CSDD - Tehniskā apskate
Atbraucām uz tehnisko apskati Krāslavas CSDD. Pārbaudītājs bija Mārtiņš Breidaks. Izrādijās ļoti NEPATĪKAMS un NEKOMPETENTS CSDD darbinieks. Viņam nepatika mazs caurumiņš (karozija), kura nekādā veidā netraucē ceļu satiksmes drošībai kā arī citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, bet Mārtiņs Breidaks uzskatija savādāk un TA netika izieta. Bijām ļoti lielā šokā. Pašai mašīnai ir gandrīz 20 gadi un protams šur tur būs un ir karozija, bet tas nekādā veidā netraucē drošībai. No mūsu puses tika izlabotas visas kļūdas, kas rakstīts protokolā. Caurums tika labots un mēs devāmies otru reizi iziet TA, bet šīs cilvēks izbakstija tajā vietā caurumu atkārtoti un pateica, ka mēs neizlabojām šo kļūdu. Un TA atkārtoti netika izieta. Par Mārtiņu Breidaku esmu ļoti daudz dzirdējusi negatīvas atsauksmes. Tas ir tieši tas cilvēks, kurš speciāli nelaiž TA statistikas dēļ. Tāpēc būtu liels lūgums saviem CSDD darbiniekiem pārbaudīt viņu godīgumu un kompetenci, jo tieši šīs cilvēks izskatās neko nesaprot no TA, jo īsti nezin, kas traucē un kas ir bīstams ceļu satiksmei, bet kas nav.
Komentāri (11)
Ja jūsu mašīnai ir caurumi, tad viņai jau laiks doties uz izgāztuvi nevis uz csdd :)
Tevi aizmirsām uzprasīt, kur viņai doties.
Ne visi caurumi ir patīkami.
Runa neiet par caurumiem, kaut tur to caurumiņu par caurumu nenosauksi, bet gan par kompetenci darbiniekiem, kuri veic to TA.
Man šķiet nav reāli 20 gadus vecai mašīnai tehnisko iziet ar pirmo, csdd čaļi ir ļoti acīgi.
Ir iespējams un vēl ne tādas mašīnas pāriet. Ir tādas mašīnas, kuras ne šodien tak rīt sabruks, bet tehnisko pāriet.
Man mašinai 19 gadi, izgāju bez jebkāda aizradījuma)
1.Tajos MK noteikumos, skaidri teikts: 4. Kad ir noteikta vizuāla pārbaudes metode, tas nozīmē, ka inspektoram attiecīgais elements ne tikai jāapskata, bet, ja iespējams un nepieciešams, arī jāpārbauda, piemēram, ar rokām, jānovērtē skaņa vai jāizmanto citi vienkārši pārbaudes paņēmieni vai instrumenti. T.i. viņš drīkstēja bakstīt un pārbaudīt vai caurums ir reāli aiztaisīts, neviss pie Vasjas garažā pa 5 EUR.
Jums atbilst šis skaidrojums MK noteikumos: B1. Neliels lūzums, izlūzums, plaisa, ar metināšanu labojams nesošās konstrukcijas stiprību ietekmējošs korozijas bojājums; balstiekārtas ģeometriju negatīvi ietekmējoša rāmja vai nesošā elementa deformācija; trūkst izgatavotāja paredzēta rāmja elementa; nav, vaļīgas vai bojātas vairākas pēc kārtas kniedes vai skrūves; transportlīdzekļa rāmja vai nesošā elementa konstrukcijas pārveidojums, jeb par to esat ieguvis pelnītu 2.
Mēnešus divus atpakaļ biju arī braucis iziet TA un arī tiku uz to Breidaku, man mašīna gan ir daudz jaunāka, bet tas čalis gan ir maita. Divas reizes braucu un viņš nepārlaida, trešo reizi tiku pie otrā, tas super, pārlaida nevienas kļūdas nebija. Pilnīgi piekritīšu, ka savā jomā viņš nesprot neko. Tur strādā divi pārbaudītāji Dainis un Mārtiņš. Dainis apsolūti ir normāls čalis, kurš patiešām ir ļoti taisnīgs, bet šitam gan tik kādu nepārlaist un jo vairāk reižu, jo labāk. Dzirdēju, viņš jau rezi bija norāvis pa purnu, tomēr izrādījās par maz.
Tad sanāk, ka visas trīs reizes brauci uz TA mašīnai neko netaisot un cerot, ka tiksi uz Daiņa nevis Mārtiņa? Un kāpēc Mārtiņš neizlaida? Ko viņš pierakstīja?
Pats vienmēr eju TA Krāslavā un nekad nav bijis problēmu. Ja jūs savu mašīnu nelabojat un cerat iziet TA uz veiksmi vai labsirdību, tad jau tā ir jūsu problēma