Contactic SIA / Scandinavian Good Business AB - Slikta apkalpošana

Saņēmu zvanu un piekritu iegādāties Dentle pluss zobubirstes un ikmēneša uzgaļus. Viss būtu labi, ja piegāde notiktu kā ieplānots. Diemžēl zobu biršu piegādē bija kāda kļūda - vai nu preces ne tur nosūtītas vai nu klienti sajaukti. Tāpēc pati sazinājos ar Omniva un pēc tam ar mani sazinājās Dentle un sarunājām, ka sūtīs atkārtoti. Zobu birstes tā arī nesaņēmu, bet pēc 1-1,5 mēneša no pasūtījuma veikšanas saņēmu uzgaļus. Smieklīgi, jo nebija kur pielietot. Tāpēc nolēmu no visa atteikties, bet nebija iespējams sazvanīt. Uzrakstīju epastu, bet atbildi nesaņēmu. Mēģinu zvanīt atkal, jo nāk atgādinājumi par neapmaksātu rēķinu. Šoreiz sazvanu un man saka, ka epastu atrada un ka man jānosūta uzgaļi atpakaļ. Aizsūtu atpakaļ un atkal nāk atgādinājums. Rakstu epastu, bet atbildes nav. Pēcāk zvanu un ar mani runā kā ar krāpnieci, kas saņēmusi gan uzgaļus gan birstes. Es saku, ka esmu sūtījusi gan epastus gan zvanījusi un uzgaļus atgriezu. Man saka, ka labi paskatīsies un ja kaut kas nebūs kārtībā, tad dos ziņu. Cerams, ka ar to arī viss beidzās, bet viss stāsts vilkās 3 mēnešus, sazināties ir grūti un tāsa sajūta, ka viņi kaut ko nesaprot vai neredz pasūtījumos. Kā arī pasta pakalpojumus par atgriešanu apmaksāju es.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes