Cherry.lv - Necieņa pret klientu
Man uzdāvināja cherry kuponu 4 pers uz strausu fermu. Tā kā kuponā ir sarežģīts un garš apraksts, kā tur nokļūt, aizsūtīju e vēstuli uz [slēpt]@cherry. Lv ar lūgumu un ierosinājumu kuponā norādīt apmeklējamā objekta gps koordinātes veselu nedēļu neesmu saņēmis atbildi. šodien ar grūtībām sazvanot cherry operatoru saņēmu atbildē pilnīgu nevēlēšanos saprast klientu, pamācību, kā varu internetā atrast vajadzīgo adresi un pilnīgu analfabētismu par gps koordinātēm, kuras neesot iespējams ievietot kuponā! šodien, kad tūrisma nozarē un visur citur šāda prakse ir ieviesusies un ir liela ērtība jebkura objekta atrašanai, to neizmantot ir atpalicība, bet šajā gadījumā tas vismaz nav labais tonis. Vairums auku tūrisma cienītāju lieto navigācijas iekārtas. Savukārt cherry to nevēlas saprast, bet darbinieki ir nekompetenti vismaz šajā jomā. Fui!
Komentāri (1)
kāpēc tu to jautā cherry? ja esi tik gudrs lai uzrakstiitu suudziibu, pats uzmeklē koordinates netā... vai zvani pakalpojuma sniedzējam, nevis starpniekam (cherry), auns