Clix.lv - Krāpšana, slikts serviss, nepiegādāta prece
04.06.2024 pasūtīju veikalā preci (Teleskopiskās elektriskās krūmu šķēres) 156,7€ apmērā, diemžēl preci nesaņēmu. Kad pēc 2. nedēļām (18.06.24) centos veikalu sazvanīt pa abiem mājaslapā norādītajiem tālruņiem, to izdevās vien aptuveni ar 20.to reizi (iespējams pacēla kļūdas pēc). Operators uzklausīja mani, pavēstīja, ka sūtījumi šobrīd kavējas piegādātāju dēļ. Kad nepiekritu gaidīt, jo radās aizdomas par krāpniecību, ar ko esmu saskāries jau iepriekš, lūdzu atgriezt naudu kontā, ko solīja dienas laikā izdarīt. Šīs sarunas ieraksts man arī ir pieejams. Pusotra mēneša laikā nauda atgriezta nav tikusi, kā arī pa norādītajiem telefonu numuriem sazvanīt veikalu vairs neizdodas, lai gan zvanu ilglaicīgi, dažādos laikos un pat no dažādiem numuriem. Palasot internetā dažādas atsauksmes par šo veikalu, atklāju, ka neesmu vienīgais upuris, jo atradu vairākas sūdzības par krāpniecību šī veikala sakarā.
Vēršoties PTAC, tiku informēts, ka sākumā jāuzraksta veikalam e-pasts ar prasību atgriezt naudu, ko šodien izdarīju. Kā bija minējuši citi cietušie, vēršanās PTAC un sūdzību sniegšana internetā ir bijis vienīgais, kas kaut ko iekustinājis. Tad nu ceru, ka tas nostrādās arī manā gadījumā.
Komentāri (1)
Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.
Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.
Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!