CoverMe - Nekvalitatīvas preces un slikta attieksme pret klientiem
Uzmanies! Nekvalitatīvas preces un vēl sliktāks klientu serviss. Iegādājos pašu dārgāko aizsargstiklu, kāds bija pieejams manam telefona modelim, ar domu "lai nebūtu problēmu". Stikls atlīmējās pēc 2 dienām. Totalitārā uzņēmuma vadība saviem darbiniekiem neuzticas un veikalā, kur stiklu iegādājos, šo jautājumu atrisināt nevarēja. Centrālajā birojā defektu konstatēja un solīja nākamajā dienā piegādāt un uzlīmēt jaunu stiklu. Sameloja.
Labdien,
Atvainojiet, bet kādēļ aizvietot faktus? Ne viss bija tā, kā rakstījāt.
Pārbaudot stiklu birojā, nekādi defekti netika atrasti, kā arī stikls netika līmēts veikalā.
Bet mēs nākām Jums pretī un piedāvājām -50% atlaidi jaunam aizsargstiklam, lai samazinātu Jūsu zaudējumus, neskatoties uz to, ka mūsu vaina notikušajam - nebija. Gribējām cilvēkam kādu labumu padarīt.
Jauns stikls noliktavā mums nebija pieejams, tādēļ piedāvājām viņu pārsūtīt Jums tuvākājā veikalā.
Jā, patiešām, piegāde aizkāvējās. Mūsu vaina, piedodiet.
Taču viss var notikt ceļā, mēs to saprotam, un tādēļ parasti sakam, ka tieši centīsimies paspēt nākamajā dienā, nevis solam, ka būs 100%.
Žēl, bet pat šāda atsauksme nesabojās mūsu noskaņojumu par labu attieksmi pret lojālajiem klientiem.
Pārbaudot stiklu birojā, nekādi defekti netika atrasti, kā arī stikls netika līmēts veikalā.
Pārbaudot stiklu birojā, nekādi defekti netika atrasti, kā arī stikls netika līmēts veikalā.
Pievienot komentāru