CSDD - Tehniskais departaments = 0
Kārtējo reizi pārliecinos, ka CSDD šajā valstī veic valsts kases papildināšanas funkciju un tam ar drošību uz ceļiem ir ļoti mazs sakars. Kāda velna pēc, es uz sava motocikla varu likt kautkāda cita moto lampas pat uz paštaisītiem stiprinājumiem, un tā pat neskaitoties pārbūve, bet oriģinālajam lukturim mainīt reflektorus no kreisās puses vadības uz labo ir aizliegts? Sagadījies ir tā ka man izrādās ir "britu" lampa, bet CSDD tik "kladzina" meklē oriģinālo, kura der braukšanai Eiropā vai liec no cita motocikla. Oriģinālās lampas šim mocim labākajā gadījumā spīd kā tortes svecītes, un ir grūti atrodamas (vecs moto) , bet mainīt un uzlabot nedrīkst. Var iegādāties lēcu komplektu ar visiem reflektoriem un led lampām, Eiropai atbilstošas puses satiksmei, ar normālu, asu, neizplūdušu staru, kuru var normāli regulēt, bet likt tādu nedrīkst. Kur te ir sakars ar satiksmes drošību? Brauc puis kā Kurmis, vai tikai diennakts gaišajā laikā? ! Nožēlojami!
Komentāri (2)
Lai nedaudz labāk saprastu par ko ir runa.
Valmieras csdd gāju skati, izčakarēja par to ka nestrādā signāla ierīce "pīpināmais".
Prasiju, kā es apdraudu satiksmi, ja viņš man nestrādā...? Pilsetā pec likuma pat izmantot nedrīkst, ja nu vienīgi kā man paskaidroja, avārijas situācijā. Manu prāt svarīgaka ir reakcija, ne tik daudz signāls... saprotu ja būtu atzīme 1. Nē ieliek 2. Tā nu 2 mēneši esmu nočakarējies meklējot vainu, aizstāt ar atsevišķu pogu ari nedrīkstot. Mašīna viss stīgā, bet braukt nevar, jo nevaru uztaurēt. Nu skaisti. Smaidīgi ielīmēja melno rāmi. Tas ka gadi 5 iets bez signāla, tas ir pofig.. jocīgi kā nevienu nenobraucu pa tiem 5iem gadiem pirms atklāja šo mežonīgi bistamo trūkumu.