CSDD - Eksaminētāju patvaļa un naudas kāšana
Jau 8 reizes nesanāk nokārtot vadīšanu b kategorijas no aprīļa. Jāpiebilst, ka skolas eksāmenu un figūras noliku uz urāā ar pirmo reizi ar bmw (kaut mācījos braukt ar vw) . Pati piekritu un apzinos savas kļūdas 3 eksāmenos. Turklāt katrs instruktors uzskata, ka vienā un tajā pašā situācijā jārīkojas citādāk. CSDD ir vistīrākā naudas kāšanas mašīna, 33 eur sagrabināt arī nav joka lieta (vecāki Nepalīdz, ja nu kas) . Ar savu instruktoru braukāju un viņš neko nesaprot - nobraucu ideāli, viņam nekādu aizrādījumu nav, ar drauga mašīnu arī viss ok. Bet kā eksāmens tā kasās pie visa un tie komentāri! Pilnīgi visiem ir jānokomentē - o, redz kur bija labs caurums lai iekļautos plūsmā! Nu bļā, ja jau veči ir tādi šumaheri, lai sitās nost. Kamēr esmu pie stūres, es atbildu par abu drošību! Ja es uzskatu, ka mani nelaiž, tad es gaidu nevis par visām varītēm riskēju ietriekties kādam sānos,
Kronis visam bija 2 eksāmeni Rīgā: 1) ietrāpījos braukt, kad bija pērkons ar lietu, tā ka spoguļos dēļ lietus sienas neko nevar redzēt. Mūkusalas brauktuve applūdusi, zīme stāv 70 km/h, bet to fiziski nevar izpildīt, jo sākas akvaplanešana. Taču mani aizmugurē viens privātais panāca (lidoja tā, ka ūdens šaltis uz visām pusēm) un instruktors ierēca - viss, nedevi viņam ceļu, viņš tevi panāca!
2) trāpījās braukt ar audi, viss bija ok līdz mirklim, kad iestrēgu sastrēgumā šaurā Tiltiņā kaut kur Āgenskalnā. Ok, klasiskā estakāde, bet noslāpu 2x, ar 3. Reizi piešāvos ka šim audikam vajag tā fiksāk pa gāzi iedot lai izkustās. Bet man neieskaitīja. Pateica, ka drīkst noslāpt tikai 1 reizi! Blā, kur tas rakstīts? Eksāmenu csdd vērtēšanas vadlīnījās nav teikts, ka nedrīkst noslāpt. Tātad var kaut 10 reizes un ir ok. Nedrīkst tikai nekontrolēti ripot atpakaļ, kas man nebija. Tā ir patvaļa, viņiem vadlīnijās teikts, ka jāvērtē pēc kopējā braukšanas stila, bet mani novērtē tikai pēc "vienas kļūdas". Tas pats Daugavpilī.
Komentāri (11)
Ja divas reizes Rīgā nenoliki, tad 6 nenoliki mazpilsētās :D. Kas tur traucēja? Burkā kundzes velosipēdists? Ar instruktoru izbraukt ielas, kurās esi braukusi 500 reizes, nav jēgas.
Pirmkārt CSDD eksāmens nav rādītājs dzīve, jo liekot uz smago mašīnu eksāmenus vispār ir fuflo. :D Kā arī tas nav rādītājs kā noliek ar pirmo reizi vai sesto, jo iegūta prakse ir tikai braucot visu laiku un regulāri sevi pierādot. It īpaši Covid - 19 laika peļņa ir kritusies, tad viņi sāk iegāzt kursantus, lai pelnītu naudu. Tāpat ar tehnisko, kur par mazu slieksni caurumu neizlaiž apskati, bet mašīnu ar caurumainu grīdu un sliekšņiem izlaiž. Kur loģika? Tāpec CSDD jāuzskata par peļņas avotu.
Pieckārt, 8 reizes nenolikt ir jāmāk :D
Vispār bija otrādi - 2x Daugavpilī (nav nekāda mazpilsēta ja nu kas)
Ja tev kāja trīc un tu slāpsti iedzer balto pūķi kaut 50 grammus pirms eksāmena stabilitātei.
Nokārtoju ar pirmo reizi💪. Varbūt ar 9 reizi tev paveiksies😂
Es vel piekristu par pirmo reizi... tad reāli gāž iekšā nobraucu divreiz labāk kā otrajā reize bet ieskaiīja stūlbas kļūdas kā piemram -man LIKĀS ka aizmugurējā mašīna piebremzēja kad tu pārkārtojies- nu reālas stūlbības runāja.
