Creditreform - хамское обращение с клиентами
Работники Creditreform перепутали должников ( одинаковые имя и фамилия), позвонили на работу человеку, который никаких кредитов не брал, долгов не имеет. Испортили репутацию, напугали. Человек в прямом смысле в шоке, начали выяснять откуда мог появиться долг, позвонили в Creditreform, оператор представилась Лиене, говорила откровенно хамски до тех пор пока не выяснился год рождения "должника" оказалось разница в возрасте с оригиналом 15 лет. Трижды переспросила. И на этом успокоилась. А состояние человека, его семьи и коллег, как-то не волнует.
Komentāri (4)
Суки. Они все там такие. Моя родственница на подобное хамство сказала парнише в лицо, что у него орган отсохнет и отвалится. Так он ментов на 65-летнюю женщину натравил. Пояснил тем, что она ему расправой угрожала
Starp citu, pēc Ārpustiesas parādu atgūšanas likuma parādu piedzinējam nav tiesības bez parādnieka piekrišanas zavnīt uz parādnieka darba vietu.
Ja varat pierādīt aprakstīto faktu, iesaku uzrakstīt iesniegumu PTAC lai uzliek šim kantorim sodu par likumu neievērošanu!
Man nekad neviens nav zvanījis no šīs firmas un mani lamājis. Biju parādā SIA TELE2 par 2 mēnešiem par neapmaksātu telefonu rēķinu. Toreiz nāca krīze, zaudēju darbu, mācījos par maksu. Ko es vainošu -sevi, darba devēju, valsti, krīzi? Tas ir risks -tu nekad nezini kā būs rīt vai parīt. Ar to ir jāreķinas kad ņem kredītus, telefonus utt. Beigās atnāca vēstule no Creditreform, ka jāapmaksa parāds plus izdevumi, kuri radījušies nemaksājot ikmēneša rēkinus. Par 2 mēnešiem biju paradā 15 ls, uzlika sodu - sanaca 30 ls. Ko es darīju? Apzinājos ka tā ir mana kļūda, jo esmu uzlikusi parakstu līgumam ka maksāšu katru mēnesi noteiktu summu. Samaksāju Creditreform prasītu summu, un viss -miers, un nekadu zvanīšanu un lamāšanu, no parādiem neaizbēgsi. Ka arī šis paradpiedziņas kompānijas nestrādā par baltu velti, tās sadarbojas ar organizācijam kuram ir radušās problēmas ar nemaksātajiem. Nekas šajā pasaulē nav par velti. Tālāk turpināju katru mēnesi maksat ierasto summu Tele2, nomaksāju ar grūtībām, kaut arī darba nebija, bet vismaz man bija atvieglots prāts ka neko vairs nevienam neesmu parādā. Šobrīd valstī nav vairs krīzes un var dabūt darbu pat tādā ka Maxima, kas krīzes laikā bija gluži neiespejami. Ta ka lasiet savus līgumus tiem kam ir problēmas ar parādiem. Protams ir slikti ka sajauc cilvekus ar nevainīgajiem, bet nevajag visus tur strādājošus lamāt, viņiem tur arī nav nekāda saldā maize -psiholoģiskā spriedze arī dara savu. Un tie speciālisti parastie studenti var arī būt, kuri ir nepieskatīti ka pilda savus uzliktos pienakumus. Bet man problemu ar so iestadi nebija, samaksāju un staiga tālāk.
Nu nevajag tos darbiniekus aizstāvēt - nabaga studentiņi, psiho traumēti, darbā spriedze.. Zināja, kur gāja. Un nevajag viņus aizstāvēt, ka ar darbu problēmas. Maximās Rīgā ņem visus. Pat kopmītnes un ēdināšanu piedāvā. Bet tur jāpasvīst, nav tik prestiži kā Creditreformā klientus terorizēt par pārdesmit nenomaksātiem latiem, vai vispār kā te, sajaucot adresātus. Ja tam cilvēkam būtu bijis infarkts un nāve, kas uzņemtos morālo atbildību???
Ulij, tiešām uzskati, ka ir normāli, ka par 15 Ls parādu tas rekets piedzen divreiz vairāk???