www.sudzibas.lv Civinity Slikts serviss, nepiegādāja pasūtīto

Civinity Mājas - Slikts serviss, nepiegādāja pasūtīto

14.03.2025 no rīta mana automašīna ke 3131 nespēja uzbraukt pa rampu un uz ceļa, jo bija bojāts izbrauktuves sildītājs. Ārā temperatūra bija zem Nulles, sniegs un lietus un rampa bija ļoti slidena. Rezultātā mana automašīna saslīdēja un tika sabojāta.
Avārija notika ne manas vainas dēļ. Elektrosistēma, kas atbild par rampu apsildi nedarbojās par ko sētnieks brīdināja civinity krietni pirms 14. Martā, bet no civinity puses nekas ne bija darīts. Līgumā ar civinity 2.2.2. , 3.2.7. Punktā ir norādīts, ka namu pārvaldnieka pienākums ir nodrošināt un uzturēt darba kārtībā visas ēkas sistēmas, tai skaitā elektrisko, tomēr 14. Martā rampas sildītājs nestrādāja es uzrakstīju civinity četras vēstules, viena no tiem ierakstīta un tikai tad pēc pusotrā mēneša saņemu atbildi, nepilnu un negodīgu. Pēc viņu teiktā, sistēma ieslēdzas automātiski (bet tā neieslēdzās, jo nedarbojās, tam ir liecinieki, mājas iedzīvotāji, sētnieks, tehniskā palīdzība, kas izvilka automašīnu) un nekādu atbildību par notikušo viņi uz sevi neņem.

25.04.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes