AtrisinātaCitybee - Ceļu satiksmes negadījums
Vēlējos informēt visus, kas lieto City Bee pakalpojumus, par to ka šī firma darbojas krāpnieciski un mēģina izspiest naudu. Notikums sekojošs, 21 novembrī 2020 gadā agri no rīta braucu mājās no Mārupes uz Purvciemu, braucot pa plieņciema ielu pēkšņi uz ceļa izlēca vairākas stirnas un viena sadūrās ar mašīnu, kā rezultātā gāja bojā. Momentā apturēju auto un zvanīju uz city bee info telefonu un tur man atbildēja angļu valodā, problēmu nav ļoti labi runāju angliski, visu situāciju izstāstīju un man teica lai zvanu policijai un ar telefonu uzņēmu fotogrāfijas no notikuma vietas, visu to izdarīju safotografēju automašīnas bojājumu un beigto meža dzīvnieku un gaidīju policiju. Tikmēr vēlreiz sazvanījos un noskaidroju ko precīzi darīt, man teica lai visus foto sūtu uz City Bee epastu, to arī izdarīju, sieviete pa telefonu visu laipni paskaidroja un arī teica ka nekāds sods man nebūs jāmaksā, jo tas ir nelaimes gadījums. Sagaidīju policiju arī policija fiksēja visu notikumu paši uzņēma foto no notikuma vietas un visu aprakstīja un arī es pats sniedzu liecību par notikušo, viss kārtībā, sarakstīja visus papīrus un uzsākt administratīvo pārkāpuma procesu atteica, jo admistratīvais pārkāpums nav noticis. Visus nepieciešamos dokumentus parakstīju atvadījos no policijas, iepriekš vienojos ar city bee ka bojāto transportlīdzekli atstāšu tuvējā dus un došos mājās. Viss kārtībā viss nokārtots un dodos ar taksometru mājās. Tālāk paiet aptuveni kādi 7-8 Mēneši un es saņemu vēstules no city bee ka man jāmaksā 500€ sods, esmu šokā jo kā tad tā, visu nepieciešamo esmu izdarījis un man teica, ka nekas nebūs jāmaksā, jo noticis nelaimes gadījums. To arī rakstu un sūtu viņiem atpakaļ epastā, nekādas atbildes nav. Paiet vēl kāds laiks un jau saņemu epastu no parādu piedziņas uzņēmuma Gelvora, ka man jāmaksā nu jau vairāk kā 500€ jo lieta nodota viņiem. Nu jau esmu ļoti nepatīkami pārsteigts un zvanu uz city bee izstāstu visu lietu un man Saka ka darīs visu nepieciešamo un izskatīs notikušo un noteikti atcels šo sodu. Labi esmu ar to mierā un gaidu, paiet vairākas nedēļas tomēr nekādu atbildi neesmu saņēmis, tikai nāk jauni epasti no parādu piedziņas, un vienā dienā tiek nobloķēts mans bankas konts. Līdz tam un pēc konta bloķēšanas, esmu neskaitāmas reizes zvanījis uz city bee informācijas telefonu, bet atbilde katru reizi ir viena un tā pati "mēs nodosim informāciju" bet nekas reāli netiek darīts. Pa telefonu man Saka ka man dos atbildi un es saku pretī paldies ka gaidīšu jaunumus. Bet nekādas atbildes nav nevienu reizi. Uz vairākiem city bee informācijas telefoniem kas ir pieejami internetā, esmu zvanījis vairāk nekā 30 reizes, bet atpakaļ neesmu saņēmis nevienu zvanu (tas ir pierādāms un redzams manā telefonā, ar zvanu laikiem un datumiem) attieksme pret klientu ir vienkārši drausmīga, vienīgais ko atbild "mēs nezinām, mēs nodosim informāciju". Beigu beigās es zvanu atkal un jau augstākā tonī prasu kad, kaut kas tiks darīts, jo man nu jau ir nobloķēts bankas konts. Beidzot vīrietis atbild, ka man atzvanīs kaut kāda sieviete no grāmatvedis (ja nekļūdos) un beigās man paziņo, ka man tomēr jāmaksā 500€. Esmu vēl vairāk šokā nekā iepriekš, es viņai skaidroju kāpēc un kādā sakarā, jo jūsu pašu noteikumos skaidri un gaiši ir rakstīts, ka ja negadījums nav city bee klienta vaina, tad nekas papildus nav jāmaksā, un man ir izraksts no policijas ka manas vainas tur nav un ir noticis nelaimes gadījums. Kā arī uz vietas negadījuma laikā man teica ka nekas nebūs jāmaksā. Esmu izskatījis visus viņu noteikumus un tur ir skaidri un gaiši rakstīts, ka nekas nav jāmaksā. Bet no manis tagad mēģina izspiest naudu, lai arī taisnība ir manā pusē un visu to apliecina arī policijas izraksts, nevis tikai mani vārdi. Sieviete runājot pa telefonu tā arī nevar man paskaidrot, kāpēc Saka pretējo tam kas ir rakstīts viņu pašu noteikumos. Es šo lietu tā neatstāšu un došos uz valsts policiju ar iesniegumu par izspiešanu un par to ka man ir nodarīts kaitējums sakarā ar bankas konta bloķēšanu. Vēlējos visus pabrīdināt jau iepriekš, lai kādam nesanāk līdzīga situācija, policija jūs atzīst par nevainīgu, city bee noteikumos arī rakstīts, ka nav nekas jāmaksā ja nav klienta vainas, bet no jums joprojām mēģina izspiest naudu. Pievienošu arī screenshot no viņu noteikumiem. Nekad nevienam neiesaku lietot šīs kompānijas pakalpojumus!
