DAUGAVA, Dzīvokļu īpašnieku kooperatīvā sabiedrība - Nekompetenta attieksme, problēmas risināšana vienmēr uz paša dzīvokļa īpašnieka
Ļoti neisaku īrēt vai pirkt dzīvokli mājā, kuru apkalpo Dzīks "Daugava". Mājas tiek apkalpotas ārkārtīgi slikti. Ar ko jums nāksies saskarties? Uz jebkādām sūdzībām par dzīvokļa vai mājas stāvokli, būs viena atbilde - no kooperatīva puses viss kārtībā, risiniet paši problēmu. Kāpņutelpas uzkopšana, tā tiek uzkopta, labi ja 1x mēnesī, parējo laiku, nākas uzkopt pašiem, jo dzīvot antisanitāros apstākļos negribās. Pašas kāpņu telpas ir netīras, lielas plaisas sienās un grieztos. Rēķini par komunāliem maksājumiem aug kā sēnes (par to jau klusēju, tā tagad visur). Milzīga problēma ir arī komunikācija ar iedzīvotājiem. Sieviete, kas strādā kooperatīva birojā ir ļoti rupja, nekompetenta, ar nenosvērtu psihiku (piemēram, ja vēlies iesniegt pretenziju, tev būs jānoklausās, ka visu izdomājat un klausule vienkārši tiek nomesta), kā arī ja vēlies griezties klātienē birojā, bieži vien darba laikā neviena nav. Gribas piebilst, ka mūsdienās derētu priekš klientu komunikācijas ieviest kaut vai e-pastu, ja nevar sazvanīt uz vienīgo telefonu. Ļoti neapmierināti ar apkalpošanu un mājas uzturēšanu.
Pievienot komentāru