Dārza draugi - Patērētāju maldināšana
Uzņēmuma mājas lapā ir minēts ka var pieteikt mulčas piegādi 24/7. Realitātē pēc 17:00 tas nav iespējams darba dienās un brīvdienās vispār neved. Un rēķināšanās ar to ka klients nedzīvo mazdārziņā - nav izpratnes. Ofiss uz telefonu neatbild zvanot 1h no vietas vēl pirms 17:00 darba dienā. Piegādes šoferis arī nevar savu vadītāju sazvanīt un rēķina izrakstīšana aizņem mūžību. Un šofetis atļaujas mest nost klausuli. Kad tikām tik tu ka tomēr sagaidīja un piekrita izkraut, tad lūgums aiznest maisus pāri dārziņam 100 m - ir neizpildāms lūgums. Tas jādara klientam. Sievietēm ar maziem bērniem kas ir klients - pilnīgi nerekomendēju. Un vispār šoferim nav jāsūdzas par to ka netiek mājās pie ģimenes. Tieciet galā ar saviem darbiniekiem vai nesoliet ko nevarat uzpildīt! Tā ir patērētāju maldināšana.
Komentāri (2)
Mums piegādāja ar ļoti labu precizitāti, kā arī šoferītis bija ļoti jauks. Man izkrāva 15m attālumā no vietas, kur viņi ar busu var piebraukt un manuprāt tas ir tikai adekvāti, ja šoferītis atteica Jums nest 100 metrus katru maisu, kas ir diezgan pasmags (ja nu 20 maisus pasūtījāt, tie vien jau ir 2 kilometri, ko viņam staigāt, kur nu vēl ja katrs cilvēks viņiem tā palūgtu darīt - šķiet pilnīgi saprotami, ka Jums atteica... labi vēl ja to darīt par kādu papildus maksu! Tad jau labāk būtu nodrošinājuši ērtāku piekļuvi. Nezinu, mēs vairākas reizes esam jau no viņiem sūtījuši un vienmēr viss laicīgi un parocīgi, neesmu nekad saskārusies ne ar kādām problēmām.
Pat ne 2km uz 20 maisiem, bet 4km gan, jo rēķini ta uz abām pusēm, ko viņam staigāt. Nezinu, izskatās, ka paši esat kaut ko galīgi saputrojušies un jūsu komentārs ir diezgan maldinošs un nepatiess. Visu cieņu jauniešiem, kas darbojas uzņēmumā un kustina savas galvas, kā arī ir uztaisījuši patiesi labu uzņēmumu, cepuri nost visai komandai! Novēlam Jums mazāk tādu cilvēku, kas raksta maldus par Jums un noniecina/apmelo nepatiesi :)