Mana sūdzība galu galā šodien tika atrisināta. Paldies tiem city bee darbiniekiem, kam nebija vienalga un kuri pārskatīja manu lietu un saprata tās būtību. Un sods tika anulēts. Liels paldies City Bee projektu vadītājam Edgaram par darbu.
Komentāri (11)
"Nekad nevienam neiesaku lietot šīs kompānijas pakalpojumus!" Standarta teikums sūdzību beigās.
Situācija protams nav patīkama, bet man šis uzņēmums ļoti atvieglo ikdienu, tāpēc centīšos nenotriekt stirnu, varbūt izšmaukšu kā parasti bez pārpratumiem. Diemžēl katrā palielā uzņēmumā kādreiz sanāk komunikācijas pārpratumi utt.
Tas standarta teikums sūdzības beigās parādījās dēļ šīs situācijas protams. Esmu ļoti daudz lietojis viņu pakalpojumus, bet diemžēl šis notikums sabeidza visu. Es protams arī stirnas speciāli nemēģināju notriekt, kas būtu domājis, ka viņas pilsētā var pēkšņi izlekt uz ceļa. Nu vot komunikācija gan diemžēl viņiem ir absolūti nekāda, un katru reizi zvanot neviens neko nezina un saka, ka nodos informāciju tālāk. Un es reāli tiešām esmu zvanījis virs 30 reizēm, es saskaitīju visus zvanus kopš notika tā avārija.
Kā gan jums varēja bloķēt kontu? tad jau nēesat atbildējis uz tiesas pavēli, kurā bija jāieraksta, ka parādam pilnībā nepiekrītat un jāaizsūta atpakaļ uz tiesu, ar ko lieta nekavējoties tiktu izbeigta.
Tur nav nekāda sakara ar tiesu kā tādu, bet ar zvērinātu tiesu izpildītāju. Viņam tas tika nodots un viss, līdz ar to bloķēja kontu, no paša tiesu izpildītāja nekādu vēstuli neesmu saņēmis. Tikai vairākkārt no Gelvoras un paša City Bee. Es pat nezināju, ka man konts bloķēts, līdz vienā rītā karte negāja, un tad zvanīju uz Swedbank un uzzināju jaunumus. Tagad to lietu risināšu jau rupjāk, jo city bee izliekas ka viņi neko nezin un pārkāpj paši savus noteikumus. Bet nekad man viss ir saglabāts, visi dokumenti no policijas, screenshot no viņu noteikumiem utt.
Tom, cik gadi ir?
Ja ir notriekta stirna tad tas ir negadijums kura izraisishana ir vainigs tikai un vienigi vaditajs. Un punkts.
Nav starpiba, kura kompanija taa ir, kura auto noma un ta talak.
Apdrosinatajs protams maksas, bet ja ir pasha risks tad jums tas ir jamaksa vai ari sods vai cits maksajums attiecigi pec liguma.
Tu laikam zini labāk nekā policija ja? 🤣Brauc pilsētā pa ielu un izlec stirna zem ratiem un vainīgs vadītājs? Ja tev dzērājs izskrien uz ceļa un palec zem mašīnās tad arī tu esi vainīga? Tas ir nelaimes gadījums un tur es neesmu vainīgs un tas ir fiksēts un policijas apstiprināts, tā kā negudrojies. Un tieši tāpēc arī nekāds pašrisks man nav jāmaksā, un tas arī tieši ir minēts pašu city bee noteikumos, ko es jau iepriekš aprakstīju un ko vari redzēt screenshot, ko pievienoju pie sūdzības. Izlasi visu, kas tur rakstīts, viņi pat sākumā pa telefonu teica, ka nebūs nekas jāmaksā, a pēc tam tik skaties, ka sāk parādu piedziņa vēstules sūtīt. Un man ir 30 gadi, ja gribēji zināt.
es sodien dabuju sms uz tel.numuru ka esmu parada 1360 eiro no gelvorasergel paradas piedzinas kontoras. es tak vispar soka esmu, uz tadu summu dzive nekad neesmu braukusi
Parāda par ko? Arī kaut kas saistīts ar city bee?
Tagad viņi mēģinās jūs psiholoģiski apstrādāt izmantojot jūsu likumu nezināšanu un bailes
Ja, es nopietni nezinu pagaidam ko darit, bet bus jagaid kamer sia gelvora dabuj visu informaciju par notikumu
Par nelikumīgu kontu bloķēšanu bija jāsniedz prasība tiesā. Cik saprotu, tad tiesu izpildītāji nemaz nebija klauvējušies.