Čili Pizza - Slikts serviss, ņirgāšanās par klientu
Tik drausmīgus, pretīgi smīnošus, nelaipnus darbiniekus sastopu pirmo reizi. Pēc garas darba dienas iegriezos Olimpijā, lai nopirktu pēdējās nepieciešamās lietas pirms gaidāmā ceļojuma, nolēmu iegriezties "Čili Pizza" picērijā, lai paņemtu picu līdzņemšanai. Tur biju mazliet pēc plkst. 20 vakarā. Nekas neliecināja par to, ka darba ir pāri malām, pie galdiņiem sēdēja uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi cilvēki, un oficianti čiloja restorāna telpās. Mani uzrunāja oficiants, lūdza uzgaidīt pirms pasūtījuma veikšanas. Pēc brītiņa cits aiz Letes stāvošs darbinieks jautāja, ko es vēlos, vai jau pasūtīju. Teicu, ka vēl nē. Viņš turpināja manī raudzīties ar muļķīgu smīniņu. Pienāca otrs darbinieks un ar tukšu sejas izteiksmi skatījās uz mani, nesakot ne vārda. Minēju, ka vēlos pasūtīt picu. Mūsu sarunu iztraucēja picas cepējs, kurš pasauca vienu no darbiniekiem, angļu valodā sacīja, ka nevar vairs cept picas, kuras paredzētas piegādēm, sūdzējās par to. Tad pie manis atkal pienāk dumji smīnošais darbinieks un Saka, ka ir problēma, diemžēl beigusies picas mīkla. Jautājums - kā citi restorānā sēdošie cilvēki varēja saņemt savu pasūtījumu, ēst picu? Vai viņus arī ar stulbām frāzēm burtiski dzina prom? Tā ar pateicu, ka man ar angļu valodu viss ir kārtībā, visu saprotu un devos prom. Laikam šajā iestādē tik maz maksā, ka kāds lieks klients vakara stundā skaitās kaut kas tik ļoti slikts. Malači, puiši... Ja arī mīkla būtu beigusies, vai tad to taisa no kaviāra un garnelēm? Tās pamatnei vajag tik neeenormāli grūti iegūstamas sastāvdaļas, lai darbs būtu jāmet pie malas 2 h pirms slēgšanas? Kruts serviss!
Labdien! Atvainojamies Jums par radušos situāciju un sagādātām neērtībām. Noteikti vērsīsim uzmanību apkalpošanas kvalitātei, kā arī šī situācija tiks izrunāta ar personālu. Paldies, ka mūs informējāt. Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] Jūsu kontaktus, lai varam sazināties un atrisināt situāciju. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātām neērtībām.
Pievienot komentāru