Otro reiz gāju likt nobraucu sliktāk bet ieskaitīja un pat kā labu braucienu ar tikai 1 pietiekamu vērtējumu. tiesības noliku
Varbūt pamaini instruktoru lai parliecinātos ka pirmais nerunā muļķības
Ļoti labi, ka bremzēm un neprašām neļauj tikt pie vadīšanas apliecības. Tādas sēnes un tūļas, kas domā, ka visi apkārtējie ir Šumaheri, tikai izraisa avārijas situācijas, velkas pa 2.joslu un neredz kas apkārt notiek. Paldies instruktoram! Meitenīt, pamācies vēl, kāmēr iekļauseies plūsmā!
Viņa neapdraud citus, tikai tad, kad sēž mājās. 8 reizes :D
Es uz 100% piekrītu visam autores rakstītajam, diemžēl savas pieredzes rezultātā.
Viss šeit uzrakstītais pēc manas, ļoti līdzīgas pieredzes ir taisnība.
! Mani interesē vai jums uz šo brīdi ir sanācis nokārtot eksāmenu? Ja jā, tad mani interesē arī vieta kur un +/- kā izskatījās instruktors.
Nedaudz pakomentēšu jūsu rakstīto, dalīšos arī ar savu pieredzi, jūsu rakstīto ieliku pēdiņās:
"" Jau 8 reizes nesanāk nokārtot vadīšanu "" - Jums veicās, jo man jau vairāk kā 8 reizes eksāmens nav ieskaitīts. Apbrīnoju, ka jums atšķirībā no manis salīdzinājumā vajadzēja 'tik maz' reizes, lai beidzot galvā kautkas ieslēgtos un rastos doma vienkārši padalīties ar paša piedzīvoto arī ar citiem. Kautkur dzirdēju, ka paša piedzīvotā pieredze cilvēkam rada visstiprāko viedokli par kautko. Tieši tāpēc dažiem šeit komentējušiem cilvēkiem, kuri tiesības ieguvuīsi pirms 10+ gadiem vai arī ar pirmo / otro reizi ir pagruti iedomāties, saprats un vispār uztvert, ka cilvēks var 5+ reizes nenolikt ne paša vainas dēļ. Viedoklis: "Ja pret mani nebija netaisnība, tad ne pret nevienu nebija netaisnība." ir ārkārtīgi stiprs Latvietī, tāpēc arī čakarējot tikai katru 10 vai 20 cilvēku bieži vien valsts iestāde var izšmaukt.
"" Pati piekritu un apzinos savas kļūdas 3 eksāmenos. "" - Pats arī vairākas reizes izkritu savas vainas dēļ. Tomēr, ne visas. Tagad atceros, ka skolas laikā viena skolotāja teica: "Muļķis pats savu kļudu neredz". Tā kā prieks, ka vismaz 4 eksāmenos atklāju kautko kas braukšanā jāpielabo.
"" Turklāt katrs instruktors uzskata, ka vienā un tajā pašā situācijā jārīkojas citādāk. "" - Piemērs no dzīves, par kuru es pat rīt labprāt izveidošu atsevišķu sūdzību.
Īsā Ielā - google maps, tieši šeit, šīs te sliedes: [slēpt]@56.9393055,24.1346064,3a,75y,9.82h,69.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRXnNe7TzqpNzsa4QzjbO7A!2e0!7i13312!8i6656
Presto Autoskolas Instruktors Guntars Biļkins man autoskolas eksāmena laikā apgalvoja, ka šī esot strīdīga iela, un viņš savā laikā esot par to rakstījis Aldim Bērziņam (laikam - ja es nosaucu nepareizo cilvēku, tad lūdzu labojiet mani), kurš esot tur bijis kautkādā augstā csdd amatā vai kas tāds, karoč viņš bija atbildīgais par ceļu satismi Rīgā. Viņš teica tā ka, tā kā abi sliežu pāri ieiet pretējā joslā, tad manevru "griezties pa kreisi" pareizi var izpildīt, ja sāk griezties ne no sliedēm. Tātad, ja tu griezies no sliedēm - eksāmens beidzās, bet tā kā tā bija pirmā reize kad es par to dzirdēju, jo pie daudziem instruktoriem (nav reklāma - bet cik labi, ka ir Presto, vienīgā autoskola latvijā kura atbalsta kapitālismu nevis veido autoskolu pēc dzimbūšanas līdzības, kur students pieder instruktoram) tieši šis krustojums bija jābrauc no sākuma uzbraucot ar mašīnu uz sliedēm. Viņš man teica, ka to neskaitīšot kā kļudu, jo es pie citiem tā esmu iemācīts braukt, bet teica, lai es eksāmena laikā gan braucu ne no sliedēm un ja nu kas, lai sazinos ar viņu.
