Capital - Pavirša attieksme un citas kļūdas
Īsumā, man nokrita mans 7 iphone, viņš iepriekš bija iešķīdis, un pēc tā, ka nokrita viņam ekrāns bija melns un nereaģēja (neņemot vērā to, ka minūti pēc kritiena tas ekrāns vēl raustījās un nodzisa pavisam) , turklāt 3d touch poga strādāja. Tad nu lūk, telefonam man ir garantija un balta apdrošināšana ir kā starpnieks remontam. Aizvedām telefonu paši uz capital servisu ganību dambī un nākamajā dienā apmaksāju pašrisku 50 eiro vērtībā.
Kad biju capital centrā sieviete kura aizpildīja remonta anketu pajautāja, vai telefonā esošie dati ir svarīgi, es teicu, ka nu dien tiešām ir ļoti svarīgi. Iesniedzām telefonu 13. Augustā, pašrisku samaksājām 14. Augustā, lai viss kustētos atrāk. Piesolīja, ka telefons būšot nedēļas laikā saglābts. Nedēļa pagāja, kā nav ziņas par to, ka remonts ir pabeigts, tā nav. 21 datumā tomēr pazvanījām abiem kantoriem, t. I. Gan baltai gan capitalam, un maz ka ar telefonu nekas nav sākts darīt, tad vēl naudu, vai aptiprinājumu balta servisam neesot devusi. Un dienā kad zvanījām mums piesolīja, ka tad nu aizsūtīs visu vajadzīgo, un visticamāk, ja nepazvanītu, kustība nenotiktu vēl mēnesi. Šodien lai pārliecinātos vai viss ir procesā kā solīts sazvanījām capital servisu un jautājām cik tālu, tad nu tas telefons ir ticis. Kur mani nostāda fakta priekšā ka, - viņi jau gaidot kaut kādu detaļu no apple, ka manus datus ir neiespējami atgūt atpakaļ, kaut gan domāju, ka bija jānomaina tikai displejs. Pēc laika sazvanīju zinošu cilvēku kurš pateica, ka vai nu vaina ir mātes platē un tiešām dati ir neatgūstami, vai nu viņi vienkārši nevēlās 'čakarēties' ar apdrošinātajiem telefoniem no kā viņiem nekāda labuma īsti nav. Vēlējos vēl pajautāt, varbūt kāds var ieteikt kā rīkoties un ko darīt, jo dati tiešām ir ļoti svarīgi, un es tos nevēlos zaudēt tikai tā iemesla dēļ, ka kādam ir slinkums nedaudz vairāk pielikt roku pie tā telefona.
Komentāri (1)
serviss ļoti neorganizēts. Servisam nepieciešams mēnesis, lai konstatētu ierīces neoriģinālu detaļu.