Cherry.lv - Nepērciet ceļojumus
Neticiet, ka cherry. Lv jums garantē 100%īgu garantiju
Més nopirkām ceļojumu un ceļojumu mums dienu pirms lidojumu atcēla, jo tūrisma operators plius travel bankrotēja
Cherry. Lv pat neatvainojās un liek naudu atgūt caur lietuvas satiksmes ministrijas valsts tūrisma departamentu.
Komentāri (13)
Sveiki, Doriii
Mes esam tada paša situācija, arī nopirkam celojumu no "Plius Travel", Cherry.lv portala un tagad pasiem ir jamēgina atgut naudu. Ka Jūms iet ar sazinašanos ar to Lietuvas Satiksmes ministrijas Valsts tūrisma departamentu?
http://www.tourism.lt/en/news/information-for-tourists-regarding-the-procedure-for-filing-of-claims-by-the-tourists-of-the-insolvent-tour-operator-uab-freshtravel
šeit ir norādīts kā iesniegt prasību, bet vakar bez Tabu sižetu redzējāt?
viņie iesaka rakstīt iesniegumu pašam Cherry jo naudu pat viņi vēl nav aizskaitījuši
Paldies par linku, tiko paskatījos to sižetu "Bez Tabu", vienkarši kaud kads ārprāts, šis cherry visus ignorē, zvanīt bezjēdzīgi, jābrauc biroja laikam.
В нашем случае получилось еще хуже: никто не сообщил, что путешествие отменено.
В 14:50 мы получили очередное подтверждение ремени вылета от турфирмы.
Ночью выехали в Литу и ТОЛЬКО ТАМ узнали, что рейсы отменены!
Замечательно отдохнули, еще и на трансфер потратились, да стоько времени в дороге провели!
Ja jau naudu neatdod, tad jāsūdz tiesā tas Cherry
Labdien! Man tas pats, tikai es pirku ceļojumu no Alani travel. Ja šeit ir vēk kāds, kas iegādājies no Alani, lūdzu, atsaukties [slēpt]@inbox.lv.
Paldies!
Es arī esmu cietušais nopērkot City Life kuponus uz Madeiru. Domāju, ka vispareizāk būtu visiem cietušajiem apvienoties un sniegt prasību pret CityLife/Cherry, vienlaikus iespējami plašāk informējot sabiedrību (Bez tabu informēju es). No Lietuvas, manuprāt, kaut ko dabūt ir pilnīgi bezcerīgi, jo apdrošināšanas summa ir salīdzinoši neliela un liela daļa aizies par tūristu glābšanu no Ēģiptes un droši vien vēl citiem kreditoriem.
traks var palikt
Es arī pirku ceļojumu no Alani travel un paliku mājas bez naudas
Labdien!
Arī esam šādā situācijā! Bijām paši aizgājuši uz PTAC un teica, ka nauda noteikti jajautā atpakaļ Cherry.
Kāda ir Jūsu tālākā rīcība - sūtīsiet uz LT to anketu, bez pielikumiem, ( jo nauda pārskaitīta citam uzņēmumam)?
Nosutījam vēstules gan Cerryjam, gan bankā...
Kādu laiciņu gaidīsim un nakošais solis- tiesa...
Pagaidam tikai divatā.
Ja interesanti- raktiet.
(problēma ar Plius Travel )
Man vienmēr bījusi pozitīva sadarbība ar Cherry, neko sliktu nevaru teikti :)