Tātad īsumā, ja jums šo ielu jābrauc CSDD eksāmena laikā vienīgais sakarīgais variants, laikam, sanāk novirzīties no maršruta un braukt pa labi.
"" CSDD ir vistīrākā naudas kāšanas mašīna "" - Piekrītu. Pats labākais piemērs šim, kuru var redzēt pilnīgi visi ir figūras, kas patiesībā ir atsevišķš eksāmens. Eksāmens bez figūrām maksā 33.63 Eur. Figūras ir obligātas. Eksāmenā ar figūrām bija jāmaksā laikam kādi 37-38 Eur, tātad 3-4 Eur papildus par to ka tu ... izmanto valstij piederošu zemi ... kura tiek apsaimniekota ? Nē nopietni, kāds palīdziet man aprakstīt vārdus "tīrākā krāpšana" tā kā jums deputāts tos censtos pateikt stāstot, ka tas panāk ko labu rezultātā.
Jo reāli, tas ir vairāk kā soda nauda cilvēkiem kas mācijās braukt ar platākiem auto.
Nenoliec figūras un 10 min laikā šis 37-38 Eur eksāmens ir beidzies, atlikušajā laikā eksaminators var doties uz CSDD nama otro stāvu un 1h gaidot nākamo eksāmenu.
"" Ar savu instruktoru braukāju un viņš neko nesaprot - nobraucu ideāli, viņam nekādu aizrādījumu nav "" - Pateicoties Presto es sapratu to, ka daudziem instruktoram ir ilūzijas pat par savām braukšanas spējām. Visspilgtākie divi gadījumi:
1) Es centos likt autoskolas eksāmenu pie instruktora Raula Eglīša pie kura ne reizi nebiju bijis. Atsauksmēz izlasīju, ka viņš esot skarbs. Skarbs laikam ir vārds, kuru cilvēki latvijā lieto, lai pateiktu nekompitents ne-agresīvā veidā. Domāju - nekas daudz eksāmena laikā viņam ar mani tāpat nav jārunā un pat ja es pieļaušu kļūdu vismaz viņš man to pateiks tā, ka es to atcerēšos. Man eksāmens nebija nokārtots vairāku iemeslu dēļ, bet pats labākais bija brauciens Uzvaras bulvāri. Tur kur parasti daži instruktori sāk savas nodarbības, tikai braucām otrā virzienā. Tur bija uzstādīta pagaidu ceļa zīme [30], es braucu uz 30 km/h man instruktors jautāja: "Kāpēc mēs tā velkamies?" Es atbildēju, ka tur bija ceļa zīme [30], viņš man teica, ka neko neredzēja un tāpēc izbrauksim tur vēlvienu apli. Es sāku skatīties atpakaļ / censties rādīt un meklēt kur viņa bija. Bet pats labākais, ka tā nebija vienīgā uzstādītā pagaidu ceļa zīme. Es neieraudzīju otru uzstādīto pagaidu zīmi, ka jāgriežās pa kreisi ne no tramvaja sliedēm, bet no joslas un es nogriezos tieši tāpat kā to biju jau kādās X10 braukšanās izdarījis. Pietam uz ceļa nebija nekādi remontdarbi. Tur vienkārši randomā bija uzstādītas tās 2 pagaidu ceļa zīmes. To zīmi gan viņš pamanīja un teica, ka tā eksāmenā esot rupļa kļuda! Hahahahahaha! Zinat, kas ir pats smieklīgākais - mēs izbraucām to otro apli un ceļa zīmi [30] otrajā reizē viņš gan pamanīja. HAHAHAHA. Vismaz man laba atmiņa, ka todien nebiju vienīgais cilvēks, kurš nenokārtotu braukšanas eksāmenu. Hahaha.
