Centrālā Laboratorija - Slikts serviss

Noteikti nenododiet asinis mazajiem bērniem. Lai gan dienu pirms tam es viņiem jautāju, vai viņi ņem asinis tik maziem, atbilde bija - jā. Šodien mēs ar meitu (1.6 gadi) gājām nodot asinis. Bērnam izsistīja visu roku, asinis nepaņēma un nosūtīja mūs nodot asinis citā laboratorija.

16 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Centrālā laboratorija Support Pārstāvja atbilde 15 st atpakaļ

Labdien!

Paldies par Jūsu sniegto informāciju, kas mums palīdz uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti!

Lai noskaidrotu notikušā detaļas, aicinām sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru, sūtot vēstuli uz e-pastu: [email protected] vai zvanot 67334433.

Patiesā cieņā un cerot uz turpmāku sadarbību,

Jūsu "Centrālā laboratorija"

Komentāri (2)

Saskaņā ar Pacientu tiesību likumu un Veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību, ārstniecības iestādei ir pienākums sniegt kvalitatīvus un drošus medicīniskos pakalpojumus, tostarp nodrošināt profesionālu pieeju bērnu asins analīžu veikšanai. Ja laboratorija sākotnēji apstiprināja, ka pakalpojumu var veikt, bet pēc neveiksmīgas procedūras nosūtīja uz citu iestādi, tas var tikt uzskatīts par neprofesionālu rīcību, kas radījusi pacientam diskomfortu un potenciālu kaitējumu.
Ja bērnam tika radīts fizisks kaitējums vai psiholoģisks stress, vecākiem ir tiesības iesniegt oficiālu pretenziju laboratorijas vadībai, pieprasot skaidrojumu un izvērtējot iespējamo ārstniecības personāla kompetences pārkāpumu. Ja laboratorija nereaģē vai sniegtā atbilde nav apmierinoša, iespējams vērsties Veselības inspekcijā, kas pārbauda ārstniecības iestāžu darbu un pacientu drošību.
Ministru kabineta noteikumi Nr. 60 nosaka, ka ārstniecības iestādēm ir jāievēro higiēnas un profesionālas rīcības standarti, un gadījumos, kad pacientam tiek radīts kaitējums, iespējams pieprasīt atlīdzību vai ārstniecības iestādes atbildības izvērtēšanu. Vecākiem ieteicams saglabāt pierādījumus par notikušo (saraksti, fotogrāfijas, medicīniskos dokumentus), lai vajadzības gadījumā būtu iespējams iesniegt sūdzību Veselības inspekcijā vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ja tika sniegts neatbilstošas kvalitātes pakalpojums.

Silbalodis 10 st atpakaļ

Jā, Centrālajā viņi nemāk durt vēnās, fakts

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes