Dental Art - Slikts serviss, aprīkojums, telpas
Apmeklēju Dental art, lai salīdzinātu iespaidus ar citām klīnikām, kur esmu veicis zobu higiēnu. Pēc Dental art apmeklējuma biju ļoti vīlies.
Higiēnists brutālā veidā ar metāla piederumiem veidā berza nost zobakmeni, kaut gan pati minēja, ka tā daudzums bija pavisam neliels. Sajūtas bija ļoti nepatīkamas. Tas šķita pavisam nevajadzīgi un nepareizi. Procedūras laikā higiēnists neskaidroja, ko darīja, tādēļ bieži pats jautāju, lai būtu skaidrāka izpratne par notiekošo, taču pretī saņēmu īsas un bieži šaubīgas atbildes bez dziļākiem skaidrojumiem. "odziņa uz Kūkas" bija higiēnista apjukums brīdī, kad viņa nevarēja atrast kaut kādu instrumentu, kas ir nepieciešams. Higiēnists skrēja ārā no kabineta meklēt trūkstošo detaļu (uzgali) , pēc kā ļoti neuzmanīgi šo detaļu centās izmantot, kā dēļ a iedauzīja ar elkoni man pa seju. Tas, ka man bija virsū brilles, nedaudz pasargāja, taču sajūta tāpat bija nepatīkama. Pirmo reizi pa daudziem higiēnista apmeklējumiem piedzīvoju tik šaubīgu un dīvainu procedūru.
Nepatīkama bija arī pieredze pašā klīnikā – vecs aprīkojums higiēnista kabinetā, dīvaini pleķi uz sienām un grieztiem, šauri koridori. Kopumā – nepatīkamas telpas un atmosfēra.
Ņemot vērā zobu higiēnas cenu, kas apmeklējuma laikā bija 70€, gaidīju kvalitatīvāku pakalpojumu un apmeklējuma pieredzi. Daudz patīkamāku un kvalitatīvāku pakalpojumu par lētāku samaksu ir iespējams iegūt vairākās citās Rīgas klīnikās. Kopumā esmu neapmierināts ar Dental art klīniku un noteikti izvairīšos no tās nākotnē!
Komentāri (8)
Ja Jums ir iespējams saņemt daudz lētāku un kvalitatīvāku(pēc Jūsu vārdiem) pakalpojumu-nav skaidrs,kāpēc izvēle ir šī klīnika?
Kas Jūs būtu par ekspertu,kas atļaujas spriest par aprīkojuma labumu vai sliktumu? Jūs ejat pie speciālista vai pie aprīkojuma?
Labdien!
Kā to jau minēju iepriekš, apmeklēju Dental Art, lai salīdzinātu iespaidus ar citām klīnikām, kur esmu veicis zobu higiēnu. Rezultāts — vilšanās, slikts serviss, nepatīkama atmosfēra.
Man nav īsti ir skaidra Jūsu maniere zaimot citu cilvēku pieredzi un viedokli. Ja Jums nav gadījies sliktas pieredzes konkrētajā klīnikā, tad tas ir labi. Diemžēl man ir gadījies tas, ko esmu aprakstījis publikācijā.
Aprīkojums, telpa, atmosfēra, speciālista darbs nebija labs salīdzinot ar citām iepriekš apmeklētām klīnikām. Noteikti virzīšos pie labākām un pārbaudītām alternatīvām turpmāk.
Vēlos atgādināt, ka šī mājaslapa ir domāta tam, lai dalītos ar pieredzi un atstātu konstruktīvu kritiku, nevis slavētu un reklamētu.
Ceru, ka lasot par manis piedzīvoto pieredzi citiem cilvēkiem būs iespēja apsvērt kārtīgāk, vai ir vērts apmeklēt Dental Art, kā arī ceru, ka klīnika ņems vērā šos aspektus, un ticu, ka tos uzlabojot, klīnikai pat būs vairāk panākumu.
