CSDD - Pēc TA auto motoram jāmaina galva
Jūnijā savu auto aizdzinām uz TA jēkabpilī, paņēma mūs jauns puisis P. Striks. Viss jau būtu labi, ja pēc atgāzu pārbaudes nebūtu sācis klaudzēt motors. Izrādās ka, lai pārbaudītu atgāzes, mašīna tika gāzēta līdz 5,2 apgriezieni, ja mašīnu var gāzēt tikai līdz 4,2. Tā visa rezultātā motoram jāmaina galva, jo saliekti ir trīs vārsti un vēla kaut kas. Auto mehāniķis teica, ka viss tas ir no nenormālās gāzēšanas. Kopš kura laika ir jāgāzē tik daudz, lai pārbaudītu dūmainības koeficientu? Paldies P. Strikam par papildus izdevumiem auto remontam. Vairāk uz Jēkabpils ta savu auto nedzīšu.
Komentāri (7)
Ja tā tiešām ir kā Tu stāsti, tad Tev vajadzēja uzreiz saukt vadību, rakstīt sūdzību, ka ir bojāta mašīna,
Jā, tas gan, nu vairs jau nekā, klaudzēšana bija uzreiz, tik nesapratām no kā. Pēc tam kad aizdzinām pie meistara, tad tik mums pateica ka gāzēšana nenormāli liela un tā rezultātā notika tas kas notika.
Cik esmu ievērojis, parasti viņi riktīgi gāzē, ja rādītāji ir mazliet virs atļautā, bet kopis nelaiž cauri un labu gribēdami, iedod riktīgi izdirsties, lai cilvēks varētu iziet TA!
, bet *kompis nelaiž cauri...
Ja dīzeli varēja uzgāzēt līdz 5,2t, tad viņš jau stokā ir defektīvs, bija jānostrādā apgriezienu ierobežošanai. Darbinieku vainas te nav, gāzē pedāli grīdā uz pāris sekundēm, ko norāda kompis.
Kārtējais miskastnieka murgs. Un kārtējais "servissa" meistars. 🤣🤣 Tādi duraki. Miskaste tik nojāta ka reizi gadā nevar sekundi izturēt Max apgriezienus. (Ražotaja noteiktos. ) Bet protams garāžas Andrjuha jau labāk zina cik var gāzēt un cik nē 🤣ko tad tas ražotais zina pie cik ietobežot apgriezienus. 🤣
pats vainîgs, ja nenostràdà automašînas apgriezienu ierobežotàjs. nav ko ar defektiem pilnu auto braukàt un tad vainot citus