www.sudzibas.lv Cherry Necieņa pret klientu

Cherry.lv - Necieņa pret klientu

Man uzdāvināja cherry kuponu 4 pers uz strausu fermu. Tā kā kuponā ir sarežģīts un garš apraksts, kā tur nokļūt, aizsūtīju e vēstuli uz [slēpt]@cherry. Lv ar lūgumu un ierosinājumu kuponā norādīt apmeklējamā objekta gps koordinātes veselu nedēļu neesmu saņēmis atbildi. šodien ar grūtībām sazvanot cherry operatoru saņēmu atbildē pilnīgu nevēlēšanos saprast klientu, pamācību, kā varu internetā atrast vajadzīgo adresi un pilnīgu analfabētismu par gps koordinātēm, kuras neesot iespējams ievietot kuponā! šodien, kad tūrisma nozarē un visur citur šāda prakse ir ieviesusies un ir liela ērtība jebkura objekta atrašanai, to neizmantot ir atpalicība, bet šajā gadījumā tas vismaz nav labais tonis. Vairums auku tūrisma cienītāju lieto navigācijas iekārtas. Savukārt cherry to nevēlas saprast, bet darbinieki ir nekompetenti vismaz šajā jomā. Fui!

E

Komentāri (1)

B Beisbolzzz 17.07.2013

kāpēc tu to jautā cherry? ja esi tik gudrs lai uzrakstiitu suudziibu, pats uzmeklē koordinates netā... vai zvani pakalpojuma sniedzējam, nevis starpniekam (cherry), auns

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes