Dental Art - Slikta apkalpošana
Man šodien bija pieraksts klīnikā pie higiēnista. Ierados laicīgi, aizpildīju dokumentu, saņēmu atbildi, ka jāpagaida pasauks. Pēkšņi sākās ugunsdzēsības signalizācijas trauksme, ļoti - ļoti skaļa. Un tā var notikt jebkur. Sūdzība nav par to, ka sāka skanēt trauksme un bija jādodas ārā, bet gan par to, kas notika tālāk. Reģistratūras darbiniece, sāka skaridīt apkārt ģērbties es un vēl divi pacienti, īsti nesapratām ir jāskrien vai tā ir viltus trauksme, vēl druscītiņ minstinājāmies - uz ko reģistratūras dāma uzburkšķēja ļoti nelaipni ar izteiktu sarkasma devu, ka vai ta nedzirdam signalizāciju un nesaprotam ka jāiet ārā - pati izskrēja pa durvīm vairāk neko nepasakot. tā nu mēs arī devāmies ārā. Kad izgājām ārpus telpas īsti nebija skaidrs ko tālāk. Abi pārējie klienti izskatījās tikpat apjukuši kā es. Kamēr reģistratūras darbiniece kopā ar zobārstiem un citiem klīnikas darbiniekiem sastājušies savā čupiņā čaloja vispār nepievēršot klientiem nekādu uzmanību. Pieminēšu, ka šis rudens arī nav no siltākajiem un pavadot 7 minūtes aukstā vējā notiek ātra atdzišana. Neviens pie mums nepienāca, nepainformēja vai mums gaidīt, cik ilgi, ne piedodiet, mēs pārcelsim pierakstu nekā - stāvēja atstatus no mums un savā grupiņā priecājās. Vēl pēc divām minūtēm tā vietā, lai pienāktu klāt pie klienta un mierīgi pateiktu, ka ir jāpaiet tālāk no durvīm, jo tik tuvu izrādās stāvēt nevar, reģistratūras dāma čirkainiem matiem pa palielu gabalu, diezgan atstatus no mums caur sirēnas skaņām sāk kliegt mūsu (klientu) virzienā - daļshe ot dveri - daļshe ot dveri stajatķ nada. Nu bāc. Es vēl ne visai labi to krievu valodu zinu, un caur to skaņu skatos uz viņu un nesaprotu ko viņa grib. Viņa tik turpina kliegt dalshe ot dveri - nu tā pēc aukstumā un apmulsumā pavadītām aptuveni 13 minūtēm - pagriezos un devos projām. Attieksme drausmīga, neviens nepienāk, nepastāsta, nepiedāvā pārlikt laiku, neko un tad vēl ne valsts valodā auro skaļā balsī - pa pus ieslu uz klienta, lai pavācas tālāk no durvīm, tā vietā, lai pienāktu un izskaidrotu situāciju. Kā jau minēju sūdzība nav par signalizāciju, sūdzība ir par vulgāro un nepieņemamo attieksmi no klīnikas, kas sevi tā reklamē uz klientu vērstu, darbinieku - jau tas vien, ka klīnikas darbinieki bija ārā pirmie pa durvīm un izsmejošā tonī paziņoja, ka mēs kaut kādi dumji, neskrienam ārā. Ar mēs domājot -klienti. Tād absolūti vienaldīgā attieksme ārā tusējoties savā bariņā, kuram vairs interesē, vai klients vispār saprot ko darīt, vai viņam ir laiks gaidīt nez cik ilgi + vulgārā kliegšana uz klientu, tb. mani krievu valodā, man nesaprotot, kāpēc un ko uz manī 'bļauj - es vispār neko neizdarīju un nesaprotu man gaidīt, iet prom, ar mani sazināsies - drausmas. Nu sliktākā apkalpošana ever. Par mazā veikaliņā, ja signalizācija skan darbinieki paskaidro, ka var atstat mantas pie kases un doties ārā - šeit trakāk kā lētā tirgus laukumā.
Komentāri (2)
Šausmas, pieaudzis cilvēks pats nesaprot, ka trauksmes gadījumā NEKAVĒJOTIES jāpamet ēka?
Ārā stāvot pārlikt pieraksta laiku? Kā? Darbinieki ar visiem datoriem Ārā izskrēja?
13 minūšu laikā rudenī var nosalt? Negaidiet ziemu!
Sniegpārsliņa. Skolā nemācīja, ja atskan trauksmes signalizācija, jāskrien ārā un jāgaida kamēr atbrauks operatīvais dienests un novērsīs trauksmes iemeslu.