2) Viens Presto instruktors bija tik nekompitents, ka viņu ne tikai atlada, bet arī viņa datus izdzēsa no Presto.lv datubāzes. Vai vismaz centās izdzēst: Jānis Rītiņš. Presto meklētājā + pie veiktajām apmaksām sarakstā vēl uzrādās, bet pie braukšanas nodarbībam un instruktoru profiliem gan nē. Te zem apraksta vajadzētu būt bildei pievienotai, kurā redzams robs, ja nav tad rakstiet, godīgi parādīšu. Tā kā CSDD man pirmajā termiņā neizsniedza godīgi iegūtas tiesības, jo kādam instruktoram kāja niezēja un viņš to nolēma uz bremžu pedāļa pakasīt vai arī tas viens gadījums kad es nedevu ceļu džipam kurš uz 65-70 močīja tur kur ātruma ierobežojums bija 50 km/h, kad es pats jau bracu uz 50-52 km/h, tad man nācās speedrunnot arī 10 obligātās autoskolas braukšanas reizes vēlreiz. Paņēmu nodarbības pie tā instroktora divu iemeslu dēļ - bija lēts un bija laikā kad es varēju tikt. No sākuma iedomājieties to fenomenu datorspēlēs, kur NPC iet ātrāk nekā ej tu, bet lēnāk nekā tu skrien. Tagad iedomājieties, ka ja esat 1 ķermeņa apjomu piekšā viņam viņš jums saka "slow down", bet ja esat 2 cilvēku tiesas aiz viņa tad viņš saka "come now, I can't wait here all day". Un tagad parceliet šo attieksmi braukšanā kaut vai dzīvojamā zonā kur ātruma ierobežojums ir 20km/h. Ja brauc uz 21km/h tad viņš saka "NESKRIEN! NESKRIEN!", bet ja uz 18km/h tad: "Ko mēs te tā velkamies?" XD Es nejokoju. Tas nav izdomājums. Jautrais onka reāli tāds arī bija. Viņš pat pats ar savu viedokli konfliktēja. Vienu brīdi teica "ieturi lielāku distanci", pēctam 20 min vēlāk teica: "Nu paga, piebrauc viņam tuvāk, lai mums te neviens no blakus joslas nedomātu līst iekšā". XD Instruktoram bija 35 gadu stāžs un reāli šo te nodilumu prasmēs varēja redzēt. Viņš bija tik ļoti ārpus spektra. Visi citi, pilnīgi pēc formulas n-1, kur n ir visi instruktori un 1 ir Jānis Rītiņš visi instruktori, pat tie kas fokusējas uz drošību un mierīgāku braukšanu apgalvoja, ka tad kas tas ir iespējams ir jābrauc ir dinamiski. Jānis Rītiņš, kad es vienīgais uz ceļa kur 50km/h ir limits braucu uz virs 35km/h tur no dusmām, ka es tik ātri braucu sprāga nost. Vēl viņš man teica: "neturi tur to gāzi", ka labāk ir "viļņveidīgi" braukt. xDDDDD Atkal formula n-1. Pilnīgi visi citi instruktori teica, ka labāk ir turēt konstantu ātrumu un deva man vismaz kādus 3 iemeslus kāpēc: 1] Jo citiem vieglāk braukt / apbraukt tevi, ja tu brauc vienmērigi. 2] Pašam ir vieglāk - mazāk uz spidometru jāskatās un tad kad atrod pareizo vietu vienkārši pedālis jatur. 3] Jo mazāk liekas kustības tu dari, jo vairāk uzmanību tu vari pievērst braukšanai. Vēl man patika, ka es 1h 30min laikā vienā braukšanas nodarbībā nosēdēju sastrēgumā. Es izbraucu kvadrātiņu. 90 minūtēs. Pa 4 ielām. Ja jums liekas, ka ie bezjēdzīgi memes skatīties, tad braukt sastrēgumā 90 minūtes ir vēl bezjēdzīgāk. Es atvainojos par godīgumu, bet es reāli uz tām 2 nedēļām sapisu savas braukšanas iemaņas ejot pie šī instruktora.