Paldies par kareivīgu komentāru, taču viedoklis un pieredze paliek tādi, kādi tie bija un tos izmainīt nevar!
Pagātne paliek pagātne. Lai uzlabotu situāciju, būtu jāorientējas uz to, ko klīnika un speciālisti var labāk paveikt nākotnē, jo vismaz to vēl var ietekmēt.
Jauku Jums dienu!
Bieži vien sniegtās sūdzības ir nepamatotas un izdomātas.
Katrai klīnikai savi pacienti. Prātīgāk,gan būtu rakstīt klīnikas vadībai, vai vēl labāk, doties turp un izstāstīt situāciju.
Staigāšana no vienas klīnikas uz otru un visādu negāciju meklēšana neko labu par Jums,kā pacientu neliecina. Daudzas klīnikas no šādiem staigātājiem izvairās.
Labdien, cienījamais Arthur Zarembas kungs. Paldies, ka detalizēti aprakstījāt savu vizīti, tas noteikti mums palīdz sekot līdzi mūsu klīnikas sniegto pakalpojumu kvalitātei. Mes atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām ar kurām Jūs saskārāties mūsu klīnikā. Iespējams, ir noticis kāds pārpratums, jo mēs katru dienu apkalpojam lielu skaitu klientu,turklāt ne tikai veicot pilnu mutes dobuma higiēnu, bet arī zobu labošanu, implantu ievietošanu, sakodiena taisnošanu, protēžu izgatavošanu, kā arī vēl virkni citu pakalpojumu,un droši varam apgalvot, ka Jūsu nepatīkamā pieredze ir unikāla. Jebkurā gadījumā vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām, jo mums ir ļoti svarīgi, lai pilnīgi visi mūsu klienti ir apmierināti un saņem visaugstākās kvalitātes pakalpojumus. Kā mazu mierinājumu gribam Jums pieškirt bezmaksas mutes dobuma kopšanas komplektu, kuru varat saņem mūsu zobārsntniecības klīnikā.
Svarīgi zināt - profesionāla pilna mutes dobuma higiēna vienmēr tiek veikta gan ar rokas instrumentiem, gan skelleri. Šī procedūra var būt nedaudz nepatīkamāka nekā, ja tiek izmantots tikai skelleris, tomēr sajūtas ir ļoti individuālas un lielā mērā atkarīgas no pacienta mutes dobuma stāvokļa. Īpaši jūtīgiem pacientiem ir iespējams veikt higiēnu, izmantojot anestēziju.
Labdien!
Pagātni, arī tādu, kas ir unikāla, diemžēl neizmainīt.
Kopumā esmu priecīgs, ka ar zobu veselību un higiēnas procedūrām, kuras ikgadēji apmeklēju 2 reizes, iepriekš citviet nebija nekādas grūtības.
Es atteikšos no Jūsu piedāvājuma.
Taču paldies par sapratni!
Paldies par sniegto atbildi. Katra mūsu klienta vērtējumu un domas mēs augsti novērtējam, jo tas palīdz mums uzlabot klīnikas pakalpojumu kvalitāti.
Mēs vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām ar kurām Jūs saskārāties mūsu klīnikā. Obligāti ņemsim vērā katru Jūsu vārdu un pieredzi.
Ar cieņu,
Zobārstniecība "Dental Art"
Ar cieņu,
Zobārstniecība "Dental Art"
Klientu apkalpošanas speciāliste
+371 67278933, +371 29207418
K.Barona iela 20, 2. stāvs, Rīga, LV-1011
www.dentalart.lv
Kāpēc visu laiku tiek meklēts vadības aisstents? Ļoti bieži šī vakance.
https://cv.lv/lv/vacancy/270334/dental-art-sia/vadibas-asistents
Kas nav kārtībā ar so uzņēmumu? Padalieties ar informāciju lūdzu.