Capital - Brāķētas preces un garantijas neatgriešana
Šī gada maijā es Capital salonveikalā iegādājos austiņas, tastatūru, pelīti un tai plikni kopsummā uz 247 eiro. Jau jūnija vidū austiņu ādas apdare sāka lobīties un tastatūrai pēkšņi sāka raustīties 2 pogas, kaut arī es saudzīgi lietoju šīs mantas. Kad es ierados Rīga Plaza Capital salonveikalā, es iesniedzu preces garantijas remontam un man izdeva 2 kvītis un pateica, ka tas ir viss ko man vajag preces saņemšanai, bet garantijas lapu viņi paturēja pie sevis. Austiņas man aizvietoja ar jaunām un pagaidām defektus nenovēroju, bet garantijas servisā viņas bija 3 mēnešus. Savukārt 2 mēnešus pēc iesniegšanas Capital salonveikalā man iedeva itkā ''pilnībā jaunu'' tastatūru, kaut arī veikalā viņi nevarēja saprast vai prece, kuru viņi man dod no noliktavas ir jauna. ''Pilnīgi jaunā tastatūra'', kuru viņi man iedeva pēc garantijas izrādījās vēl sliktāka. Tai izteikti nestrādāja ''A'' burts. Es 3. reizi gāju uz Capital salonveikalu Rīga Plazā, lai risinātu šo problēmu, jo tastatūras ar defektu vietā man iedeva vienkārši salauztu. Rezultātā mani delikāti pasūtīja. Viņi paši man neatdeva garantijas lapu un vēlāk atsakās pieņemt tastatūru, kaut arī man bija talons par kuru es saņēmu otro brāķēto tastatūru. Man nācās aiziet no veikala, jo savu kļūdu viņi neatzina. Capital IT palīdzības dienests ir vēl lielāks murgs. Kaut arī ja tāds pastāv, jums tāpat tur nekad nepalīdzēs, jo tur pieteikties ir gandrīz neiespējami un adekvātu atbildi jūs nesagaidīsiet. Pašlaik man nākas iztikt ar salauztu tastatūru, jo capital.lv veikals jau ir kļuvis par naudas izspiešanas tīklu, nevis adekvātu veikalu. Stipri neiesaku iepirkties Capital.lv veikalos. Labāk meklējiet alternatīvu, jo citos veikalos jūs neapmānīs kā mani un cenas visticamāk būs zemākas.
Komentāri (1)
Biju ticis līdzīgā situācijā... kā jau visur, visiem pohu*...