DHL Latvia - Slitks serviss
Uzņēmums decembra beigās nosūtīja ar DHL paciņu savam klientam uz Vāciju. Pēc nedēļas klients sāka interesēties, kur paciņa pazudusi, kāpēc vēl nav saņemta. Sazinājāmies ar DHL un saņēmām apstiprinājumu, ka paciņa ir nosūtīta. Klients informēja, ka paciņa tomēr nav saņemta.
DHL ieteica sazināties ar Vācijas DHL, jo viņi esot gala piegādātāji. Vācijas DHL teica, ka jāsazinās ar nosūtītājvalsts DHL jeb to, kurš pieņēma sūtījumu jeb LV DHL. Griezāmies atkal DHL LV, kur viņi tomēr varēja atrast parakstītu piegādes apstiprinājumu, ko nosūtīja mums elektroniski. Kā saņēmējs bija parakstījies mistisks kungs un paraksta vietā ievilcis 3 burtus. Klients informēja, ka šāda darbinieka ar šādu uzvārdu, kas saņēmis paciņu pēc DHL dokumentiem, viņiem nav. Kā var nodot sūtījumu cilvēkam, kas nav norādīts kā saņēmējs?! Tad jau tikpat labi var nodot kādam garāmejošam bezpajumtniekam.
Viss šis stāsts tika vairākkārt atstāstīts DHL Latvijas un Vācijas darbiniekiem. Un katru reizi tika saņemta atruna, ka neko nevar darīt, jo paciņa ir uzrādīta kā saņemta.
Paralēli visām šīm sarakstēm uzņēmums tika bombardēts ar atgādinājumiem par neapmaksātiem rēķiniem. Kad jau tika piesaukta parādu piedziņas firma un draudēts ar ievietošanu nemaksātāju sarakstā, uzņēmums samaksāja par piegādi.
Šis viss tika tik ļoti novilcināts, ka jau pēc kāda laika DHL Latvija paziņoja, ka ir pagājis pārāk ilgs laiks un nu jau vairs neko nevarot iesākt, jo ir iestājies noilgums.
Beigās uzņēmums samaksāja par piegādi, kas netika veikta un vēl palika bez nosūtītās paciņas.Nemaz nerunājot par patērēto laiku un daudzajām telefonsarunām.
Diemžēl šī nav pirmā negatīvā pieredze, bet šis bija kā kronis visam.
Komentāri (1)
Tāpēc ka LV ienākot paciņas zog. Nav vaina ārpus lv, ir vaina šajāvalsti.