www.sudzibas.lv Casa Nostra. Restorāns/ Kiko Operations Slikts serviss neatbilst vārdam restorāns. Neizsit čekus

Casa Nostra. Restorāns/ Kiko Operations - Slikts serviss neatbilst vārdam restorāns. Neizsit čekus

8.augustā vakarā apmeklējām šo restorāniņu CASA NOSTRA (SIA "Kiko Operations")
un ļoti cerējām atrast ko citādāku. Khm! Atradām to pašu LV realitāti. Galdiņa apkalpotājs, lejot dzērienu glāzē, kārtīgi nolēja balto galdautu. Pats vispār uz to nereaģēja nekādi, pat salvetes necentās uzlikt. Atlika cerēt, ka saturs uzsūksies un klientiem klēpī netecēs. Netecēja, bet pat uz lūgumu varbūt nomainīt netīro, slapjo galdautu, viņš nereaģēja PILNĪGI NEKĀDI. Nolēmām pievērt acis uz šo restorāņiņa darba stilu, lai nesabojātu sev vakaru. Taču realitāte LV izveidojās arī maksājot rēķinu. Cik ļoti ātri un prasmīgi arī šis restorāniņs apguvis LV ēdināšanas "tikumus". Atnesa priekšrēķinu un pazuda. Viss! Naudas atlikumu un čeku vari gaidīt bezjēgā, kaut gan traukus jau nokopa, mums sēžot un gaidot. Apnika. Gājām pie kases samaksāt. Tā pati dāma, kas novāca traukus - saimniece izbrīnīti ieraudzīja, ka esam pie kases. Interesanti kāpēc? Protams mums tika atdots atlikums no naudas, jo dzeramnaudu bijām nolēmuši neatstāt, jo arī tā ir jānopelna, taču, vēl lielākas acis viņai parādījās kad kaut ko vēl gaidījām pie kases. Dāma mums pagrūda pirmčeku, un pilnīgi kā no miega uztrūkusies uzvedās, kad atgādinājām, ka LV ir jāizdod arī čeks. Mjā! Nu ko lai vēl piebilst. Ļoti žēl, gājām ar vislabāko domu, iekļuvām reālā sliktā apkalpošanas un attieksmes situācijā un reāliem likuma pārkāpumiem. Jānorāda, ka Restorānā - tā viņi sevi pozicionē, atradās daudz ārzemnieku un tas ir jauki, un jācer, ka visi nedabūja sēdēt pie aplietiem galdautiem un visi dabūja īstos čekus. Atļaujiet diezgan droši secināt, ka apmeklējuma laikā neredzēju tādu nevīžību pret ārzemju viesiem un čekus tur ārvalsts viesiem neviens arī nepiedāvāja. hi hi. Tātad, kas tas bija attiecībā pret mums-latviski runājošiem?
p.s. čeks kuru tomēr dabūjām ir atstāts mūsu arhīvā, lai apliecinātu sev un citiem, ka nelāgi gāja šai vietā.

T

Komentāri (1)

I Ilze 02.06.2019

Restorānā Casa Nostra/Mūsu māja tika pasniegts nekvalitatīvs ēdiens no veciem produktiem un apkalpošana bija pavirša. Restorāna zālēs trūkst ventilācijas, tādēļ tiek turētas vaļā ārdurvis. Vienā zālē viesi salst un sēž caurvējā, otrā svīst un smok. Rēķinu atnes tikai pēc atkārtota atgādinājuma.
Šeit viesus varbūt gaida (naudas dēļ), bet nemīl gan.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes