CCC Apavu Veikals - Lūgums atsaukties
Labdien!Decembrī iegādājos melnus zābakus ar zābaka aizmugurējā daļā iešūtu gumiju visa zābaka garumā(modelis 2220282080 - Janny Fairy). Februārī nesu apavus atpakaļ uz veikalu, jo šī gumija izstaipījās. Veiklā man atbildēja, ka pēc viņu meistaru atzinuma, apavi ir nepareizi valkāti. Tas ir, uzvelkot nav lietota lāpstiņa. Manā skatījumā tas ir galīgi nepareizs atzinums. Griezīšos pie neatkarīgiem ekspertiem novērtēšanai. Lūgums atsaukties, kas ir iegādājušās šā modeļa apavus un ir līdzīga problēma. Varbūt var apvienoties kopējai sūdzībai.
Komentāri (1)
Nav jēgas griezties pie ekspertiem, it īpaši, pie tiem, ko piedāvā veikals. Viņi nolēma, ka pircejs " pats muļķis" ta arī būs! Šodien biju. Patērētāju interešu aizstāvības asociācija Brīvības 55. Līdz bija visas manas sarakstīšanas vēstules ar veikalu CCC Baltija un ekspertu Ivaru Burakēviču. Eksperts, kurš pat neredžeja manas nelaimīgas kurpes, uzrakstija konsultāciju, pēc veikala “CCCBaltija" Ieriķu 3, t/c.”Domina” Shopping” vec.pārdevejas Inesei Saveljevai lūguma, "Apavu zoļu stiprināšanas un izgatavošanas metode ir šūšanas metode, piestiprināta zole ar šūvi, virsāda un odere rodas adatu durienu caurumi, pa kuruem iespējama mitruma iekļūšana apavos, lai samazinātu mitruma iekļūšanu apavos, uzreiz pēc iegādes apavi jākopj ar mitrumu atvairošiem kopšanas līdzekļiem." Sanāk ka apavi laiž mitrumu ir norma!!! šo defektu pašiem jāizlabo ar kopšanu. Beidzot konsultante teica ka MK noteikumos patekts< jā pārdeveis nepiekrīt, ka apavi ar defektu ir jāgriežas pie neatkarīga eksperta. Bet visi eksperti ATKARĪGI!!!, tas liecina mans gasījums, un citi gadījumi ( http://www.sudzibas.lv/bycompany/eiropas-apavi-ccc-baltija-alfa-a20976.html ) Bet MK nerūp no Eiropas atvestas braķētas preces, vini tur neieperkas, bet rūp lai eksperti uz to pelna. Mēs pircēji, jau sodīti, par to ka samaksājam par nekur nederīgiem pirkumiem, sodīti ka palikam bez pirkuma (apaviem) un tagad jāmaksa par ekspertīzes nozīmēšanu... Bet eksperti jau bez ekspertīzes nolēmuši, ka pircejs pats vainīgs : (apavi ir nepareizi valkāti, vai tie šūti un ir normāli, ka iesūc mitrumu un t.t. ) Jāgriežas tiesā vai Eiropas Patērētāju informēšanas centrā
Bet http://www.zinisavastiesibas.lv/info_l13.htm SKAIDRI UN GAIŠI rakstīts:
„Ja pretenzija tiek pieteikta PIRMO sešu mēnešu laikā, patērētājam ir tiesības izvēlēties sev vēlamāko risinājumu (naudas atgriešanu, preces remontu vai maiņu). Ja prasījums tiek pieteikts PĒC sešu mēnešu perioda, risinājums panākams vienojoties ar pārdevēju. Ja puses nerod kompromisu, nepieciešams veikt ekspertīzi.”
Par ko Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas konsultante, pat dzirdēt nevēlejas
rakstiet man [slēpt]@yandex.ru.