Žēl, ka par to nerunā, bet iespēja pašam izvēlēties savu instruktoru + viņa auto ir vienkārši ģeneāli. Pie stresotājiem jāiet tikai 1 reizi. Vari mācīties braukt figūras ar golfiņu (eksāmenu mašinu). Dabūt vairāk par viena cilvēka skatu uz savu braukšanu un braukšanu kā kopumu arī ir ģeneāli. Daži instruktori vairāk fokusējās uz precizitāti, piemēram Maskačku izbraukāt, citi vairāk grib, lai cilvēks satiksmē brauc - tā kā brauc uz krasta ielu un pa tiltiem.
Zin kā, aizej pie 6 dažādiem instruktoriem, saproti, ka vienam ir stresa problēmas, kuras citiem nav, bet vienam citam ir paranoja braukt uz virs 50km/h, kas arī citiem nav.
Žēl tikai, ka man kā cilvēkam, kurš cenšās no instruktoriem paņemt labāko tiesības vēl nav iedevuši.
"" Bet kā eksāmens tā kasās pie visa un tie komentāri! Pilnīgi visiem ir jānokomentē - o, redz kur bija labs caurums lai iekļautos plūsmā! Kamēr esmu pie stūres, es atbildu par abu drošību! Ja es uzskatu, ka mani nelaiž, tad es gaidu nevis par visām varītēm riskēju ietriekties kādam sānos"" - 100% piekrītu. Mācoties braukt man VISI instruktori teica, ka man eksāmena laikā eksaminators "nedarīs X Y Z" un ka man neko citu bez virzieniem neteiks, bet reāli skolas eksāmena laikā man viens instruktors stūri rāva ārā no rokām. Un nejau tāpēc, ka es kamikaze centos uztaisīt, bet tāpēc, lai es apbrauktu bedri par kuru es nezināju un viņam mašīnu nebojātu. xD Man katrā trešajā CSDD eksāmenā trāpās tāds eksaminators, kurš braukšanas laikā totālas mulķības runā. Nav nonstop protams, bet nu biežāk par 2 reizēm kautko jocīgu pasaka. Nu ķipa ir pa tēmu "braukšanas eksāmens", bet, piemēram: "tālāk es rīkotos...". Nu man ir prieks jā, ka eksaminatoram ir savas preferences, bet ja čalītis ļoti nepacietīgi krēslā trinās, ātrāk grib atpakaļ uz KAC otro stāvu, lai tur varētu nodročīt vai ko? Jā, es neiebilstu, ja tev pēc kļudas pieļaušanas pasaka: "Šeit bija šaubīga epizode" vai ko tādu, bet, ja man saka "Melnais mercedes mūs laiž...", bet reāli nelaiž vai "gājējs jums māj, jo netic, ka jūs viņu palaidīsiet" vai vēl labāk, vienreiz eksāmena laikā sāku smieties, kad man teica "Mūs vecmāmiņa laiž"... no diviem mašīnā esošajiem es taču neesmu cilvēks ar šizmu, ja man ko tādu saka, ne? Jā redzu, ka reizēm ar gaismu pamirkšķina, piemēram, ka viena iela divos virzienos jāsadala un pretīmbraucošais grib palaist... bet satiksmē, kur es atbildu par drošību instruktors pieprasa kautkādus braukšanas prikolus ... kapēc?
"" Nu bļā, ja jau veči ir tādi šumaheri, lai sitās nost. "" - Es pilnīgi piekrītu, papildus "eksāmenam" un "izmēģinājuma eksāmenam" vajag arī trešo opciju "paraugdemonstrējums", lai CSDD muldētājiem beidzot būtu ne tikai iespēja "talk the talk", bet arī "walk the walk" prasīts. Lai uzliek mašīnai bez blakussēdētāja pedēļiem vidū to Covid sienu, un iesēdina eksaminatoru pie stūres. Kāds eksaminators tev pa daudz muld? Pieprasi no viņa paraugdemonstrējumu tajā pašā ielā, pa to pašu maršrutu vai arī pats sastādi maršrutu, paskaties kā un vai vispār "spečuks" var izbraukt. Es gribu to redzēt - Īsās ielas pagriezienu pa kresi no eksaminatora. Tas par ko es augstāk rakstīju. ^ Kur pat instruktori strīdās. Es gribu redzēt kā eksaminatori tur brauc. Godīgi par to samaksāžu 33.63 Eur. Un kā bonusiņš, iedot brauciena ierakstu kā "pamācības video" topošajam šoferim, lai nebūtu nekāda "datu aizsardzība" vai arī kas tas par BS likumu, ka pārsūdzētu eksāmenu var izskatīt tikai slēgtās telpās, jo "datu aizsardzība". Kuram? Man? Man nav ko slēpt! It īpaši tajos eksāmenos kur zinu savas kļudas. Izsniedziet man pārējo braukšanu ierakstus, ielikšu internetā, lai Presto un citu autoskolu instruktori skatās un komentē, pat aizsūtīšu Ronaldam Burnickim, lai šis uztaisa manu braukšanas kļūdu analīzes video. Tad redzēsim cik daudz "Eksaminatoru" darba vietas CSDD atbrīvosies.
