Creditreform - Slikts serviss
Neiepazīstina ar sevi,kad uzsāk sarunu,nesasveicinās. Runā paceltā,agresīvā tonī. Māna klientu,saka vienu,dara citu. Dod termiņu,kuru paši uz savu galvu lauž jau pēc 3h. Neuzklausa klientu. Ļoti,ļoti neprofesionāla klientu apkalpošana caur telefonu!
Papildināts
sika
28.03.2017
20min laikā,ne reizi netiku dzirdējusi nevienu atvainošanos. Lika saprast,ka vainīga esmu es un tikai es.
Komentāri (7)
Jūs jau neesat kliente priekš piedziņas kompānijas...
Pilnīgi pareizi - jūs esat parādniece !
kā tas ir - atvainoties? atvainojiet, bet jūs esat parādā?
Parādā protams es biju,bet tas neattaisno viņus un viņu attieksmi pret saviem klientiem!
Es pateicu lai nemaz necenšas ar šādu attieksmi. Teicu lai iet 5 mājas tālāk.
Draud ar kautkādiem melnajiem sarakstiem. Uz ko atbilde bija : netaisos attīstīt uzņēmējdarbību un man nekas nepieder. Momentāli apklusa un nometa telefonu :D
Ja Jums liekas, ka Jūs ar to parādījāt sevi labā gaismā un pierādījāt savu patiesību, tad tā ir tīrākā vieglprātība un tuvredzība,
Attaisno - kad lieta jau ir nonākusi pie viņiem, jau aizdevēja vai kreditora uzņēmuma, draudzīgie atgādinājumi ir gājuši jums gar ausīm.