Circle K - Slikts serviss, automazgāšana
Vakar 20.06.2021 iebraucu, lai nomazgāt automašīnu. Iegādājos zelts + automazgāšanu. Tā kā daudz braucu pēdējā laikā nolēmu izmantot Circle K Automazgāšanu, nevis mazgāt pati. Maz tas, ka man pēc Circle K pienākas atlaide, kuru kaut kāda nezināmā iemesla pēc darbiniece neredz.. Domāju nu labi, lai ir kā ir. Samaksāju 12 ar kapeikām. Mašīna pēc mazgāšanas bija tikpat netīra kā bij līdz šim. Pat tajā vietā, kur es atvainojos uz loga bija putnu fekālijas tās palika... Nācās ņemt nost ar mitrām salvetēm un ūdeni... Nu tas nav normāli...
Labdien.
Pēc mazgāšanas vienmēr varat vērsties pie personāla, ja auto nav bijis pietiekami nomazgāts, ir iespēja uzreiz saņemt atkārtotu mazgāšanu. Īpaši noturīgi netīrumi, kā, piemēram, noturētas, piekaltušas putnu fekālijas automātiskajā mazgātavā var uzreiz nenomazgāties, ja tās nepaspēj atmiekšķēties.
Par Jūsu Extra profilu aicinām sazināties ar klientu servisu 80009005, palīdzēsim atrast risinājumu, lai turpmāk atlaides darbotos.
A cieņu Circle K Latvia klientu serviss
Komentāri (1)
Tieši tāda pati pieredze ar Circle K automazgāšanu, pēc automašīnas nomazgāšanas automašīna tāpat bija vietām netīra. Manā situācijā tie bija parastie putekļi, kas netika nomazgāti. Protams bija vakars un tumšs, automašīnu ieraugot gaismā sapratu, ka tā ir netīra, atbraukt atpakaļ un risināt ar personālu jautājumu nebija iespējams. Noteikti neiesaku izmantot Circle K automazgāšanas iespēju, arī tika ņemts Zelts plus, kas maksāja 18,00 EUR.