"" un instruktors ierēca - viss, nedevi viņam ceļu, viņš tevi panāca! "" - Žēl, ka man vēl pirms gada nebija pārliecība par savām braukšanas spējām. Būtu bijusi pārliecība, būtu bijusi arī eksāmena pārsūdzēšana. Žēl, ka tajā laikā tās mazās kļūdas, kā vienreizēja mašīnas noslāpšana utml. likās tik svarīgas. Augstāk rakstīju par to, ka man bija viens gadījums kad es ""nedevu ceļu"" džipam kurš uz 65-70 močīja tur kur ātruma ierobežojums bija 50 km/h, kad es pats jau biju uzņēmis ātrumu 50+kmh. Tas pietam pie CSDD bija. Pēc eksāmena sākuma izbraucot pa labi divreiz. Braucu pa kreiso jostu uz max atļauto ātrumu, džips pārkārtojās uz blakus joslu un ar saviem 60km/h mierīgi apdzina. "Ceļa nedošana". "CEĻA NEDOŠA" bija eksāmena neieskaitīšanas iemesls.
"" Ok, klasiskā estakāde, bet noslāpu 2x, ar 3. Reizi piešāvos ka šim audikam vajag tā fiksāk pa gāzi iedot lai izkustās. Bet man neieskaitīja. Pateica, ka drīkst noslāpt tikai 1 reizi! Blā, kur tas rakstīts? Eksāmenu csdd vērtēšanas vadlīnījās nav teikts, ka nedrīkst noslāpt. Tātad var kaut 10 reizes un ir ok. Nedrīkst tikai nekontrolēti ripot atpakaļ, kas man nebija. Tā ir patvaļa, viņiem vadlīnijās teikts, ka jāvērtē pēc kopējā braukšanas stila, bet mani novērtē tikai pēc "vienas kļūdas". "" - Piekrītu pat vairāk par 100%. Man bija gandrīz identiska pieredze. Tikai man mašīna arī nedaudz atpakaļ paripoja - jā, taisnība, ka varēju izmantot arī rokas bremzi. Noslāpu X2 - sorry eksāmenā tā nedrīkst. Pietam ar trešo reizi ar trešo pārnesumu arī izdevās uzsākt braukt. Bārdainajam budam (čalītim nebija mati, bet bija gara bārda) noskauda, ka es no trešā varēju nenoslāpstot uzsākt kustību. Ha.
Pēc tam vēl uzdirš, ka "Vajag braukt drošāk" un "Vajag braukt dinamiskāk", pēc jau cik eksāmeniem, kuri beidzās ķipa 1 kļudas dēļ. Kā var braukt drošāk? CSDD Eksaminatori ievieš dziļu paranoju un neticību savām spējām. Un nesodīti tiek ar to cauri! KĀ? KĀ?
Piekrītu. Es liku n-to reizi. Tad neiekļāvos, jo redzēju ka mašīna nesas virsū, esot vainīgs. Tiesa gan, vajadzēja maukt un sasist csdd mašīnu. Nākošreiz tā darīšu, nav mana, man pie... Aizvakar nobraucu bez kļūdām, bet instruktors pasaka - kļūdu nebija, cits iedotu es nē! Rīgā šobrīd nolikt nevar, izgāž vienmēŗ visus 35. Minūtē dzirdat? Trīsdesmitpiektajā mnūtē! Pilnīgi visas mašīnas atgriežas precīzi un neviens kas lika ar mani no manām 9 reizēm nav nolicis. Paskaidrojiet csdd instruktori un vadība. Kā tad tā? Visi atbraucam kopā un neviens nekad nav nolicis? . Neviens! Neticiet? Iesaku aiziet uz Bauskas ielu un pavērot. Būs ļoooti interesanti.