Circle K - Bojājums+serviss
Nopirku whoop elektronisko cigareti ar greifrūta garšu 22.05.2022, pie kases nepaņēmu čeku bet attaisiju tieši pie miskastes izejot ārā, uzreiz pēc pāris ievilkšanām sapratu, ka viņa ir tukša, ieejot iekša māceklim jānim norādīju ka viņa ir tukša, viņš līdz galam neticēja varēja redzēt, tākā es biju viena no pēdējām klientiem veikaliem un neviens diži daudz nenāca veikalā es biju pārliecināta, ka čeks, kas bija miskastē būs tieši augšpusē, līdz ar to nesagādās problēmas viņu atrast, taču nē tas aizņēma vairāk laiku un pārdevējs izteicās ''ja nākošais čeks nebūs tad es vairs nemeklēšu'' paldies protams, ka čeks tomēr atradās. Pēc tam atnāca otrs darbinieks un tā vietā, lai samainītu preci, izietu no situācijas, tos 5,90 noņemtu no kases naudas, kas ir iespējams, jo pati biju saskārusies ar šādām situācijām, kur tomēr nāk pretī un risina šo situāciju, bet tika piedāvats nopirkt jaunu vai rakstīt iesniegumu. Iesniegums ko dos? ''sazināsies un izskatīs situāciju'', norādīju visus nepieciešamos datus un protams ziņu es gaidīšu, bet ar pilnīgu pārliecinamību, ka tā zina atnāks ne ātrak pec mēneša. Visās vietās kur esmu bijusi un ir bijusi līdzīga situācija un esmu ari bijusi kā aculieciniece, tad ar čeka palīdzību var samainīt preci uz tadu pašu kada ir bijusi, nemaksājot ne centa no savas kabatas, cik jūs esat zinoši par to?
Komentāri (2)
Man Circle K ir mainīts bez jebkāda paskaidrojuma rakstīšanas , ja neiet Salti.
SALT pointā gan bija jāparakstās un jānorāda tel. nr., vārds, uzvārds, bet bez ierunām apmainīja uzreiz pret tādu pašu, jo brāķi gadās.
Tā ir zīme no augšas, ka laiks beigt smēķēt.