Car mobile - Slikts serviss + krāpšana
Ejot apskatot auto, pārdevēji nav kompetenti! Nezin ko pārdod. Izvēloties auto novēroju ka jauni klienti atdzen savus auto un tas pirmajā dienā sāk tirgoties ar diezgan labu ciparu, bet pārdevēja nezin kas ar šo auto notiek, bet cenu grib labu. Tev pašam ir jābūt diezgan zinošam par auto, lai tur iegādātos pie viņiem. Kā arī tika solīts, ka bojātā auto detaļa tiks iedota, bet pagājis jau 3 mēn. Zvanu uz numuru kas tika iedots, lai sazinātos ar saimnieku. Numurs bija paša pārdevēja kurš katru reizi zvanot meloja, pašam neērti palika. Uzmanīgi jāpārbauda līgumā esošā komplektācija un stāvoklis, nesakrīt ar realitāti, nu kā jau pie perekupiem. Neiesaku pie viņiem doties, ja jūs maz ziniet par auto.
Komentāri (5)
Tu tādu gudrību uzrakstīji :D. Ja viņi neko nesaprot, tad melos. Ja viņi kaut ko saprot, tad arī melos.To, ka kaut ko ir jāsaprot, ezim saprotams, bet saprast jau ir grūtāk. Ja tu būtu ar galvu domājis, tad neticētu tam, ka detaļu dabūsi, bet uzzvanījis uz servi, cik maksās detaļa ar darbu un skidonu uzprasījis no perekupiem..
Ieliku sūdzību principa pēc, ka netur solīto. To cik detaļa maksā bija jau zināms un to var arī paša spēkiem nomainīt. Nākamais pircējs kas interesēsies par šo iestādi būs jau mazs priekštats.
Kāda principa? Būtu tev principi, nebūtu apjāts, kā mazs ezis :D
Ak Tu gudrinieks, ežu pavēlnieks un nepjātais xD
Sūdzîbas netiek izteiktas, lai pažēlotos, bet lai nākamajam cilvēkam būtu priekšstats par pieredzi un esošo situāciju uzņēmumā. Protams, ka visiem ir skaidrs - pats vainīgs. Bet citam šī pieredze var nākt par labu :) Gulbenietim gribējās paspīdēt ar gudrību vai vnk uzdirst? nu sorry vecīt, vispār ne pa tēmai te ierakstīji komentāru.