Christine Salon - Attieksme

Šādu neprofesionālu attieksmi un uzvedību neesmu piedzīvojusi savā dzīvē.Salona administratore gan kad pierakstījos, gan kad griezu matus skraida apkārt iekrāsotiem matiem, klientus pieņem pabļaujot frizierei, lai piedāvā tēju, kamēr pašai mazgā matus. Friziere Kitija pirmo reiz mani satiekot nemaz nesasveicinās, nepaskatās kādi mati, struktūra, neko neparunā uzreiz ejam mazgāt. tad 5 minūtes rakājas pa atvilktnēm, izrādās viņai kaut kas ir pazudis, līdz ar to visu griešanas laiku neapmierināta un dusmīga, vēl 2x man aiz muguras paspēj nikni izrunāties ar administratori (man kā klientam, tas nav jādzird), protams viņas neapmierinātība jāuzņem man. Matus ar 3-5 cm vietā nogrieza 8-10, kad vidu pasaku, ka laikam kaut kas nebūs ok, mēs laikam nesapratāmies par griezumu (jo saruna bija loti īsa), nesaprotu kas tur sanāks, palūdzu parādīt pirms turpinām, ar žestu noliek šķēres un saka jūs tagad izdomājat, man ar nav visa diena laika, ja esat tik konservatīva neprasiet friziera viedokli..... (biju šokā par tādu teicienu, saprotu, ka esmu slapjiem pusgrieztiem matiem un atkarīga no viņas par iznākumu, bail nokaitināt, lai nezin ko vel nenogriež, pasaku lai vienkārši pabeidz, un ceru ātrāk tikt prom, pārējais laiks paiet pilnīgā klusumā, man īsti nezinot, kas galā būs, takā nepatīk konflikti piespiežu sevi samierināsiet un pagriez atmosfēru par labu, pasaku paldies, samaksāju un aizeju), bet nākamajā dienā pārdzīvojums nav mazinājies, skatos ka griezums ar kompromisu nav ok, nenolasās nekāds griezums, izskatās pavirši un šķībi, rakstu frizierei ar lūgumu pielabot, lūgums tiek atteikts, zvanu uz salonu uz ko atbild, jūs neko nepanāksiet ar sūdzībām, zvaniet un sūdzieties kam gribat, mums ir pilnīgi vienalga, lieki piebilst kāds bija tonis to sakot. Parunājot ar paziņām, mani pārliecina, ka man arī ir tiesības kā pakalpojuma saņēmējam, tāpat kā preču pircējam, lūk tas mani aizveda pie manas pirmās sūdzības manā mūžā, tik ļoti neiesaku ne salonu Christine, ne Kitiju, ne administratori.. Čekus šai salonā ar nedod un vienīgie klienti ir garāmejoši ārzemnieki, tāpēc skaidrs par tādu uzvedību, jo nav jāuztraucas ,lai klients atgrieztos.

!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes