Clean Control - Sabojāts mētelis
Nevienam neiesaku Clean Control!
Pirms rakstīt sūdzību vairākas reizes mēģināju sazvanīt biroju, bet klausuli neviens neceļ,
Žēl ka neizlasīju atsauksmes pirms nest viņiem savu mīļāko mēteli.. Pielikumā bilde ar to ko es saņemu atpakaļ. Tā tagad izskatās aizmugure.
Pirms pieņemt mēteli darbiniece Ogres filiāle pārbaudīja pogas ar kaut kādu šķidrumu, lai pārliecinātos, ka tie nemainīs krāsu tīrīšanas laikā. Teicu, ka konkrētu traipu nav, vienkārši gribu atsvaidzināt mēteli. Kad atnācu pakaļ ieraudzīju baltu muguru jostas vietā un kur valkāju mugursomu, kur pirms tīrīšanas viss bija kārtībā. Piedāvāja pārtīrīt, bet protams nekas netika salabots, tad uzrakstīju sūdzību, kuru valdes loceklis Dmitrijs Zaicevs uzskatījis par nepamatotu, jo no viņu puses tīrīšanas process netika pārkāpts un veikts saskaņā ar kopšanas instrukciju. Saņēmu atbildi, ka tie balti traipi arī nav krāsas zudums, bet virsslāņa auduma nodiluma defekti, kas varēja raksties mēteļa ekspluatācijas laikā un kļuva pamanāmi pēc KĀRTĒJAS tīrīšanas reizes. Mētelis tika tīrīts pirmo reizi!
Ja pieņemšanas laikā tika pārbaudītas pogas, tad kāpēc jau pirms pašās tīrīšanas darbinieki neizvērtē visu pārējo? Ja ir aizdomas, ka prece tiks bojātā tīrīšanas laikā, tad labāk vispār netīriet to. Es būtu ar mieru saņemt atpakaļ neiztīrītu mēteli, nevis to ko es saņemu.. vai tiešām tīrīšanas process netika pārkāpts, vai pogas ir vissvarīgākais tīrīšanā? Prasīju izlabot defektus un ja tas nav iespējams, tad izmaksāt kompensāciju jaunā mēteļa iegādei, protams ne pirmais, ne otrais netika izpildīts. Neviens pat nav atvainojies..
Komentāri (3)
Vienmēr, nododot jebkuru apģērbu ķīmiskajā tīrīšanā, ir jārēķinās ar to, ka pēc tīrīšanas var rasties vizuālas izmaiņas. Pēc būtības, uzņēmumam nav jāuzņemas par to atbildība, ja mētelis ir nolietots un ir izveidojies nodilums, tad mēteļa vizuālās izmaiņas pēc tīrīšanas ir diezgan pašsaprotama lieta. Nesaprotu, par ko īsti ir sūdzība - par to, ka pieņēmēja pārbaudīja tikai pogas? Tu gribētu, lai ar palielināmo stiklu izpēta pa kvadrātcentimetram visu mētelī iestrādāto audumu kvalitāti? Tad Tu būtu pasūdzējusies, ka tur strādā lēni un nepieņem ķīmiskai tīrīšanai bojātus tekstilizstrādājumus. VIENMĒR nesot lietas uz ķīmisko, ir jāņem vērā brīdinājums, ka var rasties vizuālas izmaiņas.
Es nesūdzos par to, ka tika pārbaudītas pogas un man vispār nav pretenziju pieņēmējai. Es gribētu, lai uz vietas pie pašas tīrīšanas mēteli apskatītu un izvērtētu to stāvokli.
Jūs mani nezināt, tā kā nevajag pārspīlēt, par "ka tur strādā lēni un nepieņem ķīmiskai tīrīšanai bojātus tekstilizstrādājumus" es nekad nesūdzētos un ka jau teicu, es būtu ar mieru, ja viņi mēteli nepieņemtu. Mētelis tika tīrīts pirmo reizi, nekas gadiem ilgi tur netika bojāts.
"Mēteļa vizuālās izmaiņas pēc tīrīšanas ir diezgan pašsaprotama lieta". Ja tas it tik pašsaprotami, tad priekš kam bojāt preci, lai viņi atgriež to netīrītu un nebojātu. Par to es noteikti nesūdzētos, bet teiktu paldies, ka pabrīdinājāt.
Tieši tas pats ar Ogres clean control ķīmisko tīrītavu. Aiznesu zīda vakarkleitu tīrīšanai, ko biju uzgerbusi 1x, bija traipi, kas jāiztīra. Atdodot kleitu atpakaļ mājas konstateju, ka traipi iztīrīti nav, būtība kleita man tika atdota atpakaļ tieši tāda paša stāvokli ka es to nodevu. Aiznesu atpakaļ, bez vārda runas paņēma atpakal uz atkārtotu tīrīšanu, lieki teikt, ka man neviens pat netaisījās atvainoties ("laipnas" kundzes gados tur strādā). Kad atkārtoti tai biju ieradusies pakaļ, biju piemirsusi, ka pārdevēja man atdeva čeku+kvīti, teicu, ka man tā nav, atpakaļ saņemu tādus rēcienus un brēcienus, kā no stirnas riesta laikā, palūdzu, lai uz manis nekliedz, un apskatoties makā, protams, atradu to sasodīto kvīti+čeku, iedevu viņai to. Kad saņemu kleitu, palūdzu, lai parāda izlabotos defektus - atbilde bija "skatieties pati, es jau apskatījos, tur nekā nav!" Laipnība no apkalpojošā personāla tik zemā līmeni, kur nu vēl, lai kāds klientam atvainotos... paldies, bet Ogres Clean Control nekad savu kāju vairs nesperšu un nevienam arī neieteikšu, jo viselementārākās pieklājības normas uzņēmuma vadība jau nu varēja iemācīt saviem darbiniekiem!