Čili Pica - apkalpošana
esmu neapmierināta ar čili picas apkalpošanu Imantas restorānā, pēc rēķina apmaksas, vēl turināju pabeigt sarunu ar draudzeni, viesmīle brutāli citu klientu klātbūtnē, lika pamest galdiņu, argumentējot to ka citi stāv rindā. Bet es kā klients vēlējos pabeigt sarunu un mierīgi apģērbt virsdrēbes un tad doties prom.
Komentāri (14)
Tieši gribēju to pašu rakstīt..Man bija PILNĪGI tieši tāda paša situācija...Biju lielā šokā..Diemžēl, nepiefiksēju "viesmīles"vārdu. Kādas viņai vispār tiesības kaut tādu teikt?
Viņai nav tādu tiesību, jo Jūs esat klienti, no kuriem nāk nauda un varat mierīgi visu darīt un nesteigties!
Smaida līdz samaksā, bet kad nauda kabatā, tā ''Ejiet dirst''.
Kurā Čili Pica? Jaunajā Dammes Rimi?
Ja tā, tad zināšu, kāda tur attieksme, bet iesaku citiem rakstīt sūdzību un ziņot vadībai!
Jā Andra! Tieši tas pats jaunais Dammes Rimi, kurā arī atrodās tā čili pica, ar to "laipno" "viesmīli".
Nu jā, tādi daudzi cilvēki ir liekuļi..Neko jau nevar izdarīt..
nu i pareizi izdarīja, ka izmeta ārā, gribi sēdēt, pasūti.
Paēdi un pis projām. Tev paveicās, ka nedabūji pa galvu no tiem klientiem, kas gaidīja savu vietu, savādāk būtu tevi nospārdījuši ar kājām pie paša galdiņa, tad zinātu, ka jādod vieta arī citiem nevis ar savu draudzeni tarkšķēt...
Izskatās, ka tā Samanta, Arta un Andra ir viena un tā pati persona! Bet par sūdzību, tad tiešām, paēdi - atbrīvo vietu citiem! Atradušas tusiņu vietu, fakinās tenku grošas!
Restorāns:D
čili pica taču ir bistro...lēta ēstuve:D
Protams, ka īsti smuki nav šitā cilvēkus dzīt projām, bet nav arī smuki citiem likt gaidīt, kamēr Tu iztarkšķēsies. Un bistro taču tiešām nav restorāns. Paēdi un ļauj citiem arī paēst.
Paēdi un pis projām. Tev paveicās, ka nedabūji pa galvu no tiem klientiem, kas gaidīja savu vietu, savādāk būtu tevi nospārdījuši ar kājām pie paša galdiņa, tad zinātu, ka jādod vieta arī citiem nevis ar savu draudzeni tarkšķēt...
Varbūt pats pis projām!!!Baigi gudrie atradušies...
Klientiem ir arī tiesības palikt vel uz kādu laiciņu, pat ja arī ir jau paēduši...bet vsp neiet runa jau par to kā paēda vai vel nē, vai ta ir ēstuve vai bistro vai vel nezin kāds restorāns...bet runa ir PAR VIESMĪLES ATTIEKSMI, ja jau tika teikts ka viesmīle BRUTĀLI citu klientu klātbutnē, lika pamest galdiņu!!!MĀCATIES LASĪT!Tādu viesmīli jau varētu uzreiz izmest arā, ja tas notiktu ārzemēs...
P.S. Palasiet vispār noteikumus!
Ziniet, es Jums teikšu, esmu pilnīgi pārliecināta, ka nekas tur brutāls nebija!
Kārtējā reize, kad kāds pārspīlē..
Ko, nu lai saka, bagāta iztēle..!
Piekrītu "Taisnībai"... Visdrīzāk meitenes jau stundu pēc rēķina apmaksas sēdēja, un viņām PALŪDZA atbrīvot galdiņu vai pasūtīt vēl kaut ko. Ja jau bija tik šausmīgi svarīgi līdz galam izrunāties, varēja taču pasūtīt tēju un sēdēt vēl stundu.. Tad neviens neko neteiktu, un viss būtu kārtībā.
Sūdzības autoram ieteiktu nepārspīlēt!
Vispār autore rakstija - "turināju pabeigt sarunu" ...Tad jau tas nozīmē ka viņa plānoja iet jau projām.Piekrītu M teiktajam, jāmācas pareizi lasīt.
Bet vispār, mums jau pašiem nav zināms kā tad īsti bija, takā nevajag uzreiz sākt kritizēt un braukt virsū!
... un vispār, nav ko te dirst daudz! :D :D :D :D :D
Nākamreiz turies pie pēdējās krūzītes, un saki, ka tu vel neesi izdzērusi un tad runā droši. :D Nekas, viss nāk ar pieredzi, nākamreiz ja tā atkārtosies vismaz zināsi, ka jārīkojas savādāk un jāiebilst. Nav ko ļaut uz galvas lai kāpj.