brīnišķo kurjera ierašanos hwz kad, tad nu paciņa vizinās atkal... ja līdz 17 00 paspēšot, tad piēgādās. Ja nē, tad tikai 1dien! Vājprāts! KO paspēs? Ja man ir paredzēta piegāde ŠODIEN, tad man tā IR jāsaņem.