AtrisinātaCita Santehnika - Bezatbilība
Sveiki visiem!
Vēlētos pabrīdināt par veikalu Cita Santehnika, pasūtījām flīzes un dušas kabīni, nedēļas laikā piegādāja. Flīzes šķības(pieliekot līmeņrādi) tādu likt pie sienām vienas bēdas, dušas paliktnis pavisam cits.
Veikalā saka ka mēs paši esot vainīgi. Smiekli caur asarām, velti gaidīta nedēļa un sabojāts noskaņojums uz ilgu laiku. Nerunājot jau par to ka poda vāks bija brāķēts, un tagad jāgaida 2 nedēļas, varbūt pat vēl vairāk un darbiniece saskaitīja nevis 4 kvadrātus, bet gandrīz deviņus un tā arī ierakstīja pasūtījumā. Filiālē cik sapratām ir bardaks.
Uzņēmuma Cita Santehnika pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
Nu nesaprotu!!! Kā ar līmeņrādi, nepieliekot pie sienas var noteikt, ka flīzes ir šķības?
Un, - 4 kvadrātus poda? Ja runa par flīzēm, tad jāpriecājas, - varēs kaimiņam ieskapēt. (protams ja meistars visas flīzes uzliks nesaplēšot).
Parbaudot ar līmeņrādi noteikti bij domāts tas, ka flīze ir nevis taisna, bet ar vēderu.
Pērkot flīzēs tādos veikalos kā CS tādas noteikti būs visas un kur nu vēl lētais gals
Man liekas, ja pērk preci, kuru nevar apskatīt (piemēram, jūs nestāvat klāt noliktavā, kad to krāmē iekšā), tad viņu pienākums ir atgriezt naudu, gadījumā, ja tā brāķēta vai neapmierina kvalitāte. Tāpat, kā pasūtot internetā. Galvenais, lai tas būtu 14 dienu laikā no saņemšanas brīža.
Tā prece taču no Ķīnas, un darbinieki minimālo saņem. Ko var gribēt?
Par preci nerunāsim, katrs skatās un izvēlās pac, nu bet apkalpošana ir zem jebkuras kritikas. Īpaši izceļās pensijas vecuma pārdevējs untapaša vecuma apsarg veidīgais