www.sudzibas.lv CCC Apavu Veikals Nekvalitatīvi apavi

CCC Apavu Veikals - Nekvalitatīvi apavi

Iegādājos šajā veikalā bērnam zandales. Pēc 2 mēnešiem saplīsa. Skats tāds, ka jāmet ārā. Aiznesu atpakaļ uz veikalu, atsūtiīja atbildi no veikala vecākās pārdevējas, ka apavu bojājumi radušies mehānisku bojājumu rezultātā - tātad šos apavus nēsājot! Ir jau saprotams, ka no lētiem apaviem neko daudz nevar gribēt, taču pārsteidz veikala attieksme - viņi var tirgot ķīniešu brāķi un ne par ko neuzņemas atbildību! Tagad šos veikalus vienkārši ignorēšu, ko iesaku darīt arī saviem draugiem.

D

Komentāri (4)

W Wisam 02.01.2015

Brínums bútu ja péc 2 ménesu nésásanas apavi bútu panemti atpakal !Tás jau nav páris dienas vai nedélas, bet tomér 2 menesi un berni tiesam biezi vien nesaudzigi izturas pret apaviem.

S sandis302 06.01.2015

cena jau visu norāda-mīļie cilvēciņi, kvalitate maksā naudu., , , un tā ir bijis un būs visu mūžu!:)))
P.S. Tas tāpat kā ar desu-kā var maksāt 1kg desas 1.40 eur, ja cūkgaļa maksā 3.90 eur/kg :D

C Clio2008 04.02.2015

Kad Jus beidzot sapratisiet, ja perkat letas mantas, tad ta ari bus 2 menesi un miskaste!
Ko var sudzeties, noperkiet pa dargo un tad sudzaties, ja saplisis.

I Ina Komisarova 02.03.2015

Pašlak sarakstos ar ccc veikala vec.pārdevēju, ekspertu I.Burkevica un t/c Domina. Meklēju veikala vadību (kuras, it kā nepastāv dabā :) ). Pārdevejas cītīgi klūsē un tik piedāvā vizitkarti ar http://ccc.eu/start saitu, kur redzams, kā Latvijā nav ne ofisa adreses, ne telefona numuru, bet ir iespēja sarakstīties virtuāli. Jauki! TIE KAS IZGĀŽ LATVIJĀ savu brāķi un TIE KAS "uzvārās" nav sasniedami un nav sodami. Cik ilgi mēs dosim tādu iespēju?

«Patērētāju tiesību aizsardzības likums»
I nodaļa 3.pants. Patērētāja tiesību pārkāpums;
4) patērētājam pārdota nedroša vai līguma noteikumiem neatbilstoša prece vai sniegts nedrošs vai līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums;
14.pants. (1) Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja:
1) tā neatbilst normatīvajos aktos vai normatīvtehniskajos dokumentos noteiktajām prasībām, kā arī parasti izvirzāmām prasībām — tai nepiemīt īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm un kādu patērētājs var pamatoti gaidīt, ņemot vērā preces raksturu;
2) tā nav derīga mērķiem, kādi paredzēti normatīvtehniskajos dokumentos vai tehniskajā pasē, bet, ja tādu nav, — mērķiem, kādiem tāda paša nosaukuma un apraksta preces parasti tiek izmantotas;

27.pants. Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu
(1) Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas. Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem.
28